Hengel, StezoOnTheOne, Punchline, Nielsonwheels, Pablo2k1, Proche, Profound, Rik, Roodbloed, Rusp, Scraffitio, SpoorlooZ, Vinnie, warhead
Ik hoorde net Bueno Vista Social Club–Chan chan al voorbij komen. Dat is voor mij wel een van de meest lekkere zomerplaten die er is.
zomerweer? ik zat vanmiddag een peukje te roken aan,t ijselmeer in een t shirtje, en daar wast koud, wel zonnig.
Hoh, wij heel d’n dag Radio 8 FM (Brabants Beste Muziekmix) op gehad, met diejen geileTATSjana Simic te gast. Toen kreeg ik ‘t van eiges al zomers werrum onder m’n errum.
nog ff w8e, 22 feb naar Mayrhofen die pistes slopen en die apreski onveilig maken, dan mag t van mij wel weer 23 graden met de zon op je bol wezen
nog ff w8e, 22 feb naar Mayrhofen die pistes slopen en die apreski onveilig maken, dan mag t van mij wel weer 23 graden met de zon op je bol wezen
Hoh, wij heel d’n dag Radio 8 FM (Brabants Beste Muziekmix) op gehad, met diejen geileTATSjana Simic te gast. Toen kreeg ik ‘t van eiges al zomers werrum onder m’n errum.
das toevallig! die was gisteren bij bingo, das onze utrechse zender, uitsluitend nederlandstalige muziek, voor de echte liefhebber.
Ik was vandaag al heel enthousiast naar de nieuwmarkt getogen, maar uiteindelijk toch maar ergens binnen gaan zitten, buiten was toch net iets te fris….
Zometeen in het zonnetje naar Chinees Nieuwjaar kijken hier in Chinatown (Den Haag centrum) ![]()
Zometeen in het zonnetje naar Chinees Nieuwjaar kijken hier in Chinatown (Den Haag centrum)
damn das idd relaxe
net wast wel lekker post bezorgen jeh
en daarna nog lekker in t zonnetje een piecje gezet
@Lepricorn: haha daar was ik ook, mee met de leeuwendansers van
pak mei pai. Was nog best koud als ik de zon niet in me porem had.