reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
KaRelax
Carlos

AMSTERDAM–Joran van der Sloot heeft de moord op de Amerikaanse Natalie Holloway mogelijk bekend. Dat zou althans blijken uit een fragment uit een interview van misdaadverslaggever Peter R. de Vries met de Arubaanse procureur-generaal Hans Mos, dat via de website van De Vries uitlekte.
Novum Nieuws

De betreffende pagina is inmiddels van De Vries’ website verwijderd, maar Vkmag.com, een weblog dat de tekst ontdekte, heeft een schermafbeelding gepubliceerd.

Daarop is een gesprek te lezen tussen Mos en De Vries over een kennelijk met verborgen camera vastgelegde bekentenis van Van der Sloot. Mos zegt dat de beelden aanleiding vormen het onderzoek naar de verdwijning te heropenen.

Bewijs

Natalee Holloway verdween in 2005 na een avond stappen. Volgens het OM is Joran van der Sloot degene die het toen 18-jarige meisje als laatste levend heeft gezien. Hij is twee keer aangehouden in verband met de zaak, maar wegens gebrek aan bewijs moest justitie hem laten gaan.

Onderzoek

Het OM en de politie op Aruba onderzoeken momenteel of de aangeleverde informatie betrouwbaar is en of die licht werpt op de verdwijning en dood van Holloway.

Peter R. de Vries kon niet onmiddellijk op het bericht reageren.

De Vries beweerde eerder donderdag al dat hij de zaak-Natalee heeft opgelost. Een tipje van de sluier wilde hij niet oplichten. Dat doet hij pas zondag in de uitzending van zijn tv-programma. Justitie op Aruba wil niet op de bewering van De Vries ingaan.

Opgelost

In het televisieprogramma RTL Boulevard zei Peter R. De Vries donderdagavond dat het mysterie rondom Holloway zondag opgelost zal zijn. “Dan zal het iedereen duidelijk worden wat er precies is gebeurd”. Eerder wil De Vries niet ingaan op de zaak.

Haha eerst zien dan geloven, die gast gaat er toch niet ove ropscheppen dat hij iemand vermoord heeft, die peter r de vries vind ik ook maar een megool. Zou het kut vinden als hij deze zaak oplost haha

31 Jan ’08 – 18:55
Dja
Dja

Zou het wel dope vinden als Peter het oplost, vind het wel een mooie vent.

31 Jan ’08 – 18:58
KaRelax
Carlos

haha ja ik ook maar ik vind hem meer mooi in de rol van gast die altijd mislukt in alles en door niemand serieus word genomen

31 Jan ’08 – 18:59
JPK
JPK

Peter ‘Reconstructie’ de Vries.
Wel heftig als hij dit gaat oplossen.

31 Jan ’08 – 19:00
capi
de koe is di...

ja ik las het net! ben benieuwd naar wat er volgen gaat.

31 Jan ’08 – 19:02
Swenus
Sven.

jeah peter r de vries is echt een eindbaas

31 Jan ’08 – 19:42
Swenus
Sven.

je zou haast zeggen dat sbs 6 alle misdrijven plant zodat peter de enige is die ze op kan lossen haha
conspiracy!!!

31 Jan ’08 – 19:43
elastiekje
elastiekje

had ie maar niet die wijn in ze gezicht moeten gooien. boontje komt om zn loontje.

31 Jan ’08 – 19:51
ViciousOne
Vicious One

Goed om te zien dat zijn reputatie op justitieel vlak wederom bevestigd word. Iemand die zaken echt rondmaakt en ze vervolgens op een presenteerblaadje bij Justitie aanleverd.

Ik zit zondag in ieder geval gekluisterd voor m’n tv.

Groot nieuws ook in de VS….

31 Jan ’08 – 20:10
MistaSweet
MistaSweet

aight, peter r the twister fries rockt em weer…ben wel benieuwd

31 Jan ’08 – 20:20
Christov
Christov

blijft een slet tho

31 Jan ’08 – 20:30
Dja
Dja

blijft een slet tho

hahahaha

31 Jan ’08 – 20:36
Yeroen
Yeroen

Tis toch prachtig dat die gast ’t opgelost heeft als ’t juist is. Zulke gasten moeten gepakt worden, en als Peter achter je aan zit ben je fucked met een hoofdletter F.

31 Jan ’08 – 22:43
Christov
Christov

zowiezo elke juut met een snor ben je fucked, wanna be nog in de kast freddy mercurys

31 Jan ’08 – 22:44
Rik
Rik

Ik vind die Peter R de Vries maar een misselijkmakend ventje die in de media altijd op zoek is naar aandacht met z’n kutkop.

31 Jan ’08 – 22:57
Derico
Derico

Ik vind die Peter R de Vries maar een misselijkmakend ventje die in de media altijd op zoek is naar aandacht met z’n kutkop.

word

31 Jan ’08 – 23:21
JPK
JPK

Je moest eens weten hoeveel misselijkmakende rappers er in de hiphop-scene rond lopen die aandacht willen voor hun kutkop in de media. Peter R doet z’n ding.

31 Jan ’08 – 23:25
NovaChe
NovaChe

word @ JPK. Peter R de Vries heeft al heel wat zaakjes opgelost, die anders onopgelost zouden blijven.

Ik ga Zondag zeker kijken.

31 Jan ’08 – 23:29
elastiekje
elastiekje

voorooplopend die drol van een appa.

31 Jan ’08 – 23:29
KaRelax
Carlos

word @ JPK. Peter R de Vries heeft al heel wat zaakjes opgelost, die anders onopgelost zouden blijven.Ik ga Zondag zeker kijken.

hij koopt zn informatie grotendeels, dat kan nooit goed zijn

Peter R de Vries is de grootste ezel die ik ken, enige koele is zijn snor

31 Jan ’08 – 23:31
JPK
JPK

Jij zegt het. Ik noem verder geen namen.

31 Jan ’08 – 23:32
KaRelax
Carlos

he waar is ze snor nu geloof ik hem niet meer

31 Jan ’08 – 23:35
JPK
JPK

Volgens mij had ’ie ’m uitgeleend aan de Snizza.

31 Jan ’08 – 23:53
triplezimmie
Zimmie.

en dan laat peter bij pauw en witteman een stukje zien van wat er zondag komt, en dan zie je die moeder van die nathalee slet o.a. zeggen: look what they did to our country…

ik word er zo moe van he.

1 Feb ’08 – 00:38
Larixk
Larixk

snap niet zo waarom het show-element altijd zo pijnlijk nodig is bij de vries. Een meisje is verdwenen en waarschijnlijk dood en een gast loopt onterecht vrij rond of wordt onterecht beschuldigd van iets verschrikkelijks.

Waarom wordt dit dan een soort soap waarbij het volk een kant mag kiezen en mee mag lullen op verjaardagsfeestjes en hiphoppraatgroepjes over die griezel van een joran.
Als je denkt de waarheid te kunnen vinden breng je dit naar de politie of zoek je het uit maar je gaat geen persberichten rondsturen over spannende, spectaculaire, nieuwe ontwikkelingen in nu al het proces van de eeuw. SMS nu ; schuldig’ naar 9999 en bepaal of Joran de bak in moet.

1 Feb ’08 – 00:48
killallhippies
killallhippies

Wel joh, das lache..

1 Feb ’08 – 00:49
triplezimmie
Zimmie.

mwa ben ik niet met je eens larixk.. peter heeft de nodige informatie doorgegeven aan justitie en die doet er mee wat er mee gedaan moet worden. terwijl peter zondag 3 miljard kijkers aan de buis heeft. het is niet dat joran nog gaat vluchten ofzo, en beter toch dat iedereen lult over joran..heeftie verdiend ook..

1 Feb ’08 – 00:51
Dja
Dja

Ik vind dat hij het verdiend om er een graantje van mee te pikken. Hij heeft er behoorlijk wat tijd in zitten dacht ik zo… pluim voor Peter. Alleen zijn snor weer laten groeien en dan is het helemaal top

1 Feb ’08 – 00:53
1 Feb ’08 – 00:54
Yeroen
Yeroen

Die zaak loopt heus al lang en dat programma dat is zijn paradepaardje natuurlijk. Ik snap niet waarom er hier niet wordt gedacht dat Peter wederom een zaak oplost wat justitie heeft nagelaten. Ik zou t echt knap vinden als hij t nou toch weer heeft opgelost. Dat er verder nog geen Falcone-achtige aanslagen om em zijn gepleegt vind ik ook bewonderingswaardig.

1 Feb ’08 – 08:22