reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
ViciousOne
Vicious One

Hier in het Zuiden gaat het over een paar dagen weer helemaal los en ligt het dagelijkse leven helemaal op haar gat. Op HIJS mensen die Carnaval vieren?

Nog aardige kostuum foto’s?

30 Jan ’08 – 21:05
Christov
Christov

Ja ik ga weer he, dit jaar met Lepricon en Nick Namelijk een dag zelfs hahaha

30 Jan ’08 – 21:07
Futurama
Futurama

Jep, heb nog 5 jaar in te halen dus wordt wel lache waarschijnlijk..

30 Jan ’08 – 21:28
Arie_Ribbens007
Volksheld

jammer genoeg moet ik het dit jaar missen.

30 Jan ’08 – 21:35
Scraffitio
Scraffitio

gelukkig niet
vroeger wel, maar ik vind het nu zo’n baggerfeest
maar ieder z’n ding, veul plezier voor de mensen die t wel vieren

30 Jan ’08 – 22:00
Lepricon
Lepricon

Man o man!

30 Jan ’08 – 22:49
Yid
Yid

dit bevestigd mijn theorie dat carnaval alleen voor vrijgezellen is anders snap je dat feest niet hehe ik vier het dan ook al jaren niet hehe

30 Jan ’08 – 22:50
Lepricon
Lepricon

Yid, ik heb nog nooit van m’n leven carnaval gevierd, maar eens moet de eerste x zijn en bovendien staat Smif n Wesson ’s avonds in Eindhoven!

30 Jan ’08 – 22:52
Christov
Christov

Man o man!

oja en Shagske gaat ook mee (mijn partner in drank drinken)

30 Jan ’08 – 22:53
Yid
Yid

Yid, ik heb nog nooit van m’n leven carnaval gevierd, maar eens moet de eerste x zijn en bovendien staat Smif n Wesson ’s avonds in Eindhoven!

dat kan je wel merken ja want iedereen met ervaring snapt dat je nooit de avond haalt hehe

30 Jan ’08 – 22:58
Lepricon
Lepricon

dat kan je wel merken ja want iedereen met ervaring snapt dat je nooit de avond haalt hehe
WATCH ME!

30 Jan ’08 – 22:59
Yid
Yid

WATCH ME!

ik weet niet of die shit een beetje puur is in tilburg maar uh ik hoor het wel als je op de IC ligt succes!

30 Jan ’08 – 23:00
Christov
Christov

shit is puur in tilburg, maar ze komen naar Oisterwijk AKA de Parel van Brabant aka Hometown of Anton Meijer (en daarom ben ik blij dat ik dr niet geboren ben haha)

30 Jan ’08 – 23:02
Lepricon
Lepricon

Ghehehehe.

30 Jan ’08 – 23:02
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Zal wel weer goed verpauperd zijn diejen Carnaval. Hil messchien ga ik ff langs het Rood-Wit-Blaauwe-Straotfist tijdens d’n opstoet, mar ik denk da’k gewoon thuis blèèf.

Kutcarnaval, ik doe hil ’t jaor al maf.

30 Jan ’08 – 23:48
Christov
Christov

zo ik heb via kringloop en intertoys weer een mooi fout pak bij elkaar geregeld

1 Feb ’08 – 15:33
bleek
bleek

net Carnaval op school gevierd, Ik was verkleed als pinguin. Echt een super feest !. . . . . voor kleine kinderen. Die houden van verkleden en alsof spelletjes. 3 uur op m’n werk is prima, verder ben ik dan ook ekt klaar mee.

1 Feb ’08 – 15:38
Christov
Christov

ja bleek maar als je t stomdronken doet met t hele stadje ist anders he

zijn er trouwens fotos van bleek in een pinhguin pak? POSSSTUUUUH

1 Feb ’08 – 15:42
MistaSweet
MistaSweet

schijnt een nieuwe hype te zijn om als yid verkleed te gaan…

1 Feb ’08 – 15:48
Opperjager
Opperjager

jaja gaat zo weer los hier in Venlo…ben trouwens verkleed als zeepaard hehe

1 Feb ’08 – 15:58
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Kwam vandaag in Noord een meisje van een jaar of 7 in een prinsessenpakske richting onze bus gelopen tijdens ’t werk. Ik ben een prinses zee ze. Ik zeg, ge bent hillemaal gin prinses, stelt oe eige toch nie zo aan, kut!

Toen liep ze weer weg.

1 Feb ’08 – 18:44
Scraffitio
Scraffitio

hufter

1 Feb ’08 – 19:12
Larixk
Larixk

meh carnaval, heb het een paar jaar gedaan omdat het kans was om te zuipen als je 13 bent. Kga er nu niet meer aan beginnen

1 Feb ’08 – 19:43
Dun
Dun

Kwam vandaag in Noord een meisje van een jaar of 7 in een prinsessenpakske richting onze bus gelopen tijdens ’t werk. Ik ben een prinses zee ze. Ik zeg, ge bent hillemaal gin prinses, stelt oe eige toch nie zo aan, kut!Toen liep ze weer weg.

HAHAHAHAHA

Z-Z = koning

1 Feb ’08 – 20:26
2 Feb ’08 – 01:34
Eppo
Eppo

t was weer een goeie eerste dag
damn kop pijn enzo
zo derek maar weer beginnen kater weg drinken
carnaval is baas

mischien load ik derek nog wel ffkes een fotoke o

2 Feb ’08 – 11:26
Shelter
Shelter

Ik heb erniet veel mee, wel interessant dat zoveel mensen zo uit hun dak kunnen gaan erom.
Zelf heb ik er helemaal niks mee.

2 Feb ’08 – 13:19
Lepricon
Lepricon

De outfit is aangeschaft; Oisterwijk here we come!

2 Feb ’08 – 16:11
Swenus
Sven.

speciaal voor de klootjes die verkleed zijn als vrouw bij voetbalwedstrijden en wapperen met oranje vlaggetjes op koninginnedag niet genoeg vinden. Veel plezier jongens!

2 Feb ’08 – 16:20
Larixk
Larixk

de groep mensen die koninginnedag uitbundig viert en de groep mensen die carnaval uitbundig viert overlappen over het algemeen niet.

2 Feb ’08 – 16:57