reviews interviews galleries videos forum members login signup
231 bezoekers en 10 leden online.
93blackout, Borriegineel, D-vide, elastiekje, Jakanus, El Matador, Paars, Rauf, SpoorlooZ, Xwisit
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
19 Jan ’08 – 13:31
bathmutz
Badmuts

haha, leuk surinaams accentje!

19 Jan ’08 – 15:07
Shelter
Shelter

ik snap echt niet:
1) wie die kerel is (buiten het feit dat hij maikel boogaard is )
2) wat hij hiermee wil bereiken

19 Jan ’08 – 15:09
Pimpino
Pimpino

WAACCKKKKKK

19 Jan ’08 – 18:35
dutchhiphopradio
Dutch Hiphop...

Webradio!! Online de vetste nederlandse hiphop!! oa opgezwolle,typhoon,duvelduvel,jawat,winne,appa en nog veel meer….
klik op http://www.shoutcast.com/ en type achter Search for: DUTCH HIPHOP en klik op listen now!! Veel plezier!!!!!! ps niet 24uur per dag online word vriend met deze hyves http://dutchhiphopradio.hyves.nl/ en ik hou je op de hoogte waarneer er uitzendingen zijn!!! Je moet wel in het bezit zijn van winamp gratis te downloaden via www.shoutcast.com

21 Jan ’08 – 12:55
Derico
Derico

sterf

21 Jan ’08 – 13:00
Yeroen
Yeroen

Webradio!! Online de vetste nederlandse hiphop!! oa opgezwolle,typhoon,duvelduvel,jawat,winne,appa en nog veel meer….klik op http://www.shoutcast.com/ en type achter Search for: DUTCH HIPHOP en klik op listen now!! Veel plezier!!!!!! ps niet 24uur per dag online word vriend met deze hyves http://dutchhiphopradio.hyves.nl/ en ik hou je op de hoogte waarneer er uitzendingen zijn!!! Je moet wel in het bezit zijn van winamp gratis te downloaden via www.shoutcast.com

IK HEB EEN HEKEL AAN NEDERLANDSE HIPHOP!!!!!!

21 Jan ’08 – 14:00
JPK
JPK

Webradio!! Online de vetste nederlandse hiphop!! oa opgezwolle,typhoon,duvelduvel,jawat,winne,appa en nog veel meer….klik op http://www.shoutcast.com/ en type achter Search for: DUTCH HIPHOP en klik op listen now!! Veel plezier!!!!!! ps niet 24uur per dag online word vriend met deze hyves http://dutchhiphopradio.hyves.nl/ en ik hou je op de hoogte waarneer er uitzendingen zijn!!! Je moet wel in het bezit zijn van winamp gratis te downloaden via www.shoutcast.com

Ik heb een hekel aan spammerts!

21 Jan ’08 – 15:04
KaRelax
Carlos

hahaha wat een gast

21 Jan ’08 – 15:09
Yeroen
Yeroen

Ik heb een hekel aan spammerts!

Ik spam niet, ik uit m’n mening.
lichtelijk overdreven, ben ik met je eens.

21 Jan ’08 – 17:41
JPK
JPK

Ik bedoel jou ook niet, Yeroen, maar die spammert waar jij op reageert.

21 Jan ’08 – 18:30
Yeroen
Yeroen

Sorry, my bad..

Maareuh, we hebben Hijs radio al he, dus concurrentie hier lijkt me onlogisch hehe.
ikzelf draai altijd alleen muziek diek zelf leuk vind, dus zo’n shoutcast dinges is voor mij niet weggelegd.

Nog ff over die gast waar t topic over begon, das nog wel lachen. Maar ik zag net een stel tyfushonden die een verstandelijk gehandicapte donkere jongen met autisme in elkaar veegde. Godver wat wordt ik daar woedend van. Kweet niet of iemand t heeft gezegd, maar alles opgenomen op youtube, met teksten als kankerneger rot op en dingen als dat. En hele tijd die gast klappen geven. Das toch de keerzijde aan youtube, hoe haal je t in fukkin hasses man om zoiets te doen.

Enfin, lekker dat ze zich nu moeten verantwoorden, sta je dan met je bek..!

21 Jan ’08 – 18:37
JPK
JPK

Sorry, my bad..Maareuh, we hebben Hijs radio al he, dus concurrentie hier lijkt me onlogisch hehe.ikzelf draai altijd alleen muziek diek zelf leuk vind, dus zo’n shoutcast dinges is voor mij niet weggelegd.Nog ff over die gast waar t topic over begon, das nog wel lachen. Maar ik zag net een stel tyfushonden die een verstandelijk gehandicapte donkere jongen met autisme in elkaar veegde. Godver wat wordt ik daar woedend van. Kweet niet of iemand t heeft gezegd, maar alles opgenomen op youtube, met teksten als kankerneger rot op en dingen als dat. En hele tijd die gast klappen geven. Das toch de keerzijde aan youtube, hoe haal je t in fukkin hasses man om zoiets te doen.Enfin, lekker dat ze zich nu moeten verantwoorden, sta je dan met je bek..!

Heb je een link?

21 Jan ’08 – 18:40
Shelter
Shelter

Sorry, my bad..Maareuh, we hebben Hijs radio al he, dus concurrentie hier lijkt me onlogisch hehe.ikzelf draai altijd alleen muziek diek zelf leuk vind, dus zo’n shoutcast dinges is voor mij niet weggelegd.Nog ff over die gast waar t topic over begon, das nog wel lachen. Maar ik zag net een stel tyfushonden die een verstandelijk gehandicapte donkere jongen met autisme in elkaar veegde. Godver wat wordt ik daar woedend van. Kweet niet of iemand t heeft gezegd, maar alles opgenomen op youtube, met teksten als kankerneger rot op en dingen als dat. En hele tijd die gast klappen geven. Das toch de keerzijde aan youtube, hoe haal je t in fukkin hasses man om zoiets te doen.Enfin, lekker dat ze zich nu moeten verantwoorden, sta je dan met je bek..!

precies! als het nu een blanke autist was… maar waarom een donkere?

21 Jan ’08 – 18:52
Yeroen
Yeroen

God krijgen we dit weer..

Nou ja, dat kankerneger naast het slaan en alles, bracht nog een extra lading mee he, dat t ook nog uit racistische gedachten wegkwam. Het was allemaal al erg genoeg, en toen op ‘t einde van ’t hele item kwam het gebeuren pas met die racistische termen. Viel mij eerst niet op dat ’t ook met de kleur te maken had, maar dit bleek later wel. Dus een donkere verstandelijke gehandicapte autistische jongen, die door z’n vrienden in mekaar werd geveegd om diezelfde redenen.

21 Jan ’08 – 20:28
Shelter
Shelter

rustig man… het was maar een geintje omdat er zo duidelijk “donkere” stond….
Ik vind ook dat ze gewoon alle autisten in elkaar moeten schoppen… of ze nou blank, zwart, aziatisch zijn of whatever…
Pak ze nou eens allemaal en niet 1 soort, stelletje racisten

21 Jan ’08 – 20:37
Rik
Rik

@ Yeroen: ik zag het ook net bij Netwerk ja. Je kan je wel boos gaan maken, maar wat doe je eraan? Je kan je beter druk maken over dingen waar je wel iets aan kan doen (je ongenuanceerde uitlatingen op dit forum ghehehe).

21 Jan ’08 – 20:59
Yeroen
Yeroen

Volgens mij was het één vandaag. Maargoed, tis wel duidelijk verder. Laat ’t er verder bij. Back on topic.

22 Jan ’08 – 10:49
Lepricon
Lepricon

Enfin, lekker dat ze zich nu moeten verantwoorden, sta je dan met je bek..!
… en dan komen ze er vervolgens natuurlijk weer vanaf met 1 of andere bullshit taakstraf

22 Jan ’08 – 11:24
Yeroen
Yeroen

Ja maar t gevoel dat je krijgt, dat je daar staat en dat je een verstandelijk gehandicapte 3 jaar lang klappen hebt gegeven en opeens moet je je voor je ouders en die gast ouders etc. veantwoorden terwijl je een jaar of 16 bent.

22 Jan ’08 – 11:35
KaRelax
Carlos

link?

22 Jan ’08 – 12:09
Yeroen
Yeroen

Volgens mij kan je t zien via programma gemist, nederland 1 en dan een vandaag. Van gisteren dus.

22 Jan ’08 – 12:14
SORES
sores

link?

link

22 Jan ’08 – 12:24
Shelter
Shelter

Ja maar t gevoel dat je krijgt, dat je daar staat en dat je een verstandelijk gehandicapte 3 jaar lang klappen hebt gegeven en opeens moet je je voor je ouders en die gast ouders etc. veantwoorden terwijl je een jaar of 16 bent.

Ik denk niet dat zulke gasten daar echt mee zitten

22 Jan ’08 – 17:50
JPK
JPK

link?
link

Te treurig voor worden dit.

22 Jan ’08 – 18:40
Yeroen
Yeroen

Zat ik ook over na te denken toen ik ’t typte. Maar ik denk dat t iedereen wel wat doet. Denk ook wel dat t een goede straf op levert, geen gevangenis ofzo, maar ze zullen toch een voorbeeld moeten stellen dit soort situaties die via youtube mogelijk zijn.

22 Jan ’08 – 18:41