oke gisteren was het weer zover.. blijkbaar lijk ik op diverse mensen hehe maar uh een tijd terug werd ik al een keer bij een show van Q-uniq in het Nederlands aangesproken of ik Q-uniq was ![]()
gisteren in 013 komt er iemand met een cd en een stift naar me toe en hij vraagt of ik Cilvaringz ben hehe ![]()
ik verkeer op dit moment in een identiteitscrisis dus eh zijn er nog mensen waar ik op lijk dan kan ik me er alvast op voorbereiden ![]()
Maak je geen zorgen, je bent veel lelijker dan Q-Unique en Cilvaringz![]()
![]()
hehehe
@ Yeroen ik ben best wel in de war en dan ga je zulke grappen maken nee dat vind ik echt niet dope man
nee serieus ik vind je wel wat van Cilvaringz hebben….
Ik denk dat je ook iets van je moeder en je vader hebt
nee serieus ik vind je wel wat van Cilvaringz hebben….Ik denk dat je ook iets van je moeder en je vader hebt
hehe
ik weet dat ik op rauf lijkt maar dat is logisch

oke gisteren was het weer zover.. blijkbaar lijk ik op diverse mensen hehe maar uh een tijd terug werd ik al een keer bij een show van Q-uniq in het Nederlands aangesproken of ik Q-uniq wasgisteren in 013 komt er iemand met een cd en een stift naar me toe en hij vraagt of ik Cilvaringz ben hehe
ik verkeer op dit moment in een identiteitscrisis dus eh zijn er nog mensen waar ik op lijk dan kan ik me er alvast op voorbereiden
ik lijk op mad mensen ook bro, zit in de familie wij zijn de lookalikes!!!
werd er donderdag ook weer op aangesproken…
Ach, Lep wordt ook op de meest onwaarschijnlijke plekken gesignaleerd; en dan zit ik dus gewoon braaf thuis ![]()
oke gisteren was het weer zover.. blijkbaar lijk ik op diverse mensen hehe maar uh een tijd terug werd ik al een keer bij een show van Q-uniq in het Nederlands aangesproken of ik Q-uniq wasgisteren in 013 komt er iemand met een cd en een stift naar me toe en hij vraagt of ik Cilvaringz ben hehe
ik verkeer op dit moment in een identiteitscrisis dus eh zijn er nog mensen waar ik op lijk dan kan ik me er alvast op voorbereiden
Heb je die shit nou gesigneerd of niet?
Shit is duidelijk
ja max, heel scherp…zelfde videotheek en ze hebben zelfs nog dezelfde tape vast ook!!
Maak je geen zorgen, je bent veel lelijker dan Q-Unique en Cilvaringzhehehe@ Yeroen ik ben best wel in de war en dan ga je zulke grappen maken nee dat vind ik echt niet dope man![]()
![]()
Ik was niet op de hoogte van de ernst van deze aandoening.
ehehe, die dag met q-unique was funny… maarja, je had wel een arsonists scully op en die dude was 15 of zo…. je zou dat jaap stam lookalike steez moeten doen…