Brasco, Brigadier, DaveHunter, Eppo, Fizzle, FL, Goudvis, Heaps, JPK, Jurian, Carlos, Krimi, Kutjong, LastDisciple, Lepricon, listig, livio, Loki, Murph, Nikkita, 013HIPHOP, Overgewicht, Perpet, RaRa, RebelNo1, Rik, Shelter, SpoorlooZ, SunTzu, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
Vroeg me af of hier nog meer peeps zijn met tattoo’s.. en of zo betekenissen hebben..

Dit is een Barong masker uit Indonesia/Bali, de Barong vertegenwoordigt het goede van de wereld en is een mytologisch wezen. (zijn tegenstander is de heks Rangda die al het kwaad in de wereld vertegenwoordigt). Barong is dus een zgn. protector.
Waarom een Barong? ben zelf 1/4 Indo en meerdere malen naar Indonesie afgereist, sinds mn eerste bezoek wou ik deze tattoo, de 3x heb ik m daar daadwerkelijk laten zetten op de laatste dag voordat we naar Jakarta vertrokken..
het was op sommige spots vrij pijnlijk en het duurde zo’n 4-5 uur. Full color… no pain no game zeg ik maar…
dat is nog es een keer een boeiende uitspraak he..
Tis net het einde van ’n aflevring van Bassie & Adriaan, tot de volgende keer maar weer..
misschien dat ik er ooit nog een neem maar pas als ik iets heb van ja! dat wil ik voor de rest van mn leven op mn lichaam hebben
die ziet er wel vetjes uit…
Ik vind die barong iets te kleurvol…ook al omdat ik ze ken als of wit of rood of zwart als basiskleur en dan weinig kleuren eromheen of een combi van die 3 (volg je het nog? hahaha).
Die barong hangen veel mensen op om het kwade uit het huis te houden, moet ik zeggen dat ik ze vroeger fucked up creepy vond. Mijn vrienden durfden vroeger nooit in de keuken te komen omdat die dingen er hingen hahahaha.
Ik zelf ben niet zo van de tattoo’s… die shit zit er voor altijd op en ik ben te snel weer in voor iets nieuws…die combi gaat niet werken. Maar bij anderen vind ik het soms wel vet… hehe
Ik heb zelfs echt totaal niks met tattoo’s, maar ik moet zeggen dat ik die van Novache wel erg vet vind. Die met die handen en kruis erg tussen, erg mooie gedaan ook.
kkduur die krengen, gelukkig maar want we waren dronken en hadden gekke ideeen met crewletters op onze kuit enzo, hadde we nou mooi voor lul gelopen hahaha.
misschien ooit wel kinderen oid er op maar verder niet denk ik.
ontzettend lelijke dingen in dit topic, maarja als jullie er zelf maar blij mee zijn..
Leuk verhaaltje: http://www.brisbanetimes.com.au/articles/2007/1…:top5
Die Barong vind ik heel vet en zo’n naam achter op oe rug (Rachel dus) vind ik ook altijd mooi.
@ derico en larixk.. dope die pica’s maar ik wil die van je zelf zien..
nah, heb zelf gelukkig geen tattoo. Ben veel te pragmatisch voor dit soort principiele dingen. Bovendien vind ik het over het algemeen gewoon niet mooi. Uitzondering voor die van koos werkloos.
Koos is een gedreven grafisch ontwerp artiest. Grafisch ontwerp heeft zijn leven zin gegeven en hem een drive gegeven. Het eerste stuk artwork dat hij op de computer maakte had de grootte van 671kb.
Dus dat.
En check: www.versch.nl
Koos is een gedreven grafisch ontwerp artiest. Grafisch ontwerp heeft zijn leven zin gegeven en hem een drive gegeven. Het eerste stuk artwork dat hij op de computer maakte had de grootte van 671kb.Dus dat.En check: www.versch.nl
hehe vet!

Wrm ik die tattoo’s heb, lees je nog wel een keer.