Bora, Borriegineel, Brigadier, Christov, DenzelW, elastiekje, Engel, EProductionz, viezefur, Genkster, Heaps, Jakanus, JST, Lepricon, Loki, MistaSweet, Murph, ProZak, RaRa, Rik, Ruys, sonar, UrbanSound, Waldie
Myspace bulletin:
Procussions are no more.
with everything we could say about the industry, the point is, piracy will destroy an independent’s career.
we want to thank everyone who actually invested in this group and helped it too its last breath! we owe you so much! thats why Stro and I will do our best to carry on our solo careers and work together when possible.
but.
theprocussions have been inevitably shipwrecked, blows taken in the lower deck from the most fierce of all pirates.
love you guys and gals!
Oh en hoi.
Wattefok!!!! NEe dit kan echt niet waar zijn!! Die lui zijn pas net lekker in opkomst!! Ik geloof ’t serieus niet, die lui zijn hartstikke mooi op weg.
Ik zit op die myspace te kijken, de reacties zijn dr wel naar, maar ik zie niet een bulletin waarin t vastgesteld is.
zal ze niet missen, heb hun laatste (eerste?) album destijds wel gecheckt maar vond het niks bijzonders.
ach komop als je geen muziek als hobby wil maken omdat je t leuk vind, is t terecht dat je dr mee stopt.
of zeg ik nou iets heel geks?
Vind ik niet. Als je er talent voro hebt en leuke nummers maakt is het toch logisch om te denken dat je er geld mee kan verdienen en het als je werk ziet. Muziek is toch lang niet voor iedereen een hobby. Sommige leven daarmee anderen niet.
dus als je zo goed bent moet dr ook per definitie je werk van maken? en als mensen je cdtje kopieren dr mee stoppen.
wat een onzin
en als je denkt er geld mee te kunnen verdienen maar dit niet lukt moet je er direct mee kappen?
Vindt dit ook een beetje zeikerig overkomen, het probleem zit meer in hun eigen motivatie dan in piracy geloof ik.
Binnenkort het nieuwe soloalbum van Mr J Medeiros met alleen maar producties van Stro, best of both worlds want laten we eerlijk zijn: Of God’s and Girls van Mr J was subliem en beter dan de Procussions albums. Echt jammer dat daar een beetje op geslapen is, imo outstanding boven veel gehypte troep van het afgelopen jaar.
Verder zou ik ook stoppen als je in Rotterdam een gruwelijke show komt afleveren waar maar 30 man op af komen
Gasten die daar niet waren hebben de show van het jaar gemist dus niet zo tof doen dat we niets bijzonders aan ze missen of dat ze niet gemotiveerd zijn…respect naar die mannen.
Gasten die daar niet waren hebben de show van het jaar gemist dus niet zo tof doen dat we niets bijzonders aan ze missen of dat ze niet gemotiveerd zijn…respect naar die mannen.
een van de beste shows die ik ooit in mijn leven heb gezien en heb er inmiddels best wel wat gezien.. damn wat een show ![]()
zijn weinig mensen die zo kunnen rocken voor 30 man