Aardappel, Spa, Dja, EProductionz, viezefur, Heaps, Kutjong, listig, Maximus, QUIET BEGGAR, Nerbiz, Oib, Puntenslijper, qup-of-T, RaRa, Rikers, Robin, Yid, Zorgvlied-Zuid
Nu luister ik al een tijdje naar nummers van deze gast, en ik moet zeggen: wat een eerlijke muziek maakt deze man. Clips zijn ook er vet btw. zijn producer is die franse gast van dat overbekende youtube filmpje dat hij met die sample “Far wa-hay” + een prettige overkill aan instrumenten een beat vormt. weet iemand meer van deze reppert?
Hocus Pocus ft. The Procussions–Hip Hop (ietwat ouder)
Hocus Pocus ft Omar–Smile (nieuwer)
ja is dope shit al vind ik hem als DJ helemaal out of this world.
Procussions damn een van de vetste live shows ooit gezien.. helden
ik ben er al jaren gek van. Ben nu al 2 maanden verslaafd aan het place 54 album. Toevallig nu ook op staan. Die lui zijn super creatief en elk nummer klinkt perfect afgemaakt. De samenwerking met Procussions maakt het helemaal perfect.
De voorman (mc) van hun vind ik echt het type slug, heerlijke stem ook.
Overigens is het niet 1 gast hoor, het is een hele groep die hun muziek zelf maakt op allerlei instrumenten. Check ook het album 73 touches, en dan met name het laatste nummer, één en al jazz tot in volmaaktheid.
ze hebben in ieder geval 1 album, heb ik hier ergens wel liggen
maar check ook deze site: http://www.onandon-records.com/index.php
Het eerst album is ook wel leuk, alleen een heel andere style. Veel oude trompet invloeden, wat een beetje siciliaans/maffia achtig aan doet. Ruiger en minder zacht album. Op zich vind ik de nieuwere albums wat verzorgder.
ze hebben in ieder geval 1 album, heb ik hier ergens wel liggenmaar check ook deze site: http://www.onandon-records.com/index.php
3 albums hebben ze, Seconde formule, 73 touches en Place 54 is sinds afgelopen Oktober uit.
Op dour speelden hun volgens mij op de laatste brakke zondag, was wel dope maar geen zin meer om los te gaan.
Mijn goden. Vind 73touches een geniaal album. Maar volgens mij is Hocus Pocus meer dan 20syl, hoewel hij wel hét brein achter de groep is. Hocus Pocus refereert volgens mij aan de gehele band.
Jammer alleen dat ze geen woord Engels spreken. Vind de afwisseling met Engelse shit echt een voordeel op ’t nieuwe album, klinkt nu gewoon nog lekkerder.
Godver, dit juweeltje zou toch iedereen feitelijk moeten hebben. Luister het album alweer, die track Voyage Immobile zou toch elke hiphop freak moeten hebben. 8 minuten top kwaliteit, muzikaal ten toppe en lyrics inclusief een shout naar J-Dilla, wat wil je nog meer..?!