reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Dvide
D-vide

Nu luister ik al een tijdje naar nummers van deze gast, en ik moet zeggen: wat een eerlijke muziek maakt deze man. Clips zijn ook er vet btw. zijn producer is die franse gast van dat overbekende youtube filmpje dat hij met die sample “Far wa-hay” + een prettige overkill aan instrumenten een beat vormt. weet iemand meer van deze reppert?

Hocus Pocus ft. The Procussions–Hip Hop (ietwat ouder)

Hocus Pocus ft Omar–Smile (nieuwer)

14 Jan ’08 – 19:12
Yid
Yid

ja is dope shit al vind ik hem als DJ helemaal out of this world.

Procussions damn een van de vetste live shows ooit gezien.. helden

14 Jan ’08 – 19:20
Yeroen
Yeroen

ik ben er al jaren gek van. Ben nu al 2 maanden verslaafd aan het place 54 album. Toevallig nu ook op staan. Die lui zijn super creatief en elk nummer klinkt perfect afgemaakt. De samenwerking met Procussions maakt het helemaal perfect.

De voorman (mc) van hun vind ik echt het type slug, heerlijke stem ook.

14 Jan ’08 – 19:43
Yeroen
Yeroen

Overigens is het niet 1 gast hoor, het is een hele groep die hun muziek zelf maakt op allerlei instrumenten. Check ook het album 73 touches, en dan met name het laatste nummer, één en al jazz tot in volmaaktheid.

14 Jan ’08 – 19:43
MistaSweet
MistaSweet

ik zeg 1 ding…live op hiphopkemp was die shit AAN

14 Jan ’08 – 19:59
Dvide
D-vide

jah, ik wil graag meer horen maar kan t nergens vinden

14 Jan ’08 – 20:09
MistaSweet
MistaSweet

ze hebben in ieder geval 1 album, heb ik hier ergens wel liggen
maar check ook deze site: http://www.onandon-records.com/index.php

14 Jan ’08 – 20:16
Yeroen
Yeroen

Het eerst album is ook wel leuk, alleen een heel andere style. Veel oude trompet invloeden, wat een beetje siciliaans/maffia achtig aan doet. Ruiger en minder zacht album. Op zich vind ik de nieuwere albums wat verzorgder.

14 Jan ’08 – 20:17
Yeroen
Yeroen

ze hebben in ieder geval 1 album, heb ik hier ergens wel liggenmaar check ook deze site: http://www.onandon-records.com/index.php

3 albums hebben ze, Seconde formule, 73 touches en Place 54 is sinds afgelopen Oktober uit.

14 Jan ’08 – 20:17
soar
soar

Hocus Pocus… ILL

14 Jan ’08 – 20:45
Arie_Ribbens007
Volksheld

Op dour speelden hun volgens mij op de laatste brakke zondag, was wel dope maar geen zin meer om los te gaan.

14 Jan ’08 – 21:21
Tobi
Tobi

Mijn goden. Vind 73touches een geniaal album. Maar volgens mij is Hocus Pocus meer dan 20syl, hoewel hij wel hét brein achter de groep is. Hocus Pocus refereert volgens mij aan de gehele band.

15 Jan ’08 – 11:09
Yeroen
Yeroen

Jammer alleen dat ze geen woord Engels spreken. Vind de afwisseling met Engelse shit echt een voordeel op ’t nieuwe album, klinkt nu gewoon nog lekkerder.

15 Jan ’08 – 11:40
Opperjager
Opperjager

heerlijke hiphop…jammer dak ze op dour gemist heb.

15 Jan ’08 – 14:20
bleek
bleek

lekker beat die Hiphop track. Doet mij persoonlijk aan Krewcial zijn beste beats denken.

15 Jan ’08 – 21:45
Yeroen
Yeroen

Godver, dit juweeltje zou toch iedereen feitelijk moeten hebben. Luister het album alweer, die track Voyage Immobile zou toch elke hiphop freak moeten hebben. 8 minuten top kwaliteit, muzikaal ten toppe en lyrics inclusief een shout naar J-Dilla, wat wil je nog meer..?!

16 Jan ’08 – 19:19
Christov
Christov

Prodigy

die wil ik dr bij

16 Jan ’08 – 20:14
Yeroen
Yeroen

Dat is wie wil je nog meer.

16 Jan ’08 – 20:34
17 Jan ’08 – 23:11
17 Jan ’08 – 23:13