Borriegineel, Christov, DBS, Deja-Beats, Dekker, DTNR67, van hip naar hopeloos, Paleface, JPK, Jurian, killallhippies, Loki, Macronizm, NovaChe, nox, pavlove, Perpet, pervertmuzik, RaRa, Rijmbesmet, Rik, Rikers, Shelter, smokingbeatz, Mental Recordings, Vinnie, warhead, Zorgvlied-Zuid
wtf.. die gast zijn interview gezien vanochtend.. blijkt nu dat hij wijn in gezicht gooit… donk..
Een laatste interview bij Pauw en Witteman waarin Joram vd Sloot en z’n ouders nog één keer duidelijkheid van zaken willen geven, Peter R de Vries ook aanwezig om irritante vragen te stellen, Joram die (na de uitzending, niet getaped) daardoor zo gefrustreerd raakt dat hij een glas wijn bij Peter R in z’n bakkes gooit.
Zoiets.
hoe kunnen wij dr een mening over vormen :S toch nooit iets van bewijs gezien ofzo
Echt van die henkies he: “ja die gozeer lijkt me wel schuldig/onschuldig” WAAROM dan
Tja,…hij heeft drie dingen gewoon erg tegen zich. Ten eerste heeft hij haar voor het laatst gezien en heeft gelogen. En daarnaast heeft hij een hele vreemde en onbetrouwbare uitstraling (in mijn ogen) waar hij waarschijnlijk niks aan kan doen. Als hij echt onschuldig is, kan ik me de frustratie over De Vries wel voorstellen. Maar goed, die doet ook gewoon zijn werk.
Karel, je kunt toch net als de Vries doet een beeld vormen van een bepaalde zaak. Zoals Dja al aangeeft heeft die vd Sloot gewoon flink zitten liegen over verschillende zaken. Daar heeft hij zowel in z’n boek als in verschillende interviews dan weer een creatieve, maar nog steeds ongeloofwaardige, wending aan weten te geven.
Ondanks het feit dat er geen concrete bewijzen zijn, maakt vd Sloot zichzelf verdacht… en de Vries legt daar de nadruk op.
Blijft gewoon vage shit. Ze hebben ook in het water grootscheeps onderzoek verricht en niks gevonden. Grond omgespit e.d. en niks gevonden. Dat meisje kan toch niet in het niets zijn opgegaan?
Ik blijf het wel volgen. Ook deze nasleep van dit interview zal wel weer een staartje krijgen.
had gehoord dat ergens op dat eiland een stuk is waar de zee en onderstroom heeft dat wanneer je er iets kwijt wil je iets kwijt kan raken. Ik suggereer verder niks hoor… ![]()
Peter R de Vries heeft wel vaker criminelen geholpen dmv valse aanteigingen en dergelijke… en dat verhaal van die moeder klopt ook voor geen meter. Die Nathalee was een week van te voren ook ineens verzekerd voor een heel groot bedrag.
Fucking guilty! waarom ,dr omheen draaien als het niet gedaan hebt?
Volgens die moeder leefd dat meisje nog ………..ja vast, die joran weet meer dan dat ie loslaat.
Los van de hele zaak vind ik het wel begrijpelijk dat Joran vd Sloot Peter R De Vries spuugzat is en zoiets doet.
Niet handig van hem, maar als ik onschuldig was en zo met pek en veren te kijk word gezet door een Peter R de Vries, zo ik de hele fles wijn naar zijn kop hebben gegooid.
Maarja het blijft wel een raar mannetje die Joran. Na een reeks gestapoverhoren vraag ik me echter af of je dan wel normaal kan blijven.
tuurlijk kan je een beeld vormen van een bepaalde zaak, maar om dan als buitenstaander gelijk een verdict te geven vind ik beetje raar
Kunnen we gewoon even duidelijk maken dat dat wijf een slet was die met paar vreemde kerels meegaat tijdens een vakantie. Dat zegt dr Phil er niet bij.
overigens maakt t mij niet uit, als t beste meisje bruin was geweest was t nooit zon wereldwijde hype geworden dus waar praten we over
Laten we wel wezen over dat liegen, zoals Paul Witteman al zei: Als zeventienjarige puber is het logisch dat je onder druk van van politie valse verklaringen aflegt.
die joran is gewoon schuldig
en die chick nathalie was inderdaad een domme slet dat je met vreemde gasten meegaat op een eiland waar je op vakantie bent..
die joran is gewoon schuldigen die chick nathalie was inderdaad een domme slet dat je met vreemde gasten meegaat op een eiland waar je op vakantie bent..
Waarom is ze een slet dan??
Ik ken zoveel jonge mensen die los gaan op vakantie… zelf vast ook wel eens een vriendinnetje gehad op vakantie?? of niet dan…
is toch principekwestie shelter
als jij met paar vriendinnen op vakantie bent, daarna hun achterlaat en met 3 wildvreemden er tussen uitnaait ben je echt niet t engeltje wat ervan gemaakt word in de media. beetje losgaan op vakantie vind ik wat anders als dees
als je daar onschuldig zit dan word je echt wel gek van die idioot die je continu VALS loopt te beschuldigen. fuck peter r de vries
Kunnen we gewoon even duidelijk maken dat dat wijf een slet was die met paar vreemde kerels meegaat tijdens een vakantie. Dat zegt dr Phil er niet bij.overigens maakt t mij niet uit, als t beste meisje bruin was geweest was t nooit zon wereldwijde hype geworden dus waar praten we over
dikke word!
die slet had al vanaf 10 uur s ochtens zitten drinken en had ook sos gesnoven.
die dr phil dan verkondige dat dit perfecte meisje is verkracht enzv en dat alle amerikanen auruba moeten vermijden enzv dat haat ik zo he word @ kameraad idd als ze geen cheerleader was blank en geen rijken ouders had was dit nooit naar buiten gekomen .
die ouders van nathalie hebben ook dik de media gezocht ,toen ik in new york was was het gewoon op tv en hier was het al lang dood gebloed.
volgens mij heb die joran haar geneukt en is ze toen overleden, hebt die ze pa geroepen en hebben ze haar in paniek ergens begraven. chea.
Kunnen we gewoon even duidelijk maken dat dat wijf een slet was die met paar vreemde kerels meegaat tijdens een vakantie. Dat zegt dr Phil er niet bij.overigens maakt t mij niet uit, als t beste meisje bruin was geweest was t nooit zon wereldwijde hype geworden dus waar praten we overdikke word!die slet had al vanaf 10 uur s ochtens zitten drinken en had ook sos gesnoven. die dr phil dan verkondige dat dit perfecte meisje is verkracht enzv en dat alle amerikanen auruba moeten vermijden enzv dat haat ik zo he word @ kameraad idd als ze geen cheerleader was blank en geen rijken ouders had was dit nooit naar buiten gekomen . die ouders van nathalie hebben ook dik de media gezocht ,toen ik in new york was was het gewoon op tv en hier was het al lang dood gebloed. volgens mij heb die joran haar geneukt en is ze toen overleden, hebt die ze pa geroepen en hebben ze haar in paniek ergens begraven. chea.
haha mooi verwoord RIOT, vooral die laatste zin hehe.
Ik pleit voor onschuldig.. Nee ff serieus, er is iets gebeurt in die tussentijd maar wat.. Ik denk dat die 2 jongens er ook mee hadden te maken, maar in hoeverre staat?! TIs voor ons moeilijk zien. Tzou pas lullig zijn als dr wat pas zou zijn overkomen nadat hij haar had weggebracht, stel je voor..