Weet nog van vorig seizoen dat er aardig wat hijs-ers keken naar deze Wie is de Rat show.
Zullen we een top 3 maken van verdachte mollen? Tjekken we aan het eind van dit seizoen ff who’s right and who’s wrong.
ps bijgaande foto dient alleen ter illustratie, ik moet nog ff de aflevering van gisteren bekijken en kom daarna met die top 3.
Ik gok op Edo, Georgina of Joris.
Georgina zou de perfecte mol zijn, ze kan perfect doenalsof ze dingen niet begrijpt, maar kan ondertussen volgens mij best wel sneaky zijn…
heb gisterenavond ook gemist.. nog te zien via uitzendinggemist of ergens anders?
yep uitzendinggemist is alles terug te zien. morgen ff doen ook
Is dat Georgina op die foto? Ziet er wel geil uit zo.Wat je met een plamuurlaag, beetje olie en Photoshop wel niet allemaal voor mekaar kan krijgen
okay duidelijk! sinds 2 weken ben ik dus mijn favo-mol Patrick kwijt. Morgen de ontknoping. Ik weet het ekt niet maar mocht Dennis het zijn dan issie wel
alhoewel ik wel graag terug wil zien hoeveel werkelijke Mollenacties hij dan heeft gemaakt.
ik blijf bij Regina en inderdaad wat je zegt over Dennis dat zou echt wack zijn want als kijker had je dat nooit kunnen achterhalen dus dan is de lol er ook af ben wel mad benieuwd.
het is wel duidelijk dat het regina is. ik zag net de herhaling en op het eind zag je een vooruitblik naar de volgende aflevering. toen de presentator zei: jij bent de mol keek ie naar het midden en laat daar nou net regina staan.

Topamusement. Tot die finale werden mijn vermoedens telkens ontkracht bij de stemmingen. Mooie locaties, leuke opdrachten, goede deelnemers. Al las ik dat die stoephoer van een Nicolette aan de Mexicaanse kikkers had gezeten en er bijna in was gebleven (op giftige kikkers sabbelen is niet echt slim) hahaha… net op tijd in het Mexicaanse ziekenhuis.
Op naar volgend seizoen.
Topamusement. Tot die finale werden mijn vermoedens telkens ontkracht bij de stemmingen. Mooie locaties, leuke opdrachten, goede deelnemers. Al las ik dat die stoephoer van een Nicolette aan de Mexicaanse kikkers had gezeten en er bijna in was gebleven (op giftige kikkers sabbelen is niet echt slim) hahaha… net op tijd in het Mexicaanse ziekenhuis.Op naar volgend seizoen.
hopelijk gaan ze terug naar de bron en spelen ze met onbekende nederlanders en niet met van die 2e rangs bekende Nederlanders vind ik toch minder.. met onbekenden is het ook veel puurder omdat er dan geen acteurs bij zitten en je ook niemand kent. Natuurlijk is het volgend seizoen weer met bekenden maar hopelijk gaat dat vervelende 3fm gehalte naar beneden pff wat een nerds
YO DjD-incredible, shout outs voor die intro beat op de site van Risskant maar edit voor mijn smaaklust aub ff bovenstaande post!
nog 1 uur en dan start de show!!
ik hoop al vanaf afl 1 dat t dennis is , maar ik ga zo niet kijken ivm bier uitzending gemist ftw
en dus gewoon Dennis de mol ![]()
die aanwijzingen voor de kijkers waren echt voor nerds en zelfs die konden het niet oncijferen te ver gezocht gewoon
wel te errug dat ik en mijn crew en fam allemaal die mol-onder-de-grond actie niet door had in de laatste opdracht. damn. meesterlijk hoor.
vind dit dus echt geen zak aan… beetje dezelfde bn’ers als altijd in een slechte setting idiote spelletjes zien spelen. mwoah
ik hoop al vanaf afl 1 dat t dennis is , maar ik ga zo niet kijken ivm bier uitzending gemist ftw
saaaannnnnggg vanaf afl 2 (de eerste die ik zag ) gezegt dat hij t was .
simpel , t is een slimme gast en hij deed echt te domme dingen , hands , hij is de mol
Damn. Niet verwacht. Hij heeft nou ook niet zo nadrukkelijk ‘gemold’ als je het achteraf bekijkt. Je moet wel heel ver gaan wil je die clue’s oppikken.
ik heb eens nagedacht en eigenlijk slaat dit programma nergens op. je kan wel steeds zeggen van “dat is een mollenactie” maar dat is precies wat de regie van het programma wil. ze kunnen ook gewoon geen verdachte acties van de mol laten zien en dan wordt hij of zij nooit verdacht.
die zogenaamde hints sloegen trouwens nergens op. geen van de internetnerds heeft ze gespot, dat zegt al genoeg. alleen het petje van em had ik al op internet gezien.
ik dacht al vanaf aflevering 2 ofzo dat t dennis was. ow wat zijn waldie en ik toch goed
ik dacht juist dennis is te dom om er nog in te zitten als speler daarom is ie de mol.