reviews interviews galleries videos forum members login signup
445 bezoekers en 0 leden online.
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Rik
Rik

The X-Ecutioners, vandaag toevallig album (Built from scratch) gekocht van die gasten. Te dope shit, weet iemand nog of ze nog wat doen?

8 Jan ’08 – 19:59
Check
Check

geen flauw idee. laatste shits van hun kwam uit in 2005 iig.

toe te voegen aan het lijstje: de spookrijders.

8 Jan ’08 – 20:05
Dun
Dun

Zorgvlied-Zuid

8 Jan ’08 – 20:08
8 Jan ’08 – 20:26
Christov
Christov

John de Bever

overigens las ik laatst in scratch magazine een itnerview met een van die x-ecutioners dus die zijn denk ik nog wel actief Rik

8 Jan ’08 – 20:32
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

ik vind Wes een vergeten artiest

8 Jan ’08 – 20:45
bleek
bleek

Scientific (r.i.p.) heeft begin jaren 90 echt een dope debuut uitgebracht met veel DITC producties en 1 steengoede van the RZA ft Ed O G. Wie dat album voor mij op cd te koop heeft/weet = king.

8 Jan ’08 – 21:37
JPK
JPK

Ally L.

Ik had nog nooit van deze man gehoord, maar de review van zijn boek door AQ op de voorpagina heeft me er wel toe aangezet om z’n boek te gaan kopen.

8 Jan ’08 – 22:00
Christov
Christov

als t wat is JPK zou ik t dan keertje kunnen lenen

vergeten artiesten: Dr Doom

de openbaringen is een fucking classic en amper mensen kennen die plaat

8 Jan ’08 – 22:01
Rik
Rik

als t wat is JPK zou ik t dan keertje kunnen lenenvergeten artiesten: Dr Doom de openbaringen is een fucking classic en amper mensen kennen die plaat

deel wat tracks dan

8 Jan ’08 – 22:54
Christov
Christov

zoekt en gij zult vinden

heb ik destijds ook gedaan (ofja ik heb em voor 25 gulden bij de Ramp mailorder besteld ooit), maar maat van me heeft em via via ergens gedownload dus moet aan te komen zijn

8 Jan ’08 – 22:57
Yid
Yid

vorig jaar nog het debuut van Alpha The First van NL bodem wat een gruwelijke plaat zeg!

8 Jan ’08 – 23:08
Rik
Rik

zoekt en gij zult vindenheb ik destijds ook gedaan (ofja ik heb em voor 25 gulden bij de Ramp mailorder besteld ooit), maar maat van me heeft em via via ergens gedownload dus moet aan te komen zijn

jij denkt dat ik zo lang ga zoeken voor een nederlandse release van jaren terug, terwijl eerdere releases al amper te vinden zijn.

8 Jan ’08 – 23:09
Christov
Christov

ja dan mis jij wat, ik niks. is niet mijn probleem, ik ga hier geen cd van 80 mb uploaden, weet geeneens hoe dat werkt

die cd zal idd amper te vinden zijn, jammer is dat. iedereen die ik ken en die die plaat heeft vind em namelijk geweldig

8 Jan ’08 – 23:16
Rik
Rik

ik zeg niet dat je heel die cd moet uppen haha

8 Jan ’08 – 23:17
NovaChe
NovaChe

vergeten artiesten: Dr Doom
de openbaringen is een fucking classic en amper mensen kennen die plaat bq.

Janor, gast heeft toch twee dope albums gedropt.. Vooral Snotapies!!!!
en Loco-Motief, doet ie nog wat of is die ook verdwenen?

8 Jan ’08 – 23:20
Christov
Christov

janor nooit veel aangevonden, trek dat accent niet.

ben zowiezo niet zon oude djax fan, maar zijn zeker paar leuke platen uitgebracht

Dr Doom–Iedereen is bang

‘’Er woont een oude man met 30,000 in huis in West-Amsterdam
We gaan op pad vanavond en als we vanavond niet gaan we gewoon een andere avond
WANT IK MOET DIE SHIT HEBBEN’’

haha die pinpas bijbel skits waren ook legendarisch
’Een vrouw die met cash money betaald in de supermarkt is DUISTER, want als t geen zwart geld was stond t wel op je pasje ’

8 Jan ’08 – 23:32
NovaChe
NovaChe

woord… Ik zet dat album ff op mp3, dan luister ik ’, teminste weer wat vaker.. hehe…

8 Jan ’08 – 23:43
Christov
Christov

overigens hoorde ik via via paar jaar terug dat locomotief artiesten wou gaan boeken ofzo, maar hoe dat is afgelopen..geen idee

hahaha ons pa noemde dr doom altijd ‘die kwade neger cd’ herinner ik me nou. de keer daarna dat ie dat soort termen had was bij zoominati ‘oh das weer die depressieve zelfmoord cd’ hahahaha

8 Jan ’08 – 23:47
Shelter
Shelter

T-Love… check het aub deze dame verdient wel wat props met haar debuutalbum The Long Way Back.. lekkere jazzy hiphop met boodschap.

9 Jan ’08 – 00:25
KaRelax
Carlos

ergens online die dr doom

9 Jan ’08 – 00:38
ZiekeSais
ZiekeSais

ze zijn vergeten omdat ze niet dope genoeg waren denk ik dan.

9 Jan ’08 – 00:48
DrFellatio
dr. fellatio

haha, nouja dope zijn is nogal een relatieve eigenschap

wie
de
een
dope
vind

vindt
de
ander
misschien
niet
dope

9 Jan ’08 – 01:20
JPK
JPK

Zelfs op Definitie van Dopeheid in 013 is dopeheid subjectief te definieren.

9 Jan ’08 – 01:36
Christov
Christov

dat slaat ook weer als kut op dirk, dan stel je het aantal verkochte platen aan herinnering. want als je zat platen verkoopt blijf je in jaar lijstjes staan etc en word je wel onthouden, als je cd niet bijzonder veel verkoopt trek je dat soort aandacht niet

9 Jan ’08 – 09:01
Yid
Yid

dat slaat ook weer als kut op dirk, dan stel je het aantal verkochte platen aan herinnering. want als je zat platen verkoopt blijf je in jaar lijstjes staan etc en word je wel onthouden, als je cd niet bijzonder veel verkoopt trek je dat soort aandacht niet

exact

9 Jan ’08 – 09:11
ZiekeSais
ZiekeSais

waarom denk je dat die schijf niet verkocht dan toendertijd… precies… niet dope genoeg om te kopen voor veel mensen.

9 Jan ’08 – 11:43
JPK
JPK

Wat ik al zeg: dopeheid is subjectief.

9 Jan ’08 – 12:28
ZiekeSais
ZiekeSais

t zal wel weer heel underground zijn geweest… dan is het natuurlijk dope

9 Jan ’08 – 12:29
Lepricon
Lepricon

Wise Intelligent (van Poor Righteous Teachers). Oldskool hoofden weten!

9 Jan ’08 – 13:47