de Keizah, DaveHunter, Derico, DTNR67, Eppo, Godsson, Heaps, Hunt'R, JPK, Jurian, Carlos, killallhippies, Krimi, LastDisciple, Lepricon, listig, Loki, Murph, nox, 013HIPHOP, Opperjager, Overgewicht, ProZak, RaRa, Rik, Shameless, Shelter, SpoorlooZ, Tfoe, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
Ook gezien. Was wel aardig. Frans is gewoon een aardige gozer. De Jong zet zichzelf echter voor schut met zo’n programma… komt niet goed tot z’n recht met de verkeerde gasten (zoals die debiel twee weken geleden die z’n vrouw vermoordde)
Beter houd ie zich bij Holland Sport.
Waarom zet ie zichzelf voor schut? Hij stelt altijd wel dope vragen.
wat dacht je van dat drummen b.v. sloeg echt nergens op maar goed ben het eens met vicious
Waarom zet ie zichzelf voor schut? Hij stelt altijd wel dope vragen.
Die koekjesvraag bijvoorbeeld. Slaat echt nergens op. En dan ook nog zo lang erover doordrammen…. hij heeft dus van de 24 uur slechts een half uur montage en dan monteert die dat stuk er bv in.
Beter pik je dan de zinnige gesprekken eruit. Van mijn part 2 die ieder een kwartier duren.
Wie komen er trouwens nog, behalve die irritante Sanne Wallis de Vries?
Ik zou wel weten wie ik zou uitnodigen…
Waarom zet ie zichzelf voor schut? Hij stelt altijd wel dope vragen.Die koekjesvraag bijvoorbeeld. Slaat echt nergens op. En dan ook nog zo lang erover doordrammen…. hij heeft dus van de 24 uur slechts een half uur montage en dan monteert die dat stuk er bv in.Beter pik je dan de zinnige gesprekken eruit. Van mijn part 2 die ieder een kwartier duren.
hij is presentator/ intervieuwer niet de monteur of eindredacteur ofzo
Het is toch ZIJN programma. HIJ stelt de vragen en beslist dus ook echt wel mee over wat er wel en niet geknipt word.
Het is toch ZIJN programma. HIJ stelt de vragen en beslist dus ook echt wel mee over wat er wel en niet geknipt word.
denk het niet. iemand anders doet de eindredactie. lijkt mij dat diegene toch iets moet doen om die titel te krijgen. hij is presentator. meer niet.
Tof programma idd, die met Tygo is het leukst om te kijken. Lange Frans had ik ook gezien en gister die met Klinkhamer via uitzending gemist gekeken. Vind het concept wel interessant ook, weet iemand of er nog veel afleveringen komen, en met wie?
Tof programma idd, die met Tygo is het leukst om te kijken. Lange Frans had ik ook gezien en gister die met Klinkhamer via uitzending gemist gekeken. Vind het concept wel interessant ook, weet iemand of er nog veel afleveringen komen, en met wie?
Haha, idd. Die Tygo is echt fokin’ lauw.
Wat?! Wat?! Hier gappie! Hahaha.
die klinkhamer ik snap dat niet waarom komt hij op tv, je gaat toch geen moordenaar die van de dood van zn wijf probeert te profiteren op tv laten verschijen, dat boek van hem moet gewoon uit de winkels gehaald worden en iedereen die hem in zn show wil moet gewoon gebitchslapped worden
die klinkhamer ik snap dat niet waarom komt hij op tv, je gaat toch geen moordenaar die van de dood van zn wijf probeert te profiteren op tv laten verschijen, dat boek van hem moet gewoon uit de winkels gehaald worden en iedereen die hem in zn show wil moet gewoon gebitchslapped worden
Dikke word.
die klinkhamer ik snap dat niet waarom komt hij op tv, je gaat toch geen moordenaar die van de dood van zn wijf probeert te profiteren op tv laten verschijen, dat boek van hem moet gewoon uit de winkels gehaald worden en iedereen die hem in zn show wil moet gewoon gebitchslapped wordenSensatie, need I say more?
Ja sensatie dat snap ik wel henk, maar ik bedoel ik kan moeilijk begrijpen dat mensen zo ver daarvoor gaan.
Maarja blijkbaar werkt het.. mensen die naar hem kijken moeten zich schamen
Het is toch ZIJN programma. HIJ stelt de vragen en beslist dus ook echt wel mee over wat er wel en niet geknipt word.denk het niet. iemand anders doet de eindredactie. lijkt mij dat diegene toch iets moet doen om die titel te krijgen. hij is presentator. meer niet.
maatje van mij monteert dat herrie in het hotel van herman den blijker en die zit ook gewoon samen met die gast te monteren.
Hij zit er zowiezo bij want hij moet de voiceover inspreken.
Waarom zou dat boek uit de winkels moeten dan?
^ idd. Boeken verbieden is echt dwazige shit. TV-programma’s trouwens ook.
Concept van deze show komt trouwens uit het buitenland.
heb een stukje op de wereld draait door gezien met die vent die whitney housten kapot sloeg, was best heftige shit
Wat is dat nou? Frans moet om half 10 worden wakker gemaakt, ik dacht dat hij iedere morgen om 8 uur opstond.
Wat is dat nou? Frans moet om half 10 worden wakker gemaakt, ik dacht dat hij iedere morgen om 8 uur opstond.
Hahaha, on point!
Gisteren aankondiging dat Dinand van Kane de volgende is die uitgezonden word. Goed te missen dus…