Ik ben misschien illegaal bezig met deze vraag, maar albumbase is down en ookal zou ik het ook niet geloven als iemand dit zou zeggen: Ik check via albumbase en als het echt goed is koop ik het origineel. maar nu is hij down
weet iemand een initiatief?
huh? sinds wanneer is het normaal om iets legaal te kopen!… downloaden! geld moet je geven voor live performance and merchandise… ![]()
albumhunt albumwash zijn soortgelijke sites waar je ringtones kunt downloaden
google search met albumnaam en rapidshare werkt ook prima
google search met albumnaam en rapidshare werkt ook prima
Bijna elke maand komt er wel een soort gelijke vraag in dit forum en bovenstaande werkt inderdaad prima. vaak kom je dan op sites (vaak ook blogs) die je regelmatig kan bekijken of er nieuwe shit is te downen. suc6
Dankje , had het zelf kunnen bedenken maar ik dacht dat zoiets te simpel was om te lukken, het werkt inderdaad. Tnx allen
Of gewoon albumtitel plus download; krijg je niet alleen de rapidshare-links maar ook links van soortgelijke uploadsites (megaupload, yousendit etc. etc.)
weet iemand een initiatief?
Een alternatief?
Als iemand nog een invite voor waffels heeft hou ik me aanbevolen PM maar als we toch op de illegale weg gaan.
Zoals rara al zei.. albumwash.com is eigenlijk hetzelfde als albumbase. alleen een ander frontje.
Als iemand nog een invite voor waffels heeft hou ik me aanbevolen PM maar als we toch op de illegale weg gaan.
illegaal downloaden is dope!
illegaal downloaden bestaat niet.
Het is volkomen legaal om zoveel muziek, films, boeken, partitudes, whatever te downloaden als je wil. Het wordt pas illegaal als je gaat verspreiden: Uploaden, weggeven of verkopen van auteursrechtelijk beschermd materiaal is wel illegaal, het downloaden is volkomen legaal volgens de Nederlandse wet