http://www.hiphopgalaxy.com/-Hip-Hop-Next-Relea…
Persoonlijke favorieten:
-Nas–Nigger
-Dr. Dre–Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetox
-AZ–Unedniable
Dr. Dre–Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetox
Ik loop bijzonder synchroon weer met de Doctor
Negerts weten.. ![]()
Immortal Tecnique, Jedi Mind Tricks, Only Built For Cuban Linx 2, MOD the Black Marvel, Jiggy Dje, EMC en Saigon zijn het voor mij.
En stiekem ben ik ook wel benieuwd naar Winne.
jhahaha wat een mongolentopic, zeggen wleke release je persoonlijk favoriet gaat worden zonder iets ervan gehoord te hebben
ik ga voor de nieuwe van John de Bever dan
jhahaha wat een mongolentopic, zeggen wleke release je persoonlijk favoriet gaat worden zonder iets ervan gehoord te hebben
bq.
Ik heb veel gehoord van het album van Manu en ik kan je zeggen, shit gaat los….!!!
jhahaha wat een mongolentopic, zeggen wleke release je persoonlijk favoriet gaat worden zonder iets ervan gehoord te hebbenik ga voor de nieuwe van John de Bever dan
wie praat over welke albums dope gaan worden? topic heet “hiphop releases 08” en mensen posten wat ze op wachten…..
jhahaha wat een mongolentopic, zeggen wleke release je persoonlijk favoriet gaat worden zonder iets ervan gehoord te hebbenik ga voor de nieuwe van John de Bever dan
Je kunt op basis van vorige releases toch een deels kloppend verwachtingspatroon opmaken?
Immortal Technique kijk ik echt al heel lang naar uit. Het album van MOD heb ik echt opgegeven
EMC natuurlijk!! Saigon spreekt voor zich, maar ik kijk vooral uit naar Papoose ![]()
9th Wonder
Winne
Eminem ( Ben benieuwd of hij inziet dat hij andere shit moet maken)
IMMORTAL TECHNIQUE (als hij uit komt zelf niks van gehoord)
JEDI MIND TRICKS ( als hij uit komt zelf niks van gehoord)
en misschien andere masters die ik zo 1, 2 3 niet weet
Madvillain (als ie dit jaar komt)
Cage
Massive Attack/Portishead/Martina Topley-Bird (ex-Tricky) (allemaal geen hiphop maar wel erg benieuwd naar)
Zack de la Rocha (werkt al sinds 2000 aan zijn soloplaat)
Murs
Q-Tip
Rakim
Dr. Dre
DVD In Living The True Gods (Stones Throw)
Cartes & Kleine Jay
Jiggy Dje
0118
Blaxtar
Winne
U-Niq
Buitenwesten dvd
Kas’ film
Dat zijn de albums/dvd’s die in 2008 zouden moeten uitkomen die ik zo kan bedenken
Massive Attack/Portishead/Martina Topley-Bird (ex-Tricky) (allemaal geen hiphop maar wel erg benieuwd naar)
Die cd van die ex-Tricky zangeres is helemaal geproduceerd door Danger Mouse dacht ik dus dat is wel nice kijk ik ook zeker naar uit idd. Als Portishead weer met een cd komt ook uiteraard, Massive Attack heeft me niet meer echt kunnen boeien na Mezzanine.
Pete rock; N Y finest
Big john; the next step
Nicolay;time line
Krs one ; adventures in emceein
Mr hyde; the chronicles of the beastman
Ill bill ; the hour reprisal
Esoteric; saving seamus ryan.
bq. jhahaha wat een mongolentopic, zeggen wleke release je persoonlijk favoriet gaat worden zonder iets ervan gehoord te hebbenbq. Ik heb veel gehoord van het album van Manu en ik kan je zeggen, shit gaat los….!!!
23 febr @ 013 cd presentatie Manu
-KGV dropt in sept hun 2 de album : 27 sept presentatie 013
-southbombing in maart d8 ik