Om te beginnen , gggggggordon ! en z,n tv holmaat .
sodeflikker asjeblieft op met die bruinwerkers.
hopelijk wat minder in 2008 van:
politiek: wilders
sport: maniche
muziek: top notch producties
film: michael bay (transformers)
internet: 2 girls 1 cup soort shit… no pun intended ![]()
ik zie het liefste geen homofielen meer en daarvoor in de plaats heb ik graag wat meer frikandellen speciaal
ik zie het liefste geen homofielen meer en daarvoor in de plaats heb ik graag wat meer frikandellen speciaalals je iets doms zegt, zeg daarna dan wat nuttigs: meer dope chicks!
hahahaahah topic-opener heeft volgens mij gewoon gelijk hoor
2 grootste relnichten van de TV
hahahaahah topic-opener heeft volgens mij gewoon gelijk hoor2 grootste relnichten van de TV
Ja, die gasten zijn wel irritant, ja.
George Bush, ziet er overigens goed uit met Clinton en Obama
Saw films
Een comeback van Saigon, nu flikker je ook maar op met je zooi tracks… eerst de boel lekker maken
Een revival van AZ en Louis van Gaal. Hoe stiller Louis is t.o.v. de journalisten hoe beter…
Barry Bonds in een nieuw seizoen MLB voor de Giants
Nederlandse staatssecretaris van onderwijs
Filemon Wesselink
Eigenlijk heel BNN
Idols
Dacing with….
Zomer in april, what the fuck?
haha, vicious… mooi lijst…
jammer genoeg zal je eerste wens niet waarkomen… dubya heeft nog 380 dagen of zo, dus de geheel van 08’…
en word @ saw films…. een beetje success, en het moet verneukt worden… net als bnn…
Ik wil in 2008 geen double posts meer. ![]()
En volgende week ga ik Saw 4 zekers wel checken in de bios. Jigsaw is dope, ondanks dat ’ie dood is.
Ik heb ’m al via i-net gezien, maar wil wel weg geblast worden door die ellende.
Deel 3 vond ik echt ranzig gewoon. Had niks meer met originaliteit of wat dan ook te maken. Koe die tot de laatste druppel gemolken word. Erg jammer. De drang om die serie uiteindelijk toch compleet te hebben is echter sterker dan mezelf… arghhh.
On topic: BangBang, Salah Edin, Appa, Hirsi Ali, Yes R, Ali B., K-Liber, TMF, Andre Hazes duetten (zingen met dode mensen is zooooooooooooooo 2007–scoren over de rug van al helemaal….)
jantje smit zijn stem..
nina shit is als bushaltes
de gouden kooi
voetbal op talpa.. niet dat rtl zo goed is maar die snappen iig dat je moet starten met het echte werk
Jongeren die ambulancepersoneel aanvallen
Jongeren die slotervaart politiebureau aanvallen
Jongeren die hun mes pakken en zo hun issues oplossen
wtf is er aan de hand met de jongeren…
eigenlijk zijn de mensen die dit soort debiel gedrag enigszins goed proberen te praten nog veel erger… dus die krijgen ook een vote.
als jij het goed praat wel…Je zou die quote van mij van Prince verkeerd op hebben kunnen gevat, dat bedoel ik eigenlijk…