Dja, Hengel, StezoOnTheOne, Lepricon, Punchline, Nielsonwheels, Pablo2k1, Polti, Profound, Rik, Roodbloed, Rusp, Scraffitio, Vinnie
helpt mij! Sinds een tijdje is heel mn pc naar de kolere. Aantal virusscanners eroverheen gehaald,
hitman geprobeerd, maar daar liep ie de hele tijd vast, Ad-Aware lukte wel. Aantal maal laten scannen,
niet veel verbetering. Ik merkte op dat bij m’n processen een stuk of 4 ‘iexplore.exe’ draaien, terwijl ik
mn internet niet heb aanstaan. Ook staat soms ‘bdss.exe’ aan, schijnbaar een virusscanner, die ik
nooit gedownload/geinstalleerd heb. Formateren is mn noodoplossing, maar ik zie liever een andere
oplossing… iemand ideeen ?
Bij voorbaat al bedankt!
@JPK een vriend van me heeft nu een Mac, en die heeft tot nu toe twee externe harde schijven, een mixer en een usb-stick opgefokt. Thanks but no thanks.
@ZZ, Dat is formateren dus..
@Rara, ja maar 4 keer als proces ? Daarbij neemt het ook belachelijk veel Virtueel geheugen in (soms 60 MB).
Als ik ’m afsluit als proces komt ie ook nog is terug. Dus daarom denk ik dat het een virus oid is.
Thx
heb net geprobeerd maar krijg hem na 4 keer openen ook 4 keer. na proces beeindigen is het wel weg tho. alleen explorer staat dan aan die zorgt voor de mappen