Er zijn weer een stapel nieuwe gasten bij gekomen hier op het forum. Dus daarom:
–Hoe oud ben je?
–Waar kom je vandaan?
–Wat doe je in het dagelijks leven?
Ik trap af:
–38 lentes jong
–Amsterdam (opgegroeid in Rijen)
–Creatief ondernemer, reclame art director, hardcore HIJS-er
–25 winters oud
–Den Haag (opgegroeid in Middelburg)
–Student Culturele Maatschappelijke Vorming, jongerenwerker in Den Haag, jongleur en Kroegdichter.
28
Brummen
Werkend in papier fabriek. en management van verschillende hiphop artiesten,
papa zijn voor de kids, redacteur hiphopgemeenschap
-23
-maarssen / utrecht
-die overmatig bierdrinkende quasi famous producer (of denk ik dat altijd alleen maar?) die ’t allemaal niet zo nauw neemt maar ondertussen wel is gesigned..
daarnaast beetje werken in een muziekzaak om de vaste lasten te dekken
edit: semi-actieve hijs member, maar volle hijs supporter
-17, ben hiermee 1 vd jongere denk ik
-Geboren in Amstelveen maar woon sinds mijn 2e in Mijdrecht
-Hbo Commerciele Economie 1e jaar, veel muziek en films chekken, bijbaantje in een supermarkt en proberen te genieten.
Ben geen hardcore hijs’er maar zoals nox het mooi zei wel een volle hijs supporter
19
Tilburg
magazijnmedewerker alfa verspreidingen B.V. en willem II-supporter, hiphop heb ik nie veul mee
19
Groningen, hiervoor Amsterdam en Sevilla
Beun af en toe wat bij, bij Roberto. Luister alleen maar muziek met meer dan 120 bpm en nog wat Duvelduvel
Ergens in de 20.
Geboren en getogen ergens in het midden des lands.
Eigen bedrijfje in iets.
En de tijd die ik na mn hobby’s en mn werk nog over heb spendeer ik veelal hier.
28
Waalwijk (geboren en getogen)
vacuümverpakkingen produceren (nee, niet dingen verpakken, alleen die krengen maken waarna ergens anders iemand een kwak ham erin staat te stouwen), gitarist in een metalband, poging tot klooien met beats ofzo, HIJS-erd, SLAYER-brullen, bier zuipen.
18 (3 dage 19)
delluft
studie communicatie/multimediadesign–werk (internet) poker / bier drinken (niet tegelijk obv)
–Hoe oud ben je?
–Waar kom je vandaan?
–Wat doe je in het dagelijks leven?
–21
–Tilburg geboren, opgegroeit Oisterwijk, momenteel woonachtig te Nijmegen
–Ik studeer geschiedenis (en zal waarschijnlijk Soar achterna gaan), drink bier, lees boeken, kijk films en maak beats he
–21
–Utrecht/Maastricht (wat jij wil)
–Student kunstmatige intelligentie/informatica en freelance web developer
-17 jaar jong
–Mijdrecht
–In het dagelijks leven doe ik (nog steeds) de HAVO, waar ik volgend jaar mee klaar ben, plus mensen noemen me reppert.