reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
soar
soar

Dit is echt de meest zieke shit van de dag. Ik wou weten wat er in de aanbieding was bij de AH dus ik check die site.. Krijg je op een gegeven moment de mogelijkheid je bonuspasnummer in te vullen.. Ik dat doen.. geeft die site gewoon een volledig overzicht van mijn boodschappen van de afgelopen tijd. WTF!? die lui registreren echt alles….

Wil iemand weten wat ik heb gegeten de laatste tijd.. check deze site:http://www.ah.nl/previouslybought/PreviouslyBought.do?cardNumber=2620466366724&pagingFromIndex=18

whaha…

28 Dec ’07 – 15:53
Lepricon
Lepricon

Waarom denk je dat ze die bonuskaart uberhaupt in het leven hebben geroepen…

28 Dec ’07 – 15:54
Christov
Christov

goed dat ik dus geen bonuskaart heb

nu nog van mn pinpas af

28 Dec ’07 – 15:56
rara
RaRa

gewoon geen aanbiedingen geven en kijk je hebt een gratis marketing onderzoek waar iedereen aan mee doet.

28 Dec ’07 – 15:57
28 Dec ’07 – 16:07
Shelter
Shelter

ik heb die bonuskaart ook… snap niet echt het probleem hiervan. Het kan me echt geen reet schelen dat mensen weten wat ik koop in de AH…

28 Dec ’07 – 18:01
Christov
Christov

Vind je t ook fijn als je Bank je pinafschriften online gooit? Das de volgende stap dan he

28 Dec ’07 – 18:05
YoRiz
Yo-Riz

Bij Bonuskaart worden de gegevens iet gekoppeld aan een persoon, bij iig niet. Ik heb een bonuskaart zonder dat ik ooit ergens een naam heb moeten invullen ofzo……
Lebbis heeft nog een vet stukje over de bonuskaart. Staat wel op variatee.vara.nl volgens mij

28 Dec ’07 – 18:07
livio
livio

Vind je t ook fijn als je Bank je pinafschriften online gooit? Das de volgende stap dan he

Je hoeft de bonuspas niet te registreren om er gebruik van te maken meneer de RAF’er

28 Dec ’07 – 18:08
Christov
Christov

t ging om volgende stap he meneer de BVD’er

28 Dec ’07 – 18:11
Shelter
Shelter

wat een onzin zeg…
het is niet alsof de hele wereld kan zien wat ikin de ah koop, je moet dat nummer invullen en zo.
Zelfde met de bank, daar kan je zien wat je gepind hebt… what’s the fuckinn deal?
Maar al zou de hele wereld zien wat ik in de AH koop, wat beoit dat.. of koop jij hele aparte dingen of zo

28 Dec ’07 – 18:11
Christov
Christov

ooit, ooooooit in een ver verleden bestond er iets wat privacy heette.. misschien wel es van gehoord? Is de laatste 6 jaar een proces opgestart om dat systematisch af te schaffen

28 Dec ’07 – 18:13
rara
RaRa

tja wacht maar shelter totdat jouw verzekering lucht krijgt van je obsessie naar fricandellen en frituurvet. en zomaar je premie van je verzekering verhogen. zelfde voor roken en drank..

28 Dec ’07 – 18:14
YoRiz
Yo-Riz

Ik snap wel wat Chris bedoelt, maar ben t er niet mee eens. Zoals gezegd hoef je je niet te registreren voor een bonuskaart, en hebben ze dus alleen info over de dingen die er door een klant gekocht worden, niet over wie die klant is.
Anders kan het ver gaan. in Amerika zijn al verzekeringszaken geweestg waarin mensen niks meer kregen omdat uit hun plaatselijke bonmuskaart bijvoorbeeld bleek dat ze rookten en dat soort dingen, dat vind ik wel te ver gaan, maar met de bonuskaart zijn dat soort dingen dus onmogelijk…

28 Dec ’07 – 18:16
soar
soar

inderdaad… De Albert Heijn heeft het slim gedaan om acties te koppelen aan kaart. Zo kunnen ze snel marktonderzoek doen. ook naar andere producten die in je mand liggen.

Ik heb me nooit geregistreerd en dat hoeft ook niet. Ik ben een Albert Heijn fan.. ze verkopen daar goed spul en ik vind de service ook relaxt..

Burgerlijke bastard soar…

28 Dec ’07 – 18:46
rara
RaRa

Ik ben mijn sleutelbos met AH Bonuskaart sleutelhanger verloren, hoe krijg ik mijn sleutels terug?

Alle binnengekomen sleutelbossen worden, mits de AH Bonuskaart bij ons op het juiste adres staat geregistreerd, per omgaande naar de rechtmatige eigenaar geretourneerd. Vul uw actuele persoonsgegevens hier in of doe dit door middel van een AH Bonuskaart aanvraag- en wijzigingsformulier (verkrijgbaar in elke Albert Heijn-winkel).

je spaart toch airmiles met dat ding dus gegevens zijn wel bekend bij meerdere instanties

28 Dec ’07 – 18:47
soar
soar

je hoeft de sleutelbos niet eens in een envelop te doen.. Albert Heijn stuurt het gratis naar je toe… met een Albert Heijn Sleutelhanger.. Corporate Company has got me!

28 Dec ’07 – 18:48
capi
de koe is di...

ik geen gegevens af te geven maar als een aardige vinder nu mijn sleutels naar ah stuurt heb ik er als nog niks aan.

verder zou ik er geen problemen mee hebben als iemand wist wat ik kocht, beetje gek is het wel.

28 Dec ’07 – 18:50
paulpeters
Paul Peters

wat een onzin zeg…het is niet alsof de hele wereld kan zien wat ikin de ah koop, je moet dat nummer invullen en zo.Zelfde met de bank, daar kan je zien wat je gepind hebt… what’s the fuckinn deal?Maar al zou de hele wereld zien wat ik in de AH koop, wat beoit dat.. of koop jij hele aparte dingen of zo

drop je nummer ’s shelter?

28 Dec ’07 – 18:53
paulpeters
Paul Peters

ik geen gegevens af te geven maar als een aardige vinder nu mijn sleutels naar ah stuurt heb ik er als nog niks aan.verder zou ik er geen problemen mee hebben als iemand wist wat ik kocht, beetje gek is het wel.

drop je nummer ’s Koe?

28 Dec ’07 – 18:53
capi
de koe is di...

waarom wil je t hebben?
maar hier is ie 2610482308778

28 Dec ’07 – 19:07
Shelter
Shelter

wat een onzin zeg…het is niet alsof de hele wereld kan zien wat ikin de ah koop, je moet dat nummer invullen en zo.Zelfde met de bank, daar kan je zien wat je gepind hebt… what’s the fuckinn deal?Maar al zou de hele wereld zien wat ik in de AH koop, wat beoit dat.. of koop jij hele aparte dingen of zo
drop je nummer ’s shelter?

2610466535602 kun je krijgen, maar mijn pinnummer niet

@ chris revolutie! revolutie! stand up for your rights… fuck big brother Albert

28 Dec ’07 – 19:09
soar
soar

komop iedereen laat je winkelwagentje maar zien..

28 Dec ’07 – 19:10
soar
soar

wow shelter is een big spender..

28 Dec ’07 – 19:12
Shelter
Shelter

eej mijn huisgenoot die leende mijn kaart wel eens weet je wel, dus die haarverf is van hem ok

28 Dec ’07 – 19:12
Shelter
Shelter

wow shelter is een big spender..

and proud of it! hahaha
ik houd geld over na hustlen op de straat, die crack is big money weet je

28 Dec ’07 – 19:13
soar
soar

je kontje verkopen is niet hustlen toch? ik ben niet zo thuis in de nieuwe slang…

28 Dec ’07 – 19:14
Shelter
Shelter

wat jij ook op straat verkoopt is hustlen… als jij nu in je blote ass staat te ontvangen en er geld mee verdient hustle ook jij Soar!

28 Dec ’07 – 19:16
soar
soar

wow ik ben toch meer ghetto dan ik dacht… whut whut!

28 Dec ’07 – 19:18
Shelter
Shelter

ja toch iedereen komt van de straat zoals u-nique al zei

28 Dec ’07 – 19:19