reviews interviews galleries videos forum members login signup
363 bezoekers en 5 leden online.
de koe is dik en wit, MistaSweet, Nappie, RIOT, pee
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Yid
Yid

even een nieuwe topic voor dit geweldige onderwerp

wie gaat de winter kampioen worden in Nederland?

22 Dec ’07 – 19:55
ViciousOne
Vicious One

Hmm… Ajakkes waarschijnlijk.

Zag gisteren in het jaaroverzicht nogmaals die ontknoping van de Eredivisie van vorig seizoen. Echt ongelofelijk… maken we misschien nooit meer mee.

AZ heeft weer 2 nieuwe talenten gehaald (Poulsen en Moreno) + in de winterstop gaan ze Alves definitief halen. Ook Feyenoord gaat zich nog versterken. PSV en Ajax idem. Daarnaast komt bij Ajax eindelijk Davids terug.

Beloofd een mooie 2e helft te worden. Kijk ondanks alles toch heel erg uit naar het EK. 2008 qua sportjaar word sowieso geweldig met EK EN OS.

22 Dec ’07 – 19:59
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Als we niet degraderen ben ik blij. Maar ja, da zal jullie allemaal niks uitmaken, stelletje top-3-homo’s.

22 Dec ’07 – 22:14
Tystar
Tystar

Ik ben altijd fervent aanmoediger geweest van fc utrecht, dus hoop dat die club het goed gaat doen komende tijd.

22 Dec ’07 – 23:01
Yid
Yid

Als we niet degraderen ben ik blij. Maar ja, da zal jullie allemaal niks uitmaken, stelletje top-3-homo’s.

hahah

23 Dec ’07 – 10:58
23 Dec ’07 – 12:52
Rik
Rik

Tering wat een blamage van Ajax, echt te triest voor woorden. Afmaken die mongolen.

23 Dec ’07 – 15:36
Yid
Yid

Tering wat een blamage van Ajax, echt te triest voor woorden. Afmaken die mongolen.

23 Dec ’07 – 16:14
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

gvd man kutajax, stelletje schijtmongolen.

nijmegen de 30e hier ja, kijken of ze nog iets terug gaan doen na afgelopen nec-willem II

23 Dec ’07 – 17:27
soar
soar

Ik ga al jaren kapot op Pro Evo.. heerlijke game.. Ik weet dat er meerdere hillbillys hier het spel spelen.( –Yid)

Ik woon in het noorden waar dat kut Cambuur echt tijden niks weet te presteren.. (ookal hebben ze AZ uitgeschakeld) laatste jaar weet ik trouwens vaak wedstrijden van Ajax te bezoeken… top club…. vandaag alleen wat minder ( ik ben rood ik ben wit.. ook als het een beetje tegenzit)..

Ben een voetballiefhebber dus die hele shit van elkaars clubje haten en shit dig ik niet.. ga je vriendin pesten..

23 Dec ’07 – 20:07
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Jeh ik hou nie van voetbal. ’t Is dat Willem II uit menne stad komt…

23 Dec ’07 – 20:10
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Sengier in de goal denk!

25 Dec ’07 – 23:41
Christov
Christov

hahahahaha mooie foto weer

25 Dec ’07 – 23:42
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Wat een kankerzooi. 2 van de 3 "belangrijke"wedstrijden al verloren. Zondag nec thuis verliezen en we kunnen alvast stoppen voor dit seizoen.

27 Dec ’07 – 22:43
Witflits
Witflits

Wat een kankerzooi. 2 van de 3 "belangrijke"wedstrijden al verloren. Zondag nec thuis verliezen en we kunnen alvast stoppen voor dit seizoen.

oh

28 Dec ’07 – 19:33
Witflits
Witflits

maar je heb wel gelijk. Zondag toch maar weer naar het stadion, lijk wel een echte fan.

28 Dec ’07 – 19:33
soar
soar

tsja.. wij hebben het hier ook niet makkelijk.. 30 km verderop zitten die boeren van Akkrum-Zuid (Sc-Heerenveen)…. alleen maar omdat ze dat pompebled (hartvormige rode puist) op de shirt hebben wil heel Friesland er de zakcenten in pompen…. En ik woon hier naast het Cambuur stadion waar elke vrijdagavond 3000 mensen heen gaan om een waardeloos voetballende puinhoop te zien.. Toch blijft iedereen komen… ongelovelijk maar waar dat Cambuur (volgens Johan Deriksen een slapende reus) niet beter kan presteren dan de LAATSTE plaats van de Jupiler League…. bagger.. bagger!!!

28 Dec ’07 – 19:47
Witflits
Witflits

zolang ze uit die jupiler leage niet kunnen degraderen, komen er ook weer betere tijden soar.

Geldt overigens ook voor Willem II. Wat een trieste bedoening. Als je verdedigend denkt te moeten spelen tegen Heracles ben je echt gek. Gewoon keihard onder druk zetten vanaf minuut 1. Maar nee, Andries Jonker die kiest voor meer ‘zekerheid’ met Mathijsen, schei toch uit. Maar goed, misschien is ie wel tevreden dat ze drie keer over de middenlijn zijn geweest ofzo, zoals ie al een stijve kreeg van Waterman van AZ die ze toch mooi hadden gedwongen om de lange bal te spelen.

28 Dec ’07 – 19:53
rara
RaRa

tja soar als je steraankoop de al eerder geflopte sandor vander heide is die je zelf hebt weggegeven aan hoofdklasse ONS.. logisch dat het dan niks word. Bij ONS was het al niks met die kerel.. En het ergste vind ik de 2 duizend bezoekers van DKV die nog uit leeuwarden komen ook. Die zaten 10 jaar geleden nog bij cambuur omdat we het beter deden dan dat klapvee dertig kilometer verderop

28 Dec ’07 – 20:19
Rik
Rik

Zlatan compilatie, fucking dope:

29 Dec ’07 – 01:37
soar
soar

met pes 2008 is die gast ook veel te goed.. mooi filmpje…

29 Dec ’07 – 10:59
ViciousOne
Vicious One

Dat niveau van Willem II is echt bedroevend. Als je ziet met wat voor beperkte middelen en voetballers VVV bv leuk voetbal laat zien.

Hopelijk blijft Alves voor de Nederlandse competitie behouden na de winterstop. Al heeft AZ de hoop al bijna opgegeven gezien de concurrentie. Hij moet nog steeds 20 mil kosten volgens Heerenveen. Let trouwens op Paulo Henrique van Heerenveen, word z’n natuurlijke opvolger… beetje Julio Baptista look-a-like.

Ook nog een sprankje hoop dat Luka Modric naar Nederland verkast. Voorzitter Zagreb houd gewoon een openbare veilig. Hoogste bieder mag als eerste met Modric gaan praten.

Ooijer niet naar Feyenoord, te duur…. is maar goed ook. Straks worden die gasten nog kampioen ook.

29 Dec ’07 – 13:44
KaRelax
Carlos

met pes 2008 is die gast ook veel te goed.. mooi filmpje…

Ja vraag maar aan de slachtoffers hier wat ik met Ibra kan. Niet leuk meer

29 Dec ’07 – 13:54
ViciousOne
Vicious One

Kan iemand even uitleggen hoe die Youtube filpmjes te plaatsen?

29 Dec ’07 – 14:05
Rik
Rik

Kan iemand even uitleggen hoe die Youtube filpmjes te plaatsen?

Als je op youtube bent, zie je links het kader waarin het filmpje zich afspeelt. Rechts naast dat kader zie je wat informatie en ook een kopje “insluiten” met daaronder een wit kader met allemaal rare tekens en cijfers. Dat is die code. Die kopier je gewoon en dan komt ie zo mooi in het forum te staan.

Voorbeeld (filmpje zlaten vs c ronaldo)

Dit is de link (dus NIET die code die je hier moet invoeren): http://nl.youtube.com/watch?v=eXGbllfUYrs

Dan kopiër je dus die code (begint vaak met <object width="456"enzovoorts)

En zo komt ie er dan uit:

29 Dec ’07 – 14:20
ViciousOne
Vicious One

Thnx! Zoiets dus…

29 Dec ’07 – 14:25
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

En weer 3 punten binnen. Hoppaaaaaaaaaaa

19 januari, dé derby van Nederland: Br*da–Tilburg.

Tot nu toe 18 bussen gevuld, aaaaaaaaaaaaaaaaaight

30 Dec ’07 – 20:27
Shelter
Shelter

ik ben voor NAC

30 Dec ’07 – 20:31
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

klootzak

30 Dec ’07 – 20:41
Shelter
Shelter

sorry heb echt helemaal niks met willem II….
Nac is meer een club als Feyenoord… net als utrecht en zo

30 Dec ’07 – 20:44