alexmarvel, DTNR67, Goudvis, StezoOnTheOne, JST, livio, El Matador, nox, Rikers, Roodbloed, Stone A Pig, warhead, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
ik wil graag hiphop zijn. wat zijn nu de trends van kleding die ik moet kopeng?
met welke pants of sneaker ben je nu ekt de mang?
Bedankt alvast
Omdat wij ook de mooiboys tot dienst zijn, adviseren wij Dhr. D. Junkie door naar http://www.ml75.nl/
JPK draagt vandaag overigens een old-school Lee straigt jeans, met daaronder een paar rood/witte laque Stacy Adams.
En vanavond bij de uitreiking van de Gouden Loeki ga ik m’n 3-delige Stacy Adams pimp-suit weer ’ns rocken. Dus beter kijk je vanavond vanaf 20.30 naar Nederland 1 en zie je hopelijk de JPK voorbij schuiven. ![]()
2008 is retro weer de shit. terug naar de pure mode
Geniaal dit.
Ow man!
Dat is wel wat hiphop enigszins mist nowadays. Heads zijn best een kudde geworden met hun sneakers–spijkerbroek–shirtje-petje-steez. Er lopen weinig gasten rond die verder kijken dan wat de meesten aan hebben: Nike, Adidas, Ecko, Zoo New York , Sir Benni Miles en New Era. Of een shirtje met random opdruk doet het ook goed.
Meestal loop ik ook wel in die steez en draag ook geile overhemden. Vanavond ga ik die pimp-steez dus rocken in m’n zoot suit. Voor de niet-weters:

Zo ziet dat er dus in elkaar geschetst uit. Ik wilde eerst keurig in zwarte smoking gaan, maar denk dat dit toch wat onderscheidender zal zijn.

En vanavond bij de uitreiking van de Gouden Loeki ga ik m’n 3-delige Stacy Adams pimp-suit weer ’ns rocken. Dus beter kijk je vanavond vanaf 20.30 naar Nederland 1 en zie je hopelijk de JPK voorbij schuiven.
Ga je ook nog voor de prijzen of gewoon om te representen?
He Junkie mattie, weet zelluf gewoon stylo swa. ga snel klereng kopeng zwa. en doe je capuchong op aaaaaight
Rock die shirts die shelter draagt zou ik zeggen; " Indoblauw past bij jou" … weetjewel van die teksten dat je duidelijk represent waar je vandaan komt en zo… das hiphop word em up shut em down of zoiets
En vanavond bij de uitreiking van de Gouden Loeki ga ik m’n 3-delige Stacy Adams pimp-suit weer ’ns rocken. Dus beter kijk je vanavond vanaf 20.30 naar Nederland 1 en zie je hopelijk de JPK voorbij schuiven.Ga je ook nog voor de prijzen of gewoon om te representen?
Ik ga om te representen. Ik denk dat de Goeiemoggel wel de winnaar gaat worden. Zelf heb ik in 2007 geen briljante tv-commercials gemaakt, nee. In plaats daarvan rock ik HIJS. ![]()
hoestnou herman van veen haha
ik heb net in trainingsbroek op oude nikes goedkoop bier gehaald bij de emte
meer hiphop word t niet met dees weer
Heb je dat pak daar bij die zootsuit.com besteld? Wil er ook zo een hebben, maar zou niet weten waar ik moet kijken. Staan wel wat dope op die site, maar pas sowieso eerst iets liever.