reviews interviews galleries videos forum members login signup
182 bezoekers en 7 leden online.
D-vide, livio, Nielsonwheels, Stone A Pig, warhead, Yid, Zorgvlied-Zuid
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Pimpino
Pimpino

Een tijdje terug op TMF bij Valerio waren kubus en bang bang te gast. Nadat valerio wat flauwe grapjes over bang bang gemaakt t
had. Was hij een week later nog een keer gekomen met kubus en hadden ze de bank van Valerio omgegooid . Vandaag bij Jensen blijkt het dat het allemaal toch in scene was gezet ( soort van ) , want Valerio wist er niks van maar het ging allemaal erom om (vluchtelingen) mensen uit Bangladesh die moesten vluchten nu op een hele kleine ruimte wonen (te promoten) .Zodat er een tv zender akkoord mee zou gaan om met kubus mee te gaan naar Bangladesh en die mensen te steunen

14 Dec ’07 – 23:00
Tystar
Tystar

oke.

14 Dec ’07 – 23:54
nox
nox

haha arie verrips, wat een man is dat toch.. zo’n drol en daardoor toch ook zo’n held

15 Dec ’07 – 00:25
Maximus
Maximus

goh

15 Dec ’07 – 00:42
livio
livio

Ben je er opgewonden van dat je zo een onduidelijk verhaal hebt neergezet?

15 Dec ’07 – 03:29
bathmutz
Badmuts

In ’t kader van de leefbaarheid:

Leuk dat je dat even vertelt hier Pimpino!

Daar is ook al meer over te vinden hier. Mensen vinden het nogal een stunt geloof ik.

15 Dec ’07 – 11:06
perpetuumm
Perpet

het is voor mij ook behoorlijk abracadabra

15 Dec ’07 – 12:37
JPK
JPK

Huh? :

15 Dec ’07 – 14:34
Pimpino
Pimpino

Had geen zin om er nog een langer verhaal van neer te zetten.

15 Dec ’07 – 14:49
JPK
JPK

Had geen zin om er nog een langer verhaal van neer te zetten.

Gaat er niet om dat het langer moet, maar dat het duidelijk is.

15 Dec ’07 – 15:02
Derico
Derico

Ik zet er een vraagteken bij

?

15 Dec ’07 – 15:10
Shitkebab
Shitkebab

maar wat heeft bangladesh nou met valerio van de bank afkankeren te maken? Als ie daarna nog free bangladesh geschreeuwd had snapte ik het miss nog maar nu slaat het nergens op.

15 Dec ’07 – 15:12
elastiekje
elastiekje

omdat anders niemand van (een irritante rapper genaamd) bangbang had gehoord. nu kwam hij in elk programma langs, de wereld draait door, jensen en weet ik veel wat. duizenden views op internet sites. maar ja ik ben het met je eens dat niemand weet dat hij zich inzet voor bangladesh, afgezien van die paar mensen die gister jensen hebben gezien. ik denk toch dat het stiekem meer om zijn cd verkopen ging.

15 Dec ’07 – 16:15
perpetuumm
Perpet

maar wat heeft bangladesh nou met valerio van de bank afkankeren te maken? Als ie daarna nog free bangladesh geschreeuwd had snapte ik het miss nog maar nu slaat het nergens op.

haha, ik zie het voor me; “free bangsladeshaaaaaathumpf

Verder wat elastiekje zegt: dat hij zich inzet is leuk, maar wil je hem sowieso als ambassadeur van wat dan ook? Daarnaast is de enige band tussen hem en Bangladesh de naam: Bangbangladesh.

16 Dec ’07 – 11:35