reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Rik
Rik

http://php.nps.nl/goudengreep/

Wat een kutopties zeg, niet normaal. Zie geen reden om te stemmen.

12 Dec ’07 – 19:29
Yid
Yid

is weer een drama inderdaad vond het iets beter dan vorig jaar heb maar eens gestemd woei! haaha

12 Dec ’07 – 19:34
JPK
JPK

Nee. Ik ga niet stemmen. Staan goeie dingen niet tussen, die er wel tussen hadden mogen staan van mij.

Wat de fok doet Amy Winehouse in deze lijst?

En het is duidelijk dat er gewacht is tot Extince z’n album gedropt heeft.

12 Dec ’07 – 19:37
Rik
Rik

Ik vond vorig jaar beter.

12 Dec ’07 – 19:37
Yid
Yid

had echt moeite om een dj en het festival van het jaar te stemmen bijvoorbeeld er staan echt lachtertjes bij die mixtapes zoals die bijlmermixtape

12 Dec ’07 – 19:40
Christov
Christov

amy winehouse is een van de weinige artiesten in die lijst die ik goed vind in die lijst

wie de fuck zijn die dj’s?

verder mis ik stropstrikkers en nog wat andere dingetjes

12 Dec ’07 – 19:41
JPK
JPK

Wat de fok doet Amy Winehouse tussen hiphop en urban-geneuzel?
Dan kan Frans Bauer er ook wel bij.

12 Dec ’07 – 19:44
Christov
Christov

amy winehouse is een van de meest hiphopzoalshetmoetklinkende artiesten in mijn ogen

ik zet die cd maar weer es op, die beats klappen hard

12 Dec ’07 – 19:47
Rik
Rik

Wie er onder andere missen (helemaal of in bepaalde categorieën):

–Steen
–N7N
–Keynote Speakerz
–Ciph Barker
–MOD The Black Marvel
–Def P
–GMB
–Killah Priest
–Pharoahe Monch

En nog veel meer.

12 Dec ’07 – 19:49
Jurian
Jurian

Beste nummer, lol?! Wat moet je daar invullen dan?

12 Dec ’07 – 19:49
Tystar
Tystar

god wat een belabberde lijst zeg.

12 Dec ’07 – 20:25
Yid
Yid

GMB en Keynote Speakerz hebben echt juweeltjes afgeleverd staan er niet eens in inderdaad geeft wel aan hoe serieus je deze lijst moet nemen ow ow ow eigenlijk gewoon een schande

13 Dec ’07 – 19:53
MistaSweet
MistaSweet

ja gmb is gewoon nederlandse release van het jaar wat mij betreft…maar ja, als je independent zo goed je ding dropt en doet kom je dus niet in die lijst…

zoals altijd…de gouden grap doet zijn naam weer eer aan (het is alleen niet PUUR goud, meer pyriet )

13 Dec ’07 – 20:02
JPK
JPK

De Pyrieten Prietpraat 2007 dus.

Amy Winehouse hebben ze waarschijnlijk toevallig kunnen boeken op die avond. En ‘toevallig’ krijgt ze dan ook die award. Rare handel.

En idd die namen die hierboven genoemd worden zijn nergens te bekennen. Volgend jaar kan het ook gewoon de Wassen Neus genoemd worden.

13 Dec ’07 – 20:12
Yid
Yid

de onderlinge gouden handruk haha zie logo

13 Dec ’07 – 20:23
Rule
Rule

Heb voor het eerst gestemd maar het lijkt allemaal een beetje op de TMF Awards van de hiphop nu. Ik vraag me af in hoeverre zo’n lijst betrouwbaar is. Bij beste dj staat bijvoorbeeld Partysquad en dat is gewoon een duo, toch?

Daarbij mis ik ook namen als GMB, Arts The Beatdoctor, Zo Moeilijk, DJ Juggernaut Mace en Keynote Speakerz terwijl die wacke Opposites 5x in de lijst staan. Het is wel weer erg kortzichtig en TopNotch-gerelateerd allemaal en in dat opzicht vraag ik me dan ook af hoe betrouwbaar en ‘gekleurd’ die hele Gouden Greep is.

13 Dec ’07 – 20:26
Christov
Christov

dat is ie ook niet, dat defp ooit oevreprijs won schrok ik toen nogal van hehe

scheen aan jiggy dje te liggen trouwens dat ie die won

13 Dec ’07 – 20:27
rara
RaRa

beste dj is irie… partysquad kunnen niks nakkes nada. ze kunnen jolig doen op een podium maar skills pffffffff

14 Dec ’07 – 01:57
Yid
Yid

beste dj is irie… partysquad kunnen niks nakkes nada. ze kunnen jolig doen op een podium maar skills pffffffff

het is al erg genoeg dat de hele benaming van dj gericht is op clubs..

14 Dec ’07 – 07:32
Yid
Yid

hehe iemand wees mij op het feit dat Extince bij beste album staat hoe kan dat nou? Dat album is op 7 december uitgekomen terwijl je kon stemmen tot 30 november. Net alsof al die mensen op een album hebben gestemd zonder dat ze het gehoord hebben. Onbegrijplijk dat een 3voor12 hieraan mee werkt dacht dat dit een serieuze organisatie was

14 Dec ’07 – 17:29
ja`
ja`

Hahahah ik ben bang dat ik juist op dingen als bijlmer mixtape ga stemmen in de hoop dat zij nog echt winnen ofzo ook. Gewoon een beetje om die shit te fokken.

Ey yid je hebt een PM trouwens

14 Dec ’07 – 17:35
JPK
JPK

hehe iemand wees mij op het feit dat Extince bij beste album staat hoe kan dat nou? Dat album is op 7 december uitgekomen terwijl je kon stemmen tot 30 november. Net alsof al die mensen op een album hebben gestemd zonder dat ze het gehoord hebben. Onbegrijplijk dat een 3voor12 hieraan mee werkt dacht dat dit een serieuze organisatie was

En de Exter gaat het nog winnen ook. En Amy Winehouse is ook al geboekt.

14 Dec ’07 – 18:43
Maximus
Maximus

wick wick WACK

14 Dec ’07 – 21:07
SOEKI70
SOEKIakaDRC

De Gouden Reet

15 Dec ’07 – 13:29
MistaSweet
MistaSweet

als GMB niet bij beste albums staat (wat ik gehoord heb) kán niemand die shit toch meer serieus nemen?

15 Dec ’07 – 22:18
Bruin
Ludo Anders

Dat gouden greep gebeuren irriteert me net zo mateloos als de uitslagen van de gpvnl de afgelopen jaren….gelukkig was er daar dit jaar dan wel een goede uitslag maar wat een smerige pijperszooi is die scene in nederland toch

15 Dec ’07 – 22:21
JPK
JPK

Dat gouden greep gebeuren irriteert me net zo mateloos als de uitslagen van de gpvnl de afgelopen jaren….gelukkig was er daar dit jaar dan wel een goede uitslag maar wat een smerige pijperszooi is die scene in nederland toch

Woord.

15 Dec ’07 – 22:50
Yid
Yid

De Grepen zijn terug! Na twee succesedities zullen er dit jaar voor de derde keer Gouden Grepen uitgedeeld worden door Lijn5.com, State Magazine en 3voor12. Deze uitnodiging geeft toegang tot de Gouden Greep awardshow die op zondag 30 december in Desmet Studio’s te Amsterdam plaats zal vinden.

De zaal is gezellig en niet al te groot, dus beperkt toegankelijk. Jij als genomineerde of relatie van ons bent hartelijk welkom, maar laat het wel even weten of je van plan bent langs te droppen en met hoeveel mensen je voor de deur zal staan.

PM maar als je mee wil

24 Dec ’07 – 12:00
JPK
JPK

Of moeten we met heel HIJS die show gaan bumrushen?

24 Dec ’07 – 12:54
Rik
Rik

Partycrashers in da houseeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

24 Dec ’07 – 14:24