reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
MistaSweet
MistaSweet

kleine Jay en terecht! alhoewel ghetto flow me wel op een goeie manier wist af te leiden

het was either skenkie, bizz bananus of kleine jay voor mij

9 Dec ’07 – 13:14
bleek
bleek

Fabchannel?

9 Dec ’07 – 13:19
ZiekeSais
ZiekeSais

nog niet denk ik… zijn daar meestal traag as hell

9 Dec ’07 – 13:20
Christov
Christov

heuj een brabander, jammer dat t geen Skenkie is maar toch een brabander

9 Dec ’07 – 13:29
Bruin
Ludo Anders

YESSSSSSSSS 100% terecht, Jay is een held, goede muziek, goede beats, goede shows….meer heb je niet nodig (alhoewel een paar bussen bosschenaren wel wil helpen)

9 Dec ’07 – 13:35
Yid
Yid

terechte uitslag en het ging er erg hard aan toe bij de jury damn..

ben het nog steeds niet eens met de beste muzikantenprijs want die had moeten gaan naar DJ Rachi van Skenkie maar ja.. voor de rest een goede uitslag gelukkig

9 Dec ’07 – 14:19
Nappie
Nappie

Wie zat er allemaal in de jury?
Congrats aan Jay.

9 Dec ’07 – 15:46
Yid
Yid

Roy Pereira, Job de Wit, Alvin Lewis, Wix en ik

9 Dec ’07 – 16:01
The Biz
The Biz

Dio wint niet!

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

9 Dec ’07 – 17:16
Maximus
Maximus

En Yiddo, hoe beviel het jureren?

9 Dec ’07 – 18:13
Yid
Yid

En Yiddo, hoe beviel het jureren?

Leuk om te zien en goed om nou eens te zien hoe zo’n avond nou verloopt. Ben erg blij dat de beste heeft gewonnen en is er flink discussie gevoerd backstage. Heb nog wel een aantal punten waarvan ik vind dat het anders moet maar dat zal ik nog met de orga bespreken.

die beste muzikantenprijs zit mij wel nog steeds dwars

9 Dec ’07 – 18:35
Loki
Loki

Naar wie ging die dan?

9 Dec ’07 – 21:47
Swenus
Sven.

Naar Adolf Hitler

Sieg Heil!

9 Dec ’07 – 22:24
JPK
JPK

Volgens mij is het gewoon wéér doorgestoken kaart! Het lag er duimendik bovenop dat Kleine Jay zou gaan winnen. Die is het meest interessant voor de labels. Fok de jury en die hele GP-organisatie.

9 Dec ’07 – 22:54
Rik
Rik

Volgens mij is het gewoon wéér doorgestoken kaart! Het lag er duimendik bovenop dat Kleine Jay zou gaan winnen. Die is het meest interessant voor de labels. Fok de jury en die hele GP-organisatie.

Volgens mij was dat Dio.

9 Dec ’07 – 23:19
Yid
Yid

Volgens mij was dat Dio.

exact dat is wat ik van te voren ook dacht, maar mede doordat de show van Dio zeer matig was en die van Kleine Jay zo goed won hij. Ik kan alleen oordelen over de finale qua jury en niet over het traject ervoor, maar er is die avond de terechte winnaar uitgekomen iedereen die de shows heeft gezien zal dit beamen.

9 Dec ’07 – 23:24
JPK
JPK

Volgens mij was dat Dio.
exact dat is wat ik van te voren ook dacht, maar mede doordat de show van Dio zeer matig was en die van Kleine Jay zo goed won hij. Ik kan alleen oordelen over de finale qua jury en niet over het traject ervoor, maar er is die avond de terechte winnaar uitgekomen iedereen die de shows heeft gezien zal dit beamen.

Dat was andere jaren vast ook zo.

9 Dec ’07 – 23:40
Yid
Yid

Volgens mij was dat Dio.
Dat was andere jaren vast ook zo.

Ik snap waar je naar toe wil maar bij andere edities waren er toch wel andere dingen aan de hand.

Vorig jaar had GMB een vele male dopere en completere show dan Blaxtar toch wint Blax

2005 Jawat wint terwijl hij eerst uitgesloten was te belachelijk voor woorden ging tussen MOD en Jiggy Dje

2004 Typhoon terechte winnaar

2003 Skiggy Rapz terechte winnaar

2002 Corey (wie????) won onterecht die editie had Pete Philly moeten winnen de potentie spatte er toen al af

Over deze editie vind ik het nog steeds vreemd dat ghetto flow in de finale is terecht gekomen en dat de beste muzikantenprijs niet naar een dj ging maar naar een mc

10 Dec ’07 – 00:04
MistaSweet
MistaSweet

volgend jaar yid én jpk in de jury

10 Dec ’07 – 00:50
JPK
JPK

Ik zit maar wat te fokken, ouwe. Maar het lijkt me wel moeilijk om nu, na deze jury-ervaring, journalistiek onafhankelijk te kunnen blijven over de gang van zaken bij de GP. Vorig jaar op HIJS radio scoorde HIJS 1-0 tegen de GP. Door jou in de jury te vragen doen zij een slimme PR-zet. De stand is nu 1-1 dus.

Lang leve het dualisme!

10 Dec ’07 – 00:58
Yid
Yid

Ik zit maar wat te fokken, ouwe. Maar het lijkt me wel moeilijk om nu, na deze jury-ervaring, journalistiek onafhankelijk te kunnen blijven over de gang van zaken bij de GP. Vorig jaar op HIJS radio scoorde HIJS 1-0 tegen de GP. Door jou in de jury te vragen doen zij een slimme PR-zet. De stand is nu 1-1 dus. Lang leve het dualisme!

Ik vind het niet moeilijk,zie bovenstaande punten waar ik het niet mee eens ben dus dat heeft er niets aan veranderd. we blijven gewoon alles kritisch volgen dus ook de grote prijs. Ben benieuwd wat de NPS ervan gemaakt heeft die hebben dat jury beraad gefilmd

10 Dec ’07 – 01:04
MistaSweet
MistaSweet

zonder yiddo in de jury was de uitslag heel anders geweest jpk, neem dat maar van me aan

4 amsterdammers in de jury…raad eens waar de cash naartoe zou zijn gegaan

10 Dec ’07 – 01:07
JPK
JPK

zonder yiddo in de jury was de uitslag heel anders geweest jpk, neem dat maar van me aan4 amsterdammers in de jury…raad eens waar de cash naartoe zou zijn gegaan

Dope als dat zo is. Dan heeft Yid gezorgd voor het evenwicht en gerechtigheid. En die centen mooi naar het Brabantse Land gebonjoured.

@Yid: waren er veel juryleden die voor Dio zouden zijn gegaan?

Overigens hadden Macro en Def P in de Melkweg natuurlijk wel wat disses richting het urban feestje in de Paradiso. En props natuurlijk voor de hardcore kankerlijers die wel die pure shit stonde te supporten in de Oude Zaal. Inclusief oorverdovende oldschool fluiten, postbodes, Jerome XL en de Secretaris. En… JPK op de visuals bij de Macronizm show. Mét masker. Wutwut.

Als de GP het kan betalen wil ik volgend jaar wel de visuals doen bij de GP.

HOERRRRRRRRRRRRRRR!

10 Dec ’07 – 01:23
Yid
Yid

@Yid: waren er veel juryleden die voor Dio zouden zijn gegaan?

dat viel wel mee maar zijn eerdere shows schenen wel zeer overtuigend te zijn geweest dus de andere juryleden hadden hoge verwachtingen.. uiteindelijk na alle shows ging het echt tussen Jay en Bizz en was ik een van de weinigen die Skenkie ook erg dope vond komen en ghetto flow niet. Defp in de jury lijkt me ook wel dope trouwens

10 Dec ’07 – 02:24
ZiekeSais
ZiekeSais

hijs in de jury stoppen was idd een slimme zet… (geen gekanker meer op partijdige jury vanuit de anti anti anti commerciele hoek) kleine jay lijkt me een terechte winnaar! cat got skills! ik ga de shows nog eens kijken binnenkort als ze op fabchannel staan. dio die 3e is geworden vind ik best vreemd. Magoed het is zoals het is…

10 Dec ’07 – 09:51
MIKE (DVD)
MIKE (DVD)

hijs in de jury stoppen was idd een slimme zet… (geen gekanker meer op partijdige jury vanuit de anti anti anti commerciele hoek)

if u cant beat them join them ….
ik wil er het volgende over kwijt : al jaren rammelt het van alle kanten waarom zou het dit jaar opeens anders zijn ?
ik heb jury raporten van voorgaande jaren nog in mijn mail box zitten van niet nader te noemen groepen die hoogere scores hadden dan de mensen die in de finale zijn beland
buiten dat is het steeds het zelfde kliekje wat er omheen hangt ( tis hun goed recht hoor) maar ik neem het al jaren niet serieus en kan het de niet kneedbare groepen dan ook niet aanraden!

zaakje stinkt !

10 Dec ’07 – 11:28
10 Dec ’07 – 11:29
Yid
Yid

hijs in de jury stoppen was idd een slimme zet… (geen gekanker meer op partijdige jury vanuit de anti anti anti commerciele hoek) if u cant beat them join them ….ik wil er het volgende over kwijt : al jaren rammelt het van alle kanten waarom zou het dit jaar opeens anders zijn ?ik heb jury raporten van voorgaande jaren nog in mijn mail box zitten van niet nader te noemen groepen die hoogere scores hadden dan de mensen die in de finale zijn beland buiten dat is het steeds het zelfde kliekje wat er omheen hangt ( tis hun goed recht hoor) maar ik neem het al jaren niet serieus en kan het de niet kneedbare groepen dan ook niet aanraden!zaakje stinkt !

deel die rapporten dan met ons

ik ken ook genoeg verhalen maar ik deze uitgebreide rapporten nooit gezien

10 Dec ’07 – 12:01
ZiekeSais
ZiekeSais

praatjes vullen geen gaatjes… deel die rapporten idd gewoon. Kan iedereen zelf oordelen

10 Dec ’07 – 12:20
MIKE (DVD)
MIKE (DVD)

ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden heb laatst heel mijn mailbox opgeschoont .. anders heeft nappie ze nog wel denk ik zo

wat praatjes vullen geen gaatjes? en jij bent ?

10 Dec ’07 – 12:21