Badmuts, Boef-B, Ludo Anders, Christov, Deja-Beats, Eppo, viezefur, Goudvis, Heaps, JPK, JST, Jurian, killallhippies, Lepricon, Loki, El Matador, K03K, NovaChe, nox, 013HIPHOP, pavlove, Perpet, RaRa, Rik, Rikers, Scraffitio, Mental Recordings, warhead, Yid
ik zit hier met een probleem, k heb alle sites afgezocht en heb geen een monitor kabel gevonden.
ik heb een lcd beeldscherm van novita, maar die kabel ervan is kapot, maar het is geen vga kabel, die kabel die zit in de monitor en het loopt uit op precies dezelfde als een vga kabel.
heeft iemand een site waar je deze kabels kan vinden.
sorry dat ik het in deze topic doe, ik weet niet waar ik hem anders moest plaatsen.
ik heb nu nog geen foto ervan binnekort wel
novita.com?
Ik geloof dat er ook wel pc probleem sites/forums zijn.
Verder lijkt me gewoon terug gaan naar de winkel een goede optie. ![]()
k heb hem gekregen omdat ie kapot was en die jongen er niks meer mee kon.
ik heb beetje opgezocht volgens mij heet de kabel zoiets : Attached D-sub dit is een videoingang dus volgens mij is dit de goede kabel
over paar minuten staan de foto’s erop, ik weet niet precies welke kabel ik moet nemen op die site.
in foto 2 kan je zien dat er 13 gaten inzitten, in de monitor zitten 13 pinnen waar je hem in kan steken, en bij een hdmi is dat anders volgens mij.