Borriegineel, Brigadier, djvlecks, Godsson, RIOT, Puntenslijper, 0RuSt76, Scraffitio, Stone A Pig, UrbanSound, yakult, Yid
er was eens een tijd waarin je na een dag school/werken effe op internet checkt en kijken wat voor leuke topics en discussies er op de HIJS forum staan,en vaak was er genoeg te checken..maar nu zie je dagenlang dezelfde topics staan met een paar commentaartjes drbij…
om het in de woorden van de JVT te zeggen:Watskeburt?
inderdaad. volgens mij moet ik stoppen met posten. toen ik nl nog niet postte was het veel drukker !
valt mij ook op
zijn volgens mij 20 mensen ofzo die af en toe ff checken en that’s it
partypeeps nigguh
Het is inderdaad behoorlijk rustig de laatste tijd… Misschien tijd voor een nieuwe sticker-oplage? ![]()
ach het is gewoon ff wennen, het is alleen irriterend dat je altijd naar pagina 1 van een topic moet voordat je naar de laatste pagina kunt.
Voor de rest zie ik niet echt in waarom het minder toegankelijk is.
ja goeie ouwe tijd van waldie, capt retard, dario en de onbegrijpelijke posts van Toss zijn vervlogen
ach het is gewoon ff wennen, het is alleen irriterend dat je altijd naar pagina 1 van een topic moet voordat je naar de laatste pagina kunt.Voor de rest zie ik niet echt in waarom het minder toegankelijk is.
als je op “last post” of “last page” klikt niet hoor…
dat je altijd naar pagina 1 van een topic moet voordat je naar de laatste pagina kunt.
Huh? Je kunt toch gewoon op ‘Last page’ of ‘Last post’ klikken? ![]()
Wordt door de bepalende mensen hier ook vaak overheen gelult, iedereen ziet het in behalve de mods. De mensen moeten even wennen, het valt wel mee, blabla. Het lijkt me wel verstandig om het gewoon te erkennen en met z’n allen te kijken wat er aan kan veranderen (zal vast al wel gebeuren en respect for keeping up the good work maar de houding is altijd zo irritant verdedigend en negatief)
HIJS moest het altijd vooral hebben van z’n forum, natuurlijk zijn de ondergrondse artikelen dope en het radioprogramma ook maar eerlijk is eerlijk: kwalitatief gezien zijn de artikelen lang niet altijd je van het en ze worden vaak geplaatst als die albums al een half jaar uit zijn. Natuurlijk, beperkte middelen dus nogmaals big up maar kruip een beetje uit die ‘us against the world’ attitude en doejeding.
Deze forumsoftware is kut, als ik inlog krijg ik standaard:
System Error 500
Something messed up, sorry about that.
Ook blijf je niet meer ingelogd dus doe ik ook geen moeite om nog te posten, check alleen releases geregeld.
Wordt door de bepalende mensen hier ook vaak overheen gelult, iedereen ziet het in behalve de mods. De mensen moeten even wennen, het valt wel mee, blabla. Het lijkt me wel verstandig om het gewoon te erkennen en met z’n allen te kijken wat er aan kan veranderen (zal vast al wel gebeuren en respect for keeping up the good work maar de houding is altijd zo irritant verdedigend en negatief) HIJS moest het altijd vooral hebben van z’n forum, natuurlijk zijn de ondergrondse artikelen dope en het radioprogramma ook maar eerlijk is eerlijk: kwalitatief gezien zijn de artikelen lang niet altijd je van het en ze worden vaak geplaatst als die albums al een half jaar uit zijn. Natuurlijk, beperkte middelen dus nogmaals big up maar kruip een beetje uit die ‘us against the world’ attitude en doejeding.
dikke dikke dikke word!!!!
heb niet zoveel last van nuwe forum hoor, alleen vervelend dat je niet laatste pagina kan klikken als je boven een topic zo met je muis gaat. Maar voor de rest vind ik nice
Wordt door de bepalende mensen hier ook vaak overheen gelult, iedereen ziet het in behalve de mods. De mensen moeten even wennen, het valt wel mee, blabla. Het lijkt me wel verstandig om het gewoon te erkennen en met z’n allen te kijken wat er aan kan veranderen (zal vast al wel gebeuren en respect for keeping up the good work maar de houding is altijd zo irritant verdedigend en negatief)
Mods zijn gewoon blij dat ze niet de godganse dag een zooi troep en bullshit hoeven op te ruimen.
HIJS moest het altijd vooral hebben van z’n forum
Voor zover ik de stats kan interpredingesen klopt dat niet helemaal…
dit forum bezoeken is anders het enigste wat ik op deze site doe of er moeten hele interessante dingen staan maar zodra ik op hijs kom klik ik eigenlijk in een keer door naar het forum.
ja inderdaad joep mis ik
en hoe heet die molenknakker die mis ik ook
en oude layout ook
en is freaks er ook niet meer?
heb al een tijdje hijs niet bezocht
tis vooral omdat het nieuw forum lelijk is, en de site ook. aritelen enzo zit het wel goed , maarja layout he