De Radboud Universiteit Nijmegen wil graag weten waar jongeren tegenwoordig hun grenzen leggen. We willen hiervoor de jongeren zelf aan het woord laten.Ben jij tussen de 12 en 18 jaar, doe dan mee aan de online enquête op:
http://www.watzijnjouwgrenzen.nl
Onder de deelnemers worden mooie prijzen verloot, waaronder een Dell laptop, een iPod Touch en een Nokia 5700. Jongeren die de enquête invullen blijven anoniem. Invullen duurt ongeveer een kwartiertje.
Ben jij zo grenzeloos als de media beweren?
Voor het plaatsen van deze post, hebben wij toestemming van de admin (Dave)
Onder de deelnemers worden mooie prijzen verloot
…
Jongeren die de enquête invullen blijven anoniem.
Uh…
Ergens ziet dat er maf uit.
En mijn grenzen liggen bij mafkezen die 4 pogingen nodig hebben om een berichtje te posten, wat ze bij de derde poging al gelukt is…
Tuurlijk is dat niet raar, ze weten wie de enquete invullen, maar niet wie welke antwoorden invullen. Zo gaat dat zon beetje standaard bij enquetes. Het feit dat ze weten wie je bent betekent nog niet dat ze iets doen met de combinatie van t feit dat je meedoet en de antwoorden die je geeft…
Mijn grenzen liggen bij homo’s.ik dacht bij Breda?
Wat is dat? Breda? Da’s allang opgeblazen.
Tuurlijk is dat niet raar, ze weten wie de enquete invullen, maar niet wie welke antwoorden invullen. Zo gaat dat zon beetje standaard bij enquetes. Het feit dat ze weten wie je bent betekent nog niet dat ze iets doen met de combinatie van t feit dat je meedoet en de antwoorden die je geeft…
Toe maar… Doe maar lekker serieus reageren op onzin… Lijk je net slim.