Meneer van den Broek, Brigadier, DTNR67, Monn-E, Larixk, Lepricon, listig, El Matador, lostsun, Mypoz, Nielsonwheels, RIOT, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Rikers, Roodbloed, Scraffitio, sonar, Stone A Pig, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
http://nl.youtube.com/watch?v=REXorLvYoMM
is sticks nu aant zeveren? of meent em et, want da gaat dikke kut zijn :s
wil ze dan nog es voor de 2de keer zien:/ mja vanuit belgie is ni al te gemakkelijk.
Heh? Ik kan er ook geen bal van verstaan zonder de buren doof te maken…wat zegt hij dan? (behalve the obvious ik stop)
Sticks van Opgezwolle heeft gisteren live on stage bekend gemaakt dat Opgezwolle ermee gaat stoppen.
Gisterenavond vond in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard een hiphopavond plaats. De acts van de avond waren Opgezwolle, Winne, Typhoon en Blaxtar. Tijdens de show van Opgezwolle liet rapper Sticks het publiek weten dat Opgezwolle nog maar drie shows zal geven en er daarna mee gaat stoppen.
“Het zijn de laatste drie Opgezwolle shows die je gaat meemaken, daarna kappen we ermee. Ik maak geen gein, als je los wilt gaan, dit is de laatste shit. Daarna is het klaar met Opgezwolle.”, aldus Sticks.
hehe grappig joh.. had toevallig vanmiddag met Sweet deze discussie al. Ik had zelf al een beetje het idee dat ze weleens zouden kunnen stoppen omdat ze het MOETEN rondom het artiest zijn niet echt schijnen te trekken. Sticks kan natuurlijk ook gewoon een flinke slok op hebben toen hij dit zei ![]()
http://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1570
Ik ben overigens wel jaloers op Delic, die gaat kennelijk op wereldreis.
aardig gek
stoppen op t hoogtepunt
solo rico, delic instrumentaal en stickz met kempi
das 2 dope platen ipv 1
kies maar welke ![]()
Zou wel kutjeplof en teringjantje zijn, Delic zijn beats zijn hard en Sticks en Rico solo ook niet verkeerd maar met zijn drieën is het toch ’t dopest.
Ik zal er nie wakker van liggen. De Prins Extince laat weer van zich horen, lijkt mij iets belangrijker.
Als het op is, is het op. Misschien is het wel beter dat ze stoppen. Misschien worden Delic’s beats na die wereldreis wel nóg dikker. En Sticks ’n Rico gaan ook echt wel verder. Het enige wat eindigt is het labeltje Opgezwolle. En onder dei naam hebben ze mooie dingen gedaan.
Opgezwolle de Volle!
![]()
Ik zal er nie wakker van liggen. De Prins Extince laat weer van zich horen, lijkt mij iets belangrijker.
maakt inderdaad wel íets goed, maar ik zou toch graag nog een voortboorduursel hebben op eigen wereld..
blijft echt een dope plaat in mijn ogen, gooi hem nog met enige regelmaat in de CD-speler.
Topnotch maakt meer kapot dan je lief is.
truetrue… kan er ook niet echt wakker om liggen, sinds spuugdingen en vloeistof ging alles achteruit wat er van hen uitkwam
Spuugdingen is onovertroffen.
Misschien willen die gasten wel weg bij Topnotch en is het opheffen van Opgezwolle de enige manier om onder het contract uit te komen. ![]()
Opgezwolle heeft alles bereikt. Beter om met dat concept te stoppen dan er kosten wat kost mee door te gaan en middelmatige shitz te gaan maken.
Opgezwolle-reunie in 2027.
Ik zou het wel jammer vinden, vind hun muziek echt goed…aan de andere kant zou ik het goed vinden omdat die talloze kansloze puberale zwollepijpers dan ook misschien eens naar andere goede acts zouden gaan kijken. Maar eigenlijk denk ik dat zoiets eerder ijdele hoop is
Ik denk dat Sticks inderdaad wel meer doet bij TopNotch dan alleen albums uitbrengen…
@ Yid: Kees is nu druk met Anouk bezig, dus neemt Sticks de zaken waar ![]()
is ook een mooie marketingstunt voor de komende 3 shows die misschien nog niet uitverkocht zijn? en mogeljk huren ze zelf de zaal wel dus dan steek je grote bedragen in je zak.
we horen het allemaal wel als het officieel naar buiten komt
Sticks gaat niet niks zitten doen, dus die zal wel meer invloed krijgen bij Top Notch (begeleiding artiesten lijkt me zo) Verder is dit eigenlijk een logische stap. Platen zijn moeilijk meer te overtreffen. Veel shows gedaan, er komt een moment dat het tegen gaat staan.
Maar over een x periode gaat het toch weer kriebelen, let maar op. Come back a la Jay-Z in 2009 zeg ik je.
Niks aan de hand dus. Relatieve rustpauze. Als Extince er def. mee zou kappen zou dat zwaarder aankomen.
Ik denk dat Extince dusdanig níet aanwezig is in hiphop de laatste jaren, dat niemand ’m zou missen. Af-en-toe een album, promo-showtjes en verder on the lay-low.