alexmarvel, Derico, Jurian, livio, lostsun, MistaSweet, RIOT, psychose, Raynor, Rik, Rikers, Roodbloed, Scraffitio, Stone A Pig, Yid, ZiekeSais
Hehe, tsja…wel een nice interview. Lijkt me best een pittig persoon om te bevragen, hij geeft namelijk vaak de hele tijdin mijn ogeneen ander soort antwoord dan je zou verwachten..trekt echt zijn eigen plan.
ben wel benieuwd weer naar die nieuwe alba, kon ook lachen om die Kadaverraps EP dus dat zal wel goed zitten.
Vond sowieso die setting met dat schilderij al te mooi, hij in het midden; lijkt alsof al die bijbelse figuren hem aanbidden..
Wel boeiend figuur, in een soort ‘gouden kooi’ manier. Dan denk je, ‘kut voor hem’. Zeg maar een goed voorbeeld door het slechte voorbeeld te geven ofzo. Verder ga ik z’n muziek niet luisteren want dat kan ik echt niet aanhoren….
Ik hoef die shit helemaal niet te zien noch te horen. Deze idioot verdient geen aandacht, net als Appa. En ik weet wel dat hijzelf deze uitspraak doet, maar dat HIJS ’m dan als titel voor een interview gebruikt stuit me tegen te borst. De uitspraak slaat echt helemaal nergens op… wat een niveau.
Ik hoef die shit helemaal niet te zien noch te horen. Deze idioot verdient geen aandacht, net als Appa. En ik weet wel dat hijzelf deze uitspraak doet, maar dat HIJS ’m dan als titel voor een interview gebruikt stuit me tegen te borst. De uitspraak slaat echt helemaal nergens op… wat een niveau.
titel is een quote uit het interview dat bij het interview past en de persoon.
Kan met niet schelen Yid. Jullie zijn verantwoordelijk voor de benoeming van de titel, en of hij dit nou zegt of dat dit past bij de persoon weegt niet op tegen het feit dat het totaal ongenuanceerd en grof overkomt. Daar worden jullie ook op aangekeken en dus ook op aangesproken merk je wel.
Nogmaals; belachelijk dat je die keuze maakt.
ik vond het ook een beetje een vreemde zin om er voor te gebruiken
maar kankerschijt daar aan.
Kan met niet schelen Yid. Jullie zijn verantwoordelijk voor de benoeming van de titel, en of hij dit nou zegt of dat dit past bij de persoon weegt niet op tegen het feit dat het totaal ongenuanceerd en grof overkomt.
Weegt niet op? Maar als het niet ongenuanceerd en grof over zou komen dan had het ook geen betrekking op het interview, behalve misschien als je het ‘HIJS interviewt Steen’ zou noemen oid…
Kan met niet schelen Yid. Jullie zijn verantwoordelijk voor de benoeming van de titel, en of hij dit nou zegt of dat dit past bij de persoon weegt niet op tegen het feit dat het totaal ongenuanceerd en grof overkomt. Daar worden jullie ook op aangekeken en dus ook op aangesproken merk je wel.Nogmaals; belachelijk dat je die keuze maakt.
Tuurlijk zijn we verantwoordelijk en daar mag je het niet mee eens zijn. Grof en ongenuanceerd misschien wel maar het dekt de lading daar gaat het bij om.
Goed. Jullie prefereren dit soort bulshit titels die tevens kwetsend zijn, maar wel staan voor de inhoud van een bepaald artikel boven het feit dat A) je website besmeurd word met dit soort teksten B) mensen dit als zodanig (kwetsend) opvatten.
Buiten dat is het te triest dat je hier aandacht aan besteed terwijl je zelf die mening wel hebt over iemand als Sjaak of Appa.
Goed. Jullie prefereren dit soort bulshit titels die tevens kwetsend zijn, maar wel staan voor de inhoud van een bepaald artikel boven het feit dat A) je website besmeurd word met dit soort teksten B) mensen dit als zodanig (kwetsend) opvatten.Buiten dat is het te triest dat je hier aandacht aan besteed terwijl je zelf die mening wel hebt over iemand als Sjaak of Appa.
Steen is iemand met een eigen stijl en echt een eigen ding doet daar is HIJS voor in het leven geroepen. Tja ik vind het zelf niet zozeer kwetsend dat is persoonlijk denk ik. Don’t get me wrong ik gebruik het woord kanker NOOIT dus daar ben ik zeker geen voorstander van. Nogmaals het dekte de lading niets meer niet minder.
Die Sjaak kwestie is een persoonlijke mening dat heeft niks met HIJS te maken dus die vergelijking gaat nergens over
ik weet nooit zo goed wat ik van die gast moet vinden, vind zn muziek wel lachen maar dat kankergeschreeuw val ik ook nogal over dan
Steen is een baas.
B) mensen dit als zodanig (kwetsend) opvatten.
Er zijn mensen die liever geen fuck horen, of tering. Wat wil je, dat HIJS censuur gaat plegen? Moeten we dan ook geen Necro meer coveren omdat ie over gedwongen prostitutie rapt en iemand toevallig iemand kent die daarin verzeilt is geraakt? Of niks meer over de Alkaholiks of teksten over teveel zuipen omdat iemand in je familie alcoholist is? Dan blijf je bezig.
Dat jij gekwetst wordt door het woord kanker betekend niet dat dit voor iedereen zo is. Dat enorm overdreven gezeur rond het woord kanker moet sowieso eens afgelopen zijn, en dat zeg ik terwijl mijn moeder maandag aan haar chemo is begonnen.
heb vorig jaar een mooi boek gelezen. komt een vrouw bij de dokter. is een angedikt verhaal over de schrijver die zijn vrouw aan kanker heeft verloren. daarin schrijft hij ook; wat is het ook een kanker ziekte. beter woord kun je er gewoon niet voor vinden.
en als steen 100 keer kanker zegt link ik dat echt niet aan mn tante die met een morfine pomp rond liep het laatste half jaar van haar leven.
Steen is gewoon een irritant kinderachtige onzin uitkramend kutrappertje. En ik vind het nog vet ook….
Ik zie het probleem niet zo. Het is een woord, trek het je niet aan. Zou je het compleet normale werkwoord “kankeren” dan ook aanstootgevend vinden.
Juist als je er om gaat zeuren krijgen mensen er plezier in om ermee te shockeren.
Verder is Steen wel geinig.
gewoon kingshit
overal tegenaan trappen, kankerscheit
ik hou wel van die attitude + zn tracks zijn dope
@ Warhead: Goed, dat is jou interpretatie. Voor de rest veel sterkte gewenst.
Dat mensen verder dit topic aanwenden om op zo’n kinderachtige manier te gaan jennen valt me vies tegen. Laatste wat ik erover kwijt wil.
kutmuziek, verder is die man er alleen maar op uit om geld te verdienen door te shockeren. jullie geven ’m shine dus is zn doel geslaagd.
Ik ben het 100% met je eens Vicious.
En die vergelijking van warhead met alcohol blabla gaat natuurlijk nergens over. Aan het woord kanker nemen heel veel mensen aanstoot, aan scheldwoorden over alcohol en shit neemt zo goed als niemand aanstoot. en ook niet over die shit van necro.
Bovendien vind ik het ronduit amateurisch om idd zo’n artikel zo’n titel te geven. Zo krijg je ook geen nieuwe leden.. En geen wonder dat Hiphopinjesmoel steeds minder leden heeft. Zo raak je ze wel kwijt.
verder is steen de grootste randdebiel die ik ooit heb ge’hoord’.