Vergeet hakken en jumpen, dit is de shit… Komt uit Indonesie!!!
doet ie het niet, klik anders ff: http://www.youtube.com/watch?v=2a_wIQT5ePk
onze Paars?
neen, dat zou ik eerder een perzik vrouw noemen, maar zo ken ik haar ook weer niet hoor.
Die shit lijkt soort van schaatsen met de sterren gemengd met crip walken ofzo.
idd
Gewoon raggen, beuken, stampen en hakken op die shit sjáwèl !
eenuh ow ja.. zaguh !!!!!

Mosselman, classic material. Graag gezien wat er van al die gasten uit die tijd terecht is gekomen…
Mosselman, classic material. Graag gezien wat er van al die gasten uit die tijd terecht is gekomen…
haha moet je lola da musica en gabbers of hardcore intikken bij video.google.nl, is geniaal hahaha hoe lomp die gasten toen waren haha
Mosselman is koning, Witflits staat e rnog mee op de foto terwijl ie een pak vla over z’n kop heen gooit geloof ik.
Hakken is sowieso vet om te doen.
t gaat er nu toch echt wel harder aan toe hoor…
valt wel mee. dit is een top 40 nummer. 12 jaar geleden had je ook terror.
en hele toffe live act
Mosselman is koning, Witflits staat e rnog mee op de foto terwijl ie een pak vla over z’n kop heen gooit geloof ik.
tijdens live act van huma resource ze kreeg ik deze plaat nog voor mn kanis. heb maar weer weggegeven hele nacht met een lp lopen op een feestje is ook niks.
terror bestaat nog steeds hoor.. geloof mij maar… en breakcore ook
was ff vergeten om deze te posten…
http://www.youtube.com/watch?v=a4A0PPoJB_I
af en toe op feesten gaat t er gewoon zo hard dat je haast drugs moét gebruiken om het een kwartier vol te houden..→niet dat ik daaraan mee doe ofzo… tenminste de drugs niet
edit… dr zijn ook van die speedcore feesten→en nou mogen jullie raden waarom het speedcore heet
derico ik zeg ook niet dat t nu niet bestaat , jij zegt dat het nu harder gaat, dat valt wel mee. kan me shadowlands feestjes herrinneren daar ging het echt hard begon met 180 bpm in de hardcore zaal en op het eind was het alleen maar terror. dan had je ook nog een apparte terror zaal…. gelukkig was er ook nog een classics zaaltje met dj rob kun je teminste door blijven dansen.
jamiroquai op hardcore muziek
haha shit ik dacht PRECIES hetzelfde ouwe..wel dope dans van die eerste hippie!