reviews interviews galleries videos forum members login signup
537 bezoekers en 9 leden online.
D-vide, Godsson, JPK, Jurian, Mypoz, Rusp, 0RuSt76, Stone A Pig, TobyJ
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
30 Oct ’07 – 13:27
YoRiz
Yo-Riz

Haha zag ze staan op t damrak…mijn tram (26) was gelukkig sde enige die nog wel gewoon reed…

30 Oct ’07 – 13:30
Christov
Christov

dat die gasten es een keer douchen, hun hond laten inslapen en gewoon huur gaan betalen voordat ze een grote bakkes krijgen

30 Oct ’07 – 15:31
Aardappel
Aardappel

moeten we ze wel geld hebben om de huur te betalen eh

30 Oct ’07 – 16:09
killallhippies
killallhippies

dat die gasten es een keer douchen, hun hond laten inslapen en gewoon huur gaan betalen voordat ze een grote bakkes krijgen

Niks mis met kraken, alleen beetje jammer dat het vaak door vervelende overdreven principiele junks wordt gedaan..

30 Oct ’07 – 19:14
Swenus
Sven.

Niks mis met kraken, alleen beetje jammer dat het vaak door vervelende overdreven principiele junks wordt gedaan..

30 Oct ’07 – 22:21
livio
livio

Die doorgaans weinig respect tonen voor het gekraakte.

30 Oct ’07 – 22:44
Paco
Paco

fak the kankerstinkin tyfuskankerpolietie!!@@@!!!!

31 Oct ’07 – 00:57
Loud1
Loud1

Hier is nog meer te zien, hoe ze met de zwarte vlag op het dak staan en de bommen gooien:

http://www.at5.nl/media/at5nieuws.asp?newsvideo…

http://tip.at5.nl/2007/10/30/me-spuit-krakers-nat/

En de tweede ontruiming een dag later:

http://www.at5.nl/media/at5nieuws.asp?newsvideo…

31 Oct ’07 – 20:40
Loki
Loki

Oldskool bezig die gasten. 80’s revival!

31 Oct ’07 – 22:58
livio
livio

Ja gaaf, weer paar miljoen belastinggeld naar de donder.

31 Oct ’07 – 23:22
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Krakers zijn lelijk.

31 Oct ’07 – 23:33
Scraffitio
Scraffitio

brabanders ook

31 Oct ’07 – 23:42
livio
livio

Met andere woorden: Krakers zijn brabanders.

Dus, brabanders weg = krakers weg.

31 Oct ’07 – 23:45
Christov
Christov

ja als we voortaan bij Bels horen hedde mij nie mee, alleen zitten jullie nog mee die kutkrakers en missen jullie hoop topsporters

1 Nov ’07 – 09:08
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Belgie is vet. Turnhout hooligans.

1 Nov ’07 – 21:11
Lepricon
Lepricon

Okee, ze zijn nu dus van plan om alle krakers die mee hebben gewerkt aan de politieval in het pand, te vervolgen voor doodslag en bovendien kraken te verbieden! Nederland begint op een politiestaat te lijken…

2 Nov ’07 – 16:57
Loki
Loki

Die vervolging wegens poging tot doodslag vind ik volkomen terecht. Hadden die lui maar niet een val moeten bouwen waarbij je het dak laat instorten.

Kraken verbieden gaat mij serieus te ver. Dat kraken is de beste stok achter de deur tegen leegstand en verpaupering die we hier in Nederland hebben. Plus dat er veel toffe dingen worden georganiseerd in kraakpanden.

2 Nov ’07 – 22:32
YoRiz
Yo-Riz

Okee, ze zijn nu dus van plan om alle krakers die mee hebben gewerkt aan de politieval in het pand, te vervolgen voor doodslag en bovendien kraken te verbieden! Nederland begint op een politiestaat te lijken…

Die gasten hebben gewoon serieus geprobeerd agenten te laten sterven. Sorry hoor, maar een beetje romantisch verfbommen gooien kan ik wel waarderen, maar dit ging echt nergens over…

2 Nov ’07 – 22:37
paulpeters
Paul Peters

Die gasten hebben gewoon serieus geprobeerd agenten te laten sterven. Sorry hoor, maar een beetje romantisch verfbommen gooien kan ik wel waarderen, maar dit ging echt nergens over…

vind ik ook, eerst moeten de varkens geselecteert worden of dat ze klootzakken zijn en dan pas moeten ze ’t instortende kraakpand ingeleid worden en als het lieve varkens zijn mogen ze alleen met ludieke verf bommetjes bekogelt worden en als ’t gewoon lieve mensen blijken moeten ze een post-natale bindende beroepskeuze test doen.

3 Nov ’07 – 00:54
Bruin
Ludo Anders

Vroeger waren krakers studenten (en hippies) die nog iets van een toekomst hadden. Tegenwoordig zie dat niet meer, alleen nog maar werkloze randdebielen die een pand compleet uitleven en dan het volgende pand opzoeken…gewoon opsodemieteren met die flikkers. Met de huidige staat van zaken snap ik best dat de regering kraken wil afschaffen.

3 Nov ’07 – 04:37
paulpeters
Paul Peters

Vroeger waren krakers studenten (en hippies) die nog iets van een toekomst hadden. Tegenwoordig zie dat niet meer, alleen nog maar werkloze randdebielen die een pand compleet uitleven en dan het volgende pand opzoeken…gewoon opsodemieteren met die flikkers. Met de huidige staat van zaken snap ik best dat de regering kraken wil afschaffen.

en hoe erg vroeger was dat, Ludo?

(Ze hebben kraken tegenwoordig toch netjes afgeschaft, vroeger waren er nog wat regeltjes van anderhalf jaar leegstand en het moest bewoond/gekraakt worden. dat soort verhalen, waar de anti-kraak progressie uit gekomen is, dat bedoel jij waarschijnlijk met die gratis wonen luizen.)

3 Nov ’07 – 05:42
paulpeters
Paul Peters

brabanders ook

Ik heb in mijn fantastische levenstoer als mooie man inderdaad nog nooit een mooie Brabantse vrouw gehad (Geld Bergen op Zoom, of vergelijkbaar verzonnen plaats als Brabants?) Wel veel Duits en Limburgs vocht uit De Vrouw weten te piemollen, wat spul uit de achterhoek was ook goed en natuurlijk de Nijmeegse mokkels, ’t verste ben ik gegaan met een dame uit Gorrichem,

maar niets uit Brabant…

3 Nov ’07 – 06:15
Loud1
Loud1

Jullie moeten niet alles geloven wat de politie vertelt.

http://nl.indymedia.org/nl/2007/11/48125.shtml

3 Nov ’07 – 08:24
paulpeters
Paul Peters

Jullie moeten niet alles geloven wat de politie vertelt.http://nl.indymedia.org/nl/2007/11/48125.shtml

3 Nov ’07 – 11:15
Lepricon
Lepricon

My point exactly…

3 Nov ’07 – 12:58
Christov
Christov

ik heb niks tegen politie vallen, maar wel als krakers ze zetten. kutkrakers

wat Ludo Anders zegt.

overigens zie ik ze altijd alleen maar in mooie panden zitten en NOOIT in verpauperde woningen in dat opzicht

5 Nov ’07 – 09:24
Paco
Paco

krakers stinken..

maar de politie stinkt naar vingers die bij elke pauze bewonderenswaardig hun pistool betasten terwijl men zich afvraagt of er ooit een dag komt dat ie m eindelijks mag gebruiken..

5 Nov ’07 – 13:24
Loki
Loki

overigens zie ik ze altijd alleen maar in mooie panden zitten en NOOIT in verpauperde woningen in dat opzicht

Niet uit je doppen gekeken in Den Bosch? Of er te weinig geweest? En de Graansilo in Amsterdam was ook echt een prachtig onderhouden pand toen het gekraakt werd enzo…
En vond je Punct zo mooi dan?

Daarnaast gaat het er toch niet om hoe verpauperd een pand is, maar simpelweg dat het al tijden leeg staat?

5 Nov ’07 – 21:29
Christov
Christov

den bosch kom ik nooit, amsterdam ook nooit. wel een paar panden in tilburg gezien en nijmegen en daar werd mr van G niet vrolijk van. Punct was een oud bedrijfspand waar een museum in zat, daar woonde toch niemand??

jij begon over verpaupering, ik niet…

maar als er geen geode rel uitbreekt bij kroning willem alexander kan ik dat als historicus in spe alleen maar aanmoedigen

6 Nov ’07 – 17:40