check de beste man in onze 1 jaars radio uitzending (uur7) of afgelopen uitzending (met dank aan Unorthadox!!)
ik spin die track nu al zo’n beetje de hele dag (terwijl ik ook net het nieuwe Jay-Z album binnen heb)
origineel, simpel maar oooooooh zo dope!
jonge yid, stuur die mensen nou niet naar de verkeerde plek…club casablanca, en over een tijdje is die file toch weg ![]()
op ongeveer 30.30…volgens Kas de Rotterdamse Biggie ![]()
Na een eenvoudige Google kwam ik al heel snel op zijn homepage;
(Bijna een jaar later )
Het nummer wat jullie bedoelen heet: “Probeer te Zweven”
Check de link hieronder om MC Jan te zien bij het programma De Battle op NL3/NPS
http://www.omroep.nl/nps/debattle/afl3_mainleft…
Check de Knight & Bishop myspace page voor een oudere (maar nog steeds gruwe) MC Jan track:
http://www.myspace.com/knightbishop
Effe een bigup naar iedereen die MC Jan support !!!!
Ow en by the way: Beat is gefixt door je homie rexcellence ![]()
@bleek dat is niet dezelfde Jan.
@rexcellence, dat was niet serieus bedoeld heheehehe.
kan je die Probeer Te Zweven niet in mp3 ff uploaden, moet het nu met opname van HIJS-radio doen ![]()
Wel beter dat er nu eindelijk een link is naar MC Jan, Hopelijk kan ie een keer naar de studio komen!
beat is nice ! goed werruk
ps. is dat Jantje, links op de MySpace foto?
Your wish is my command:
http://www.zshare.net/audio/15626575becd654f/
Oudere MC Jan track…. 2003 shit ![]()
@ Yid
check je inbox om nieuwe tracks te horen of in contact te komen met Jantje himself !
Na lang overleggen besloten om toch een wat nieuwere track online te zetten !
MC Jan–Weg van Alles (Geproduceerd door MC Jan)
Te beluisteren op:
thanks man!
politiek incorrect (die oudere track via zshare) is te downloaden, andere nummers nog niet zoals je hopelijk begrijpt…
wat vind je van die nieuwe joint “Weg van Alles”
?
ik ben wel weg van Weg van Alles. Zo’n zwevende/vage beat past goed bij de stem en swagger van Jan. Dope.
ja toch !! ![]()
ik space ’m kapot op deze hahaha
maar wordt tijd dat ik me nest ga opzoeken been a long night.
nogmaals thanks voor de support !!!
wordt tijd dat mensen herkennen ….
1
Vrijdag ook bij HIJS radio
quote bleek: Wel beter dat er nu eindelijk een link is naar MC Jan, Hopelijk kan ie een keer naar de studio komen!
het gaat gebeuren! zou wreed zijn als hij “Probeer te Zweven” live ging doen!
die nieuwe joint is ook dope!!
we hebben iig de “probeer te zweven” instrumental in de studio dus dat moet goedkomen ![]()
haha ik moest denken aan mc jan van Hakkuh Bar van vroeger. Dan was er altijd zo ene gabber die leerde je hakken en dan kwam er een kleine mini gabber die het voordeed dat was MC JAN. jeh toen was ik 11 ofzo maar die mc jan was kankerhard
Ik hoop dat hij in de uitzending uitlegt waarom hij voor de naam “MC Jan” heeft gekozen, ik weet het namelijk al ![]()
Ben ik de enige die hier niks aan vind?
vast niet maar check die shit gewoon een paar keer, luister goed en vel dan je oordeel pas…
shit is machtig
hij en dion zouden is een klassiekertje moeten opnemen allebei apart dope stemgeluid