Aardappel, Bora, de koe is dik en wit, Christov, DenzelW, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Heaps, Jakanus, JST, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Raynor, Ruys, sonar, UrbanSound, Yid
we hebben deze topic al vaker zien langskomen hier op het hijsforum..maar ik heb m lang niet gesjien en eerlijk gezegd mis ik m een beetje…
dus drop hier je citaat van wie die ook is…maar om het hijs te houden is het natuurlijk doper om een hiphopelijke citaat te hier neer te pleuren..
nou laat ik beginnen met een lekkere frisse,feelgood citaat van de meester biggie:
“When I die, fuck it I wanna go to hell
Cause I’m a piece of shit, it ain’t hard to fuckin’ tell
It don’t make sense, goin’ to heaven wit the goodie-goodies
Dressed in white, I like black Tims and black hoodies”
ik vergeet altijd wie oorspronkelijk al die dope dingen zeiden die ik steeds opnieuw weer gebruik, maar hier zijn vast 2 citaten:
“beter gehaat dan vergeten”
“praten over muziek is net zoiets als dansen over een boek”
haha dat laatste is eigenlijk wel fokking waar..maar ook weer niet hence hijs
en die eerste ben ik t niet mee eens..maar ja ..
met dank aan Def P nog ff dit klassiekertje;
“modesty is the worst form of arrogance”
(volgens mij was die van Kurt Vonegut…)
haha dat laatste is eigenlijk wel fokking waar..maar ook weer niet hence hijsen die eerste ben ik t niet mee eens..maar ja ..
nou is het ook geen waardeoordeel, alleen een constatering. Ik praat persoonlijk ook heel veel over muziek, ik schrijf zelfs recensies.
haha dat laatste is eigenlijk wel fokking waar..maar ook weer niet hence hijsen die eerste ben ik t niet mee eens..maar ja ..nou is het ook geen waardeoordeel, alleen een constatering. Ik praat persoonlijk ook heel veel over muziek, ik schrijf zelfs recensies.
ja klopt maar wou even mijn mening erover droppen..
nog een citaatje van mn pa
“ga slapen anders krijg je klappen”
maar dan is het dus niet minder waar :p
weer een mooie van Pharrell (die vast gehaat word hier, maar goed):
“It’s not the music that’s segregated, it’s the people”
–vrouwen, ge kunt nog bitter kiepen houuuuuuuuuuuwen
–alle vrouwen zijn hoeren, op oe moeder na
–zoals t klokje thuis tik, tikt t nie bij dn buuren
–weh nie rekt deh scheurt wel
–wie unne kul groft voor un ander, die word moe
Brabantse wijsheden dames en heren, Brabantse wijsheden
The meek ain’t going to inherit shit, ‘cause I’ll take it.
UDS.
It is everybody elses fault I was perfectly happy before I was born.
The Coalporters
For the average American freedom of speech is simply the freedom to repeat what everyone else is saying and no more.
Gore Vidal
“Computer games don’t affect kids. I mean, if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music…”
Kristian Wilson, CEO at Nintendo Gaming Corporation Inc.
Two damn things that will break your heart modern love and modern art
Tom Russell
Werkelijk competente mensen doen nergens aan mee, omdat ze weten dat nergens iets van terecht komt.
W.F. Hermans
haha christov die zijn niet brabant hoor, die kennen we allemaal. Eigenlijks is niks van al die dingen die je post brabants alleen die verlepte spelling
“Computer games don’t affect kids. I mean, if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music…”
Kristian Wilson, CEO at Nintendo Gaming Corporation Inc.bq.
uhm…dit was zeker sarcastisch dan?
bq. “Computer games don’t affect kids. I mean, if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music…” Kristian Wilson, CEO at Nintendo Gaming Corporation Inc.bq.uhm…dit was zeker sarcastisch dan?
ik geloof dat hij ’t echt gezegd heeft…
haha christov die zijn niet brabant hoor, die kennen we allemaal. Eigenlijks is niks van al die dingen die je post brabants alleen die verlepte spelling
spelling maakt het juist Brabants karlosske
riele topic dees, zal straks nog wel wat mooie zoeken in boeken
die va malcom x over hoeren is ook geniaal
In essentie was Malcolm X ook een Brabo en toen werd hij pimp en toen ‘minister’ en toen een vredelievende moslim en toen schoten ze ’m dood…
Als citaat er bij dan van Malcolm: “Who is to blame for the hate that hate produced?”
precies, Brabo X jeh
vinz uit La Haine “waar ik vandaan kom word je in je reet geneukt als je de andere wang toekeert”
blijf ik altijd erg goed vinden
“im drivin on the opposite side of the road, like im in France”–Copywrite
als we dan toch copy citeren moet deze er ook bij
i leave you in the middle of nowhere like the letter H..
of euh….
Fritz je komt te criptisch…
(hoe ging die verder.)
en die andere die ze laatst mis-quote…
Als citaat er bij dan van Malcolm: “Who is to blame for the hate that hate produced?”
hehe echt van die master yoda citaten
volgens men was t verderf ipv bederf paul
in categorie copywrite citaten
‘the only way you pushin whips is working at a sexshop’
volgens men was t verderf ipv bederf paulin categorie copywrite citaten’the only way you pushin whips is working at a sexshop’
ach ja, ik probeer wat van dat verlepte Brabo taalgebruik toe te voegen om het wat rielness mee te geven…