reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
lsdscratcher
lsdscratcher

de illste mc ever heeft een clip uit, gemaakt zonder zijn medeweten. shit is harder dan een klinker op je oog

bam bam bam

[url]http://www.youtube.com/watch?v=cQbKQj8qovo[/url]

21 Oct ’07 – 02:20
Brek
Willy Sarphati

Zout op GEK !

21 Oct ’07 – 17:42
Opperjager
Opperjager

MC Prei is de man!

21 Oct ’07 – 17:50
Aardappel
Aardappel

SSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCCCCCCCCCKKKKKKKK

21 Oct ’07 – 22:50
ODB
ODB

ik zie hier echt de humor niet van in

21 Oct ’07 – 22:52
Bruin
Ludo Anders

ik zie hier echt de humor niet van in

ik had met de naam van deze kerel ook nog gehoopt op iets van humor maar helaas

21 Oct ’07 – 23:13
lsdscratcher
lsdscratcher

In het kort het verhaal achter deze legendarische video.

MC Prei is al sinds jaar en dag een fenomeen in de Venlose hip hop scene. Afgelopen zaterdag was ik gezegend om een aantal freestyle verses van hem vast te leggen op de gevoelige plaat . Na wat knip en plakwerk wist ik dit muzikaal estetisch pareltje eruit te destileren. Zonder zijn medeweten hebben we afgelopen week dit stukje kunst geschoten en gemonteert.

MC Prei, a legend in the game, een avant gardist pur sang, een gevoelsmens, een strever maar vooral een zatte fool.

22 Oct ’07 – 00:26
Yid
Yid

zonder geluid is het wel een grappige clip

22 Oct ’07 – 00:49
YoRiz
Yo-Riz

Wilde hem kijken, maar zag na 15 seconden mc solaar staan in de related videos lijst en ben toen maar daar mee verdergegaan.

22 Oct ’07 – 01:51
Paco
Paco

In het kort het verhaal achter deze legendarische video.MC Prei is al sinds jaar en dag een fenomeen in de Venlose hip hop scene. Afgelopen zaterdag was ik gezegend om een aantal freestyle verses van hem vast te leggen op de gevoelige plaat . Na wat knip en plakwerk wist ik dit muzikaal estetisch pareltje eruit te destileren. Zonder zijn medeweten hebben we afgelopen week dit stukje kunst geschoten en gemonteert.MC Prei, a legend in the game, een avant gardist pur sang, een gevoelsmens, een strever maar vooral een zatte fool.

en jij hebt zeker sex met m..

22 Oct ’07 – 11:08