Aardappel, Dja, EProductionz, viezefur, Heaps, Kutjong, listig, Maximus, QUIET BEGGAR, Nerbiz, Oib, Puntenslijper, qup-of-T, RaRa, Rikers, Robin, Yid, Zorgvlied-Zuid
de illste mc ever heeft een clip uit, gemaakt zonder zijn medeweten. shit is harder dan een klinker op je oog
bam bam bam
[url]http://www.youtube.com/watch?v=cQbKQj8qovo[/url]
ik zie hier echt de humor niet van in
ik had met de naam van deze kerel ook nog gehoopt op iets van humor maar helaas
In het kort het verhaal achter deze legendarische video.
MC Prei is al sinds jaar en dag een fenomeen in de Venlose hip hop scene. Afgelopen zaterdag was ik gezegend om een aantal freestyle verses van hem vast te leggen op de gevoelige plaat . Na wat knip en plakwerk wist ik dit muzikaal estetisch pareltje eruit te destileren. Zonder zijn medeweten hebben we afgelopen week dit stukje kunst geschoten en gemonteert.
MC Prei, a legend in the game, een avant gardist pur sang, een gevoelsmens, een strever maar vooral een zatte fool.
Wilde hem kijken, maar zag na 15 seconden mc solaar staan in de related videos lijst en ben toen maar daar mee verdergegaan.
In het kort het verhaal achter deze legendarische video.MC Prei is al sinds jaar en dag een fenomeen in de Venlose hip hop scene. Afgelopen zaterdag was ik gezegend om een aantal freestyle verses van hem vast te leggen op de gevoelige plaat . Na wat knip en plakwerk wist ik dit muzikaal estetisch pareltje eruit te destileren. Zonder zijn medeweten hebben we afgelopen week dit stukje kunst geschoten en gemonteert.MC Prei, a legend in the game, een avant gardist pur sang, een gevoelsmens, een strever maar vooral een zatte fool.
en jij hebt zeker sex met m..