We hebben onlangs twee vage enveloppen binnengehad zonder afzender wel specifiek aan ons gericht met een bizarre inhoud. Op de laatste envelop staat dat dit de 2e envelop betreft van in totaal 8.
Iedere envelop bevat daarnaast 8 puntjes waarbij de eerste envelop de P is ingevuld en de tweede envelop de letter R… ik gok dat het woord PROMOTIE tevoorschijn komt ![]()
anyway de inhoud van de eerste envelop bevatte een soort schuim in de vorm van een konijn en de tweede envelop stukjes karton met daarop lijntjes en letters.
volgen jullie het nog? ik zal het bewijsmateriaal binnenkort posten. Mocht diegene die daar verantwoordelijk voor is dit lezen.. big up zeer dope actie
![]()
Keep us updated!
Misschien krijgen jullie ook wel een bedreiging, dan tel je pas echt mee tegenwoordig…
Keep us updated!Misschien krijgen jullie ook wel een bedreiging, dan tel je pas echt mee tegenwoordig…
jah shit.. WE WORDEN BEDREIGD!!! dat vergat ik nog te vertellen ![]()
uhmm Ruys P2 ?
hij niet voor 150% en ik niet voor een stipendia. minstens
maar ’t was mijn eerste gedachten ook.
Misschien JPK met zijn IJstheep?
Lvo is terug!Gele haas enz.
godverdomme dat zou het begin van een nederlandse hiphop-healing zijn!
uhmm Ruys P2 ?hij niet voor 150% en ik niet voor een stipendia. minstensmaar ’t was mijn eerste gedachten ook.Misschien JPK met zijn IJstheep?
Nope. Zo’n 8-traps raket is veels te moeilijk voor mij. Goeie promo wel. Lekker spannend. Mooi hoor, reclame… ![]()
…als het geen enge ma isn pak ik Raufje zelf en laat ik ’m niet meer uit mijn kelder tot dat Fritz Bomb leert rappen.
ja, shit Sores
kanker is shit, het is kleie hier in dit somme systeem.
vraag aan mij of ik wat te zeggen heb?
De post komt uit Den Bosch in ieder geval ![]()
Kreeg vandaag een goochelsetje ingestuurd met touw, kaarten en dobbelsteen hehe
wie het nog snapt mag het roepen hier