Sjaaaak!!! ik vind m dope!maar kan niks vinden van deze man behalve ditte:
mn leve is naar de klau
Ik vind em wel grappig, maar ik moet spontaan schijten na het horen van die track.
Beetje niveautje Slotervaart technisch college, dat weer wel.
ja ik neem t ook niet echt serieus,vooral appa ismoeilijk serieus te nemen..ik heb die man nooit zien lachen ouwe..haha shit..
maarreuh die sjaak komt dope!
en dan blijven we ons afvragen waarom de talentvolle acts niet de volle aandacht krijgen
Tja en wie zijn dat volgens jou dan?
Komt tegenwoordig maar weinig NL spul uit wat ik nog enigzins te pruimen vind!
Peter Parker vond ik tegenvallen en die steen met die spinal ook!
Teveel synthbeats tegenwoordig..
Deze track is echt niet te doen die eerste seconde zegt al genoeg en dan dat buitenlands gebrabbel !!
Get a job
in Kornhorn kunnen ze nog wel gasten zoals hij gebruiken voor achter de lopende band!
Zakjes met hart en en lever in een kip zn kont douwen<dan scheit je heb echte>
Tja en wie zijn dat volgens jou dan?Komt tegenwoordig maar weinig NL spul uit wat ik nog enigzins te pruimen vind!Peter Parker vond ik tegenvallen en die steen met die spinal ook!Teveel synthbeats tegenwoordig..Deze track is echt niet te doen die eerste seconde zegt al genoeg en dan dat buitenlands gebrabbel !!Get a job in Kornhorn kunnen ze nog wel gasten zoals hij gebruiken voor achter de lopende band!Zakjes met hart en en lever in een kip zn kont douwen<dan scheit je heb echte>en dan blijven we ons afvragen waarom de talentvolle acts niet de volle aandacht krijgen
Ik zou zeggen luister eens naar HIJS radio komt daar genoeg talent uit NL voorbij of check de artikelen op de voorpagina ![]()
uuhm nie haten. zowieso de laatste cd uit nl die ik kocht en echt een maan lang heb gespint was van salah, shit die was dope
euhm ik vond m best slecht..zijn arabische shit was veel doper..plus echt raar dat ie in het arabisch alles wat in het nederlands rapt juist verachtte…best fake.
uuhm nie haten. zowieso de laatste cd uit nl die ik kocht en echt een maan lang heb gespint was van salah, shit die was dope
schaam jezelf ![]()