Slechts drie dagen later nog een bloedbad met een dode in mijn ghetto:
Slechts drie dagen later nog een bloedbad met een dode in mijn ghetto:http://www.hetparool.nl/nieuws/2007/OKT/14/ams2.html
Hoorde erover op tv, inderdaad ziek. Als zo’n gek op mij zou insteken zou ik ook een heel patroon in zijn hoofd leegschieten.
die gasten hebben nieuwe necro gehoord,(creepy crawl) stabbing and stabbing, stabbing and stabbing, stabbing and stabbing, stab you to death!!! ( denk ik hoor, bij het horen van die track heb ik zin om een paar mensen om te leggen.
die gasten hebben nieuwe necro gehoord,(creepy crawl) stabbing and stabbing, stabbing and stabbing, stabbing and stabbing, stab you to death!!! ( denk ik hoor, bij het horen van die track heb ik zin om een paar mensen om te leggen.
Hahahaha
Beter zeg je niets tegen Slotervaart!
Je ziet toch hoe de dingen hier gaan: je bent zo dood, mes in je keel of brandaanslag.
;o)
net of die gasten treinkaartje naar tilburg kunnen betalen. Zorgvlied zit goed in Zorgvlied-Zuid
Beter zeg je niets tegen Slotervaart!Je ziet toch hoe de dingen hier gaan: je bent zo dood, mes in je keel of brandaanslag.;o)
Het lijkt net of je ekte Slotervaarter bent…
ik denk niet dat we elkaar moeten steken of dat stoer vinden,
ik ben vroeger wel eens in mijn pimol gestoken door tuig, maar ik heb zo’n gigantische pimol dat ik ’t pas merkte toen het begon te pussen en de wijven begonnen te klagen, dus steken is niet goed OK?!
Het lijkt net of je ekte Slotervaarter bent…Ik zweer, lan.
stop frontin’ daaro hebben ze echt geen internet