Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
MIsschien moeten we een RTL Boulevard topic openen ofzo ??? Voor alle bullshit topics
Waar gaat dit heen ? bij iedere zucht of scheet die Holleeder maakt een topic openen ??
no offense tegen Swenus
Nee, je hebt niets gemist… vind het alleen jammer dat hijs de laatste tijd op inhoud (just spit) wat achteruit is gegaan…
Ik hoorde net een verhaal van de buurman van die dooie gast. Die parkeerde altijd z’n auto verkeerd. Ik denk dat ’ie daarom is omgelegd. ![]()
Overdosis mdma las ik vandaag? Wtf dat kan toch nooit, ik heb nog nooit gehoord van overdosis mdma. Omgerekend van muis naar mens is xtc pas dodelijk bij 70 pillen ofzo, dus hoe kan hij dan dood gaan aan over dosis mdma, dan moet je echt opzettelijk teveel nemen
Overdosis mdma las ik vandaag? Wtf dat kan toch nooit, ik heb nog nooit gehoord van overdosis mdma. Omgerekend van muis naar mens is xtc pas dodelijk bij 70 pillen ofzo, dus hoe kan hij dan dood gaan aan over dosis mdma, dan moet je echt opzettelijk teveel nemen
heb veel gasten zien verstijfen idd. enige reden dat hij dood kan gaan aan een of twee pillen is door een hart stilstand. meer als dat slik je ook niet zomaar.en drie pillen ineen keer is al een ‘overdose’ waardoor je gaat tollen met je ogen en je kaken loopt te klappen. lijkt mij dat hij gewoon ondergedoken zit. want veilig was hij iig niet en de verklaringen zijn al binnen
ja oke 3 is een overdose maar niet dodelijk ofzo. Als je hebt genomen ben je echt niet staat nog meer door te gaan zeg maar. Dus geloof er niks van
Nja dat valt wel mee, maar je moet dan echt super veel naar binnen gewerkt hebben wil je dood gaan, zelfs een mongool zou door hebben dat ie teveel nam.
Hijs wel in zn zwembad gevonden…En als je met een OD in je zwembad flikkert heb je wel een probleem…
aangezien El Pee dr niet meer is zal ik maar zeggen dat de illuminati hierachter zat
verder heb ik geen mening, moet nog beetje feesten voordat ik geclipt word door die gasten