reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Swenus
Sven.

http://www.nu.nl/news/1265866/1814/rss/Kroonget…

de dood komt altijd zo onverwacht hè

9 Oct ’07 – 08:54
alablaah
alablaah

Lijkt me prachtig als blijkt dat die gast gewoon gestikt is in zijn boterham met pindakaas

9 Oct ’07 – 09:40
YoRiz
Yo-Riz

Volstrekt idioot om een verband met Holleeder te leggen….

9 Oct ’07 – 12:59
Scraffitio
Scraffitio

hoe kom je dr bij

9 Oct ’07 – 15:12
Derico
Derico

MIsschien moeten we een RTL Boulevard topic openen ofzo ??? Voor alle bullshit topics

Waar gaat dit heen ? bij iedere zucht of scheet die Holleeder maakt een topic openen ??

no offense tegen Swenus

9 Oct ’07 – 15:28
Swenus
Sven.

ja maar dit is toch altijd al het sbs6 shownieuws gedeelte geweest of heb ik iets gemist

9 Oct ’07 – 16:42
Derico
Derico

Nee, je hebt niets gemist… vind het alleen jammer dat hijs de laatste tijd op inhoud (just spit) wat achteruit is gegaan…

9 Oct ’07 – 16:47
JPK
JPK

Ik hoorde net een verhaal van de buurman van die dooie gast. Die parkeerde altijd z’n auto verkeerd. Ik denk dat ’ie daarom is omgelegd.

9 Oct ’07 – 19:50
Pedro
LoverboyOner...

gozer heb gewoon te veel van het verkeerde spul naar binnen gewerkt.
mystery solved

9 Oct ’07 – 20:39
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Hahaha. Koning-onderwereld.

9 Oct ’07 – 22:13
KaRelax
Carlos

Holleeder is een baas

10 Oct ’07 – 14:54
KaRelax
Carlos

Overdosis mdma las ik vandaag? Wtf dat kan toch nooit, ik heb nog nooit gehoord van overdosis mdma. Omgerekend van muis naar mens is xtc pas dodelijk bij 70 pillen ofzo, dus hoe kan hij dan dood gaan aan over dosis mdma, dan moet je echt opzettelijk teveel nemen

13 Oct ’07 – 01:05
Yid
Yid

Holleeder is een baas

is DE baas

13 Oct ’07 – 01:10
rara
RaRa

Overdosis mdma las ik vandaag? Wtf dat kan toch nooit, ik heb nog nooit gehoord van overdosis mdma. Omgerekend van muis naar mens is xtc pas dodelijk bij 70 pillen ofzo, dus hoe kan hij dan dood gaan aan over dosis mdma, dan moet je echt opzettelijk teveel nemen

heb veel gasten zien verstijfen idd. enige reden dat hij dood kan gaan aan een of twee pillen is door een hart stilstand. meer als dat slik je ook niet zomaar.en drie pillen ineen keer is al een ‘overdose’ waardoor je gaat tollen met je ogen en je kaken loopt te klappen. lijkt mij dat hij gewoon ondergedoken zit. want veilig was hij iig niet en de verklaringen zijn al binnen

13 Oct ’07 – 01:45
KaRelax
Carlos

ja oke 3 is een overdose maar niet dodelijk ofzo. Als je hebt genomen ben je echt niet staat nog meer door te gaan zeg maar. Dus geloof er niks van

13 Oct ’07 – 01:57
rara
RaRa

vond het ook al sterk verhaal, vooral ook omdat het pure xtc is das wel zo lastig te krijgen

13 Oct ’07 – 02:02
KaRelax
Carlos

Nja dat valt wel mee, maar je moet dan echt super veel naar binnen gewerkt hebben wil je dood gaan, zelfs een mongool zou door hebben dat ie teveel nam.

13 Oct ’07 – 02:19
YoRiz
Yo-Riz

Hijs wel in zn zwembad gevonden…En als je met een OD in je zwembad flikkert heb je wel een probleem…

13 Oct ’07 – 03:08
KaRelax
Carlos

bad toch?

13 Oct ’07 – 12:02
Christov
Christov

aangezien El Pee dr niet meer is zal ik maar zeggen dat de illuminati hierachter zat

verder heb ik geen mening, moet nog beetje feesten voordat ik geclipt word door die gasten

13 Oct ’07 – 14:25