reviews interviews galleries videos forum members login signup
374 bezoekers en 5 leden online.
Borriegineel, Nerbiz, Opperjager, Raynor, Rikers
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Rauf
Rauf

Een schrijver van het online hiphopmagazine State is bedreigd door een geïnterviewde. In het redactioneel commentaar in de State nieuwsbrief van gisteren zegt hoofdredacteur Job de Wit dat indien er geen excuus wordt aangeboden er geen aandacht meer zal worden besteed aan deze artiest. ”Afgelopen week bestond iemand het om een State-schrijver te bedreigen omdat deze, goh, had opgeschreven wat hij hem verteld had”, schrijft De Wit.

In een reactie geeft de hoofdredacteur aan dat hij voor de openheid heeft gekozen “omdat het mij sterk bezighield”. “Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en hoop dat met een excuus de zaak afloopt met een sisser.”

Uit angst voor eventuele gevolgen heeft De Wit ervoor gekozen de naam van de artiest niet naar buiten te brengen: “Als iemand een bedreiging uit, houd je er altijd rekening mee dat er nog echt iets gaat gebeuren. Daarom lijkt het me niet verstandig om er verder over naar buiten te treden. Ik wil mijn personeel beschermen.”

Vooralsnog is er geen aangifte gedaan. De Wit sluit niet uit dat dit nog wel gaat gebeuren. “Ik hoop dat de zaak zichzelf oplost en er geen aangifte nodig is. Er zou meer moeten gebeuren wil ik aangifte gaan doen.”

4 Oct ’07 – 21:15
4 Oct ’07 – 21:22
Yid
Yid

MARKETING STUNT wat een gelul dit zeg dan gewoon wie het is dan is het klaar

4 Oct ’07 – 21:47
warhead
warhead

Dit is geen openheid natuurlijk. Moeten we alle recente State interviews gaan doorpluizen om te kijken wie iets gezegd heeft waarvan je zou denken ‘Nou hier heeft ie misschien later spijt van gehad’.

4 Oct ’07 – 22:14
Shelter
Shelter

het zal wel weer zo’n achterlijke wannabe gangster zijn zoals thc of kempi inderdaad… wat een trieste figuren lopen er toch rond in hiphopland

4 Oct ’07 – 22:18
*freakin
*freakin' MC*

In plaats van dat ze dr nou is werk van maken..

4 Oct ’07 – 22:24
Tystar
Tystar

Vind het ook maar een raar verhaal waarom ze niet willen vermelden over wie het gaat, whats the deal?

4 Oct ’07 – 22:27
Loki
Loki

Het niet willen melden kan ik nog iets voor zeggen, maar dit bericht plaatsen en geen aangifte doen is gewoon lompigheid te top (lees pure marketing).

4 Oct ’07 – 23:09
nox
nox

woehoe

5 Oct ’07 – 00:07
JPK
JPK

Ben benieuwd hoe dit rolt. Als dit marketing blijkt te zijn, zou me dat zwaar tegenvallen van Job de Wit.

5 Oct ’07 – 02:22
Yid
Yid

Ben benieuwd hoe dit rolt. Als dit marketing blijkt te zijn, zou me dat zwaar tegenvallen van Job de Wit.

Er werd eerst gezegd dat het om iemand ging die recent een interview had gegeven dus dan zou het gaan om Def P, Jay Colin of GMB. Ik kan me niet voorstellen dat het een van de drie betreft. Ik gok dat er dadelijk wordt gezegd dat de betreffende artiest zijn excuses heeft gemaakt en dat het daarom niet naar buiten wordt gebracht.

5 Oct ’07 – 07:33
DTNR67
DTNR67

ze hebben ook recentelijk sticks , ghettoflow, opposites, dubsteb, gmd , en 50 cent geinteriviewed. van deze hele lijst lijk 50 mij het waarschijnlijkst, echt zon type die ff een dreigen berichtje in de voicemail stopt.

5 Oct ’07 – 10:15
Christov
Christov

wat zal fifty nou een nederlands magazine verrekken, die vent kan waarshcijnlijk geeneens nederlands lezen

5 Oct ’07 – 10:19
KaRelax
Carlos

boeieeeeeeuh

5 Oct ’07 – 10:27
DTNR67
DTNR67

maareh ff serieus trowuens, yid, zou jij de naam van het betreffende artiest wel plaatsen ? als mensen die onder mij werken , mij vragen van “joh doe dit nou mischien niet, straks staat ie nog voor mn deur” zou ik wel degelijk bergip hebben voor het persoon…

5 Oct ’07 – 10:33
Yid
Yid

maareh ff serieus trowuens, yid, zou jij de naam van het betreffende artiest wel plaatsen ? als mensen die onder mij werken , mij vragen van “joh doe dit nou mischien niet, straks staat ie nog voor mn deur” zou ik wel degelijk bergip hebben voor het persoon…

ja wij zijn ook weleens indirect bedreigd maar om dat online te vermelden en dan mysterieus gaan lopen doen kom op zeg

5 Oct ’07 – 10:38
Larixk
Larixk

Het waren volgens mij Ja en Rusp

5 Oct ’07 – 11:19
Yid
Yid

Het waren volgens mij Ja en Rusp

5 Oct ’07 – 11:23
paulpeters
Paul Peters

hahaha.

nu is State fukt, want dat zijn roffe gasjes!

5 Oct ’07 – 11:30
ricktorious
rtorious

word staat straks de hele kerken gemeenschap bij state op de stoep met bijbels te meppen.. ohnee vrede toch

5 Oct ’07 – 13:18
Shelter
Shelter

ja wij zijn ook weleens indirect bedreigd maar om dat online te vermelden en dan mysterieus gaan lopen doen kom op zeg

nu je het toch online gemeld hebt… wie waren het??
Zet je marketingmasker eens af en kom op met die namen….

5 Oct ’07 – 17:32
paulpeters
Paul Peters

Wie is ut?!

5 Oct ’07 – 17:38
Yid
Yid

nu je het toch online gemeld hebt… wie waren het?? Zet je marketingmasker eens af en kom op met die namen….

Ill Bill en dat is geen grap

5 Oct ’07 – 17:39
Christov
Christov

waarom dat dan haha?

5 Oct ’07 – 17:41
Shelter
Shelter

ik dacht dat hier alleen ill bill lovers zaten, of zat je te diep in zijn hol

5 Oct ’07 – 17:45
Yid
Yid

waarom dat dan haha?

wegens een recensie waarbij zijn gewicht meerdere malen werd aangehaald en dat kon hij niet waarderen.

5 Oct ’07 – 17:58
Shelter
Shelter

mm wat was de relevantie dan om zijn gewicht te noemen als het om een optreden cq album ging?
Maar goed, het zijn allemaal trieste figuren die gasten die zo nodig moeten dreigen

5 Oct ’07 – 18:01
KaRelax
Carlos

waarom dat dan haha?
wegens een recensie waarbij zijn gewicht meerdere malen werd aangehaald en dat kon hij niet waarderen.

haha geniaal

5 Oct ’07 – 18:15
ricktorious
rtorious

mm wat was de relevantie dan om zijn gewicht te noemen als het om een optreden cq album ging?Maar goed, het zijn allemaal trieste figuren die gasten die zo nodig moeten dreigen

was recensie waarin stond dattie zn vocalen niet trok omdattie geen conditie had en beter aan zn gewicht kon gaan werken zodattie en goede stage performance neer kon zetten en meer zou kunnen klinken als de Studio recordings. (die context herinner ik me).

5 Oct ’07 – 18:26
Arie_Ribbens007
Volksheld

oowja dat ging over dat optreden in roosje, was gewoon de waarheid want dat ging nergens over.

5 Oct ’07 – 18:31