reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Brain speelt in NL versie van The Office

Dit topic is gesloten…

Yid
Yid

Beste Comedy Central kijker,

Vanaf februari 2008 zal er een Nederlandse versie van The Office op televisie verschijnen. De opnames voor het eerste seizoen zijn bijna afgerond en het beloofd een succes te gaan worden.

Naast de nieuwe comedy talenten Jordy van der Heest en Virgil Opperman zal Brainpower de rol van Dwight K. Schrute gaan vervullen.

We kijken uit naar de eerste uitzending van The Office (NL) en hopen dat jullie allemaal vanaf februari 2008 zullen kijken naar Comedy Central.

30 Sep ’07 – 16:57
KaRelax
Carlos

haha office is geniaal. ben benieuwd. Maar braintje kan natuurlijk nooit zo goed als ons aller dwight zijn

30 Sep ’07 – 17:39
Aardappel
Aardappel

Inderdaad want dwight is echt meesterlijk, we zullen t wel zien eh

30 Sep ’07 – 18:19
Pedro
LoverboyOner...

KANKER DOPE GEK!

30 Sep ’07 – 18:21
Loki
Loki

NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Eerst The Office verneuken door er een Amerikaanse versie van te maken en dan nu ook nog een Nederlandse (nota bene met Brain)?!?!?!

THE HORROR!!!!

30 Sep ’07 – 18:45
KaRelax
Carlos

Haha de Amerikaanse is kapot grappig auweee

30 Sep ’07 – 18:52
YoRiz
Yo-Riz

Amerikaanse is wel ok, de Britse is de enige echte

30 Sep ’07 – 19:58
Jurian
Jurian

Haha hij lijkt er ook wel een beetje op ja.

30 Sep ’07 – 20:28
warhead
warhead

De Afdeling van de KRO was volgens mij de Nederlandse versie van The Office. Best aardig programma moet ik zeggen, vooral omdat het niet heel hard probeerde de UK versie na te doen.

En Loki, haten op de Amerikaanse Office is played out. Als je verder hebt gekeken dan het (nogal slechte) eerste seizoen zie je dat het zeker een serie is die op zichzelf kan staan.

Brainpower heeft ook teksten gedaan voor de NL versie van My Dad The Rockstar en daar was ie teringwack, beloofd weinig goeds.

30 Sep ’07 – 20:32
SORES
sores

De UK-versie was geniaal, de US-versie was erg goed. Een NL-versie lijkt me een nogal behoorlijk slecht idee

30 Sep ’07 – 20:50
Loki
Loki

En Loki, haten op de Amerikaanse Office is played out. Als je verder hebt gekeken dan het (nogal slechte) eerste seizoen zie je dat het zeker een serie is die op zichzelf kan staan.

Played out of niet, ik vind die Amerikaanse serie nog steeds wack. Ook na de eerste serie. Amerikanen hebben veel te veel de neiging grotere verhaallijnen erdoorheen te weven en teveel, te serieus in te gaan op evt. romantische ontwikkelingen tussen bepaalde personages.

30 Sep ’07 – 21:00
Christov
Christov

hahaha dus brain gaat meedoen aan een remake van een amerikaanse serie die weer een remake was van de engelse

vind de Engelse erg vet, die Amerikaanse niet echt boeiend persoonlijk

maar ik ben dan al jaren played out

30 Sep ’07 – 21:28
Paco
Paco

De UK-versie was geniaal, de US-versie was erg goed. Een NL-versie lijkt me een nogal behoorlijk slecht idee

word

30 Sep ’07 – 21:36
Swenus
Sven.

gertjan lijkt me wel een dwight ja

30 Sep ’07 – 22:29
Futurama
Futurama

Had bij de Britse moeten blijven, amerikaanse is slechts zelden echt grappig, maar ben toch wel benieuwd natuurlijk

30 Sep ’07 – 23:22
YoRiz
Yo-Riz

De afdeling was enigsinds gebasseerd op, maar niet echt een nederlandse versie volges mij. Echt een kutserie trouwens, slecht acteerwerk en te weinig humor…

1 Oct ’07 – 20:10
1 Oct ’07 – 20:17
djvlecks
djvlecks

als het net zo grappig wordt als comedy central news is het niet vet.

en waarom brain als dwight? daar moet je toch wel een echte acteur voor zijn?

1 Oct ’07 – 21:32
JPK
JPK

Dit heeft The Office niet nodig, G.

1 Oct ’07 – 22:23
livio
livio

Vertalingen zijn bijna standaard slecht.

Plus dat er al een Nederlandse kantoorserie (debiteuren, crediteuren) is geweest die niet meer te toppen valt.

1 Oct ’07 – 22:35
GeelZwart
GeelZwart

wie is brain?

1 Oct ’07 – 23:42
Rusp
Rusp

Vertalingen zijn bijna standaard slecht.Plus dat er al een Nederlandse kantoorserie (debiteuren, crediteuren) is geweest die niet meer te toppen valt.

word.

1 Oct ’07 – 23:58
3 Oct ’07 – 01:31
paulpeters
Paul Peters

word.
Woord

3 Oct ’07 – 01:32
KaRelax
Carlos

word.
Woord

palabra

3 Oct ’07 – 11:04
Swenus
Sven.

haha

3 Oct ’07 – 13:16
Lepricon
Lepricon

waarom brain als dwight? daar moet je toch wel een echte acteur voor zijn?
Dat is in Nederland geen vereiste

3 Oct ’07 – 13:52
Pedro
LoverboyOner...

[ meh ]

3 Oct ’07 – 13:56

« Brain speelt in NL versie van The Office

Dit topic is gesloten…