alexmarvel, Derico, DTNR67, D-vide, Goudvis, JST, Jurian, livio, MistaSweet, nox, Raynor, Rik, Rikers, Roodbloed, Stone A Pig, Yid, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Zag dit op een ander forum staan, heeft iemand het hier al eens gezien?
bq. Student krijgt stroomstoot na stellen ‘lastige vragen’
Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2007 @ 11:43
AmerikaEen student van de universiteit van Florida is door de politie middels een stroomstoot het zwijgen opgelegd nadat hij tijdens een forum op de universiteit heikele vragen stelde aan senator John Kerry. De student vroeg iets over de verkiezingen van 2004 en president George Bush en of het waar was dat hij en Bush beiden lid waren van de geheime studentenclub ‘Skull and Bones’ op de Yale Universiteit.
Na het stellen van zijn vraag werd hij door de politie overmeesterd. De student verzette zich hiertegen en schreeuwde dat hij niets fouts gedaan had. Uiteindelijk kreeg hij een stroomstoot toegediend om hem te kunnen arresteren.
Opmerkelijk is dat Kerry wel de vraag van de student wilde beantwoorden. De politie had daar echter geen boodschap aan. Volgens een woordvoerder stelde de student te veel vragen, was hij door zijn vraagtijd heen en wilde hij niet stoppen.
x
ja las het elders ook al, maffe gebeurtenis.
Brandstof voor elpee en andere conspiracy-loonies.
Sick.
Ik heb trouwens gehoord dat lastige vragenstellers op het HIJS-forum vanaf nu ook getazed gaan worden. Watch your back!
Sick.Ik heb trouwens gehoord dat lastige vragenstellers op het HIJS-forum vanaf nu ook getazed gaan worden. Watch your back!
Krijgen die niet gewoon zo’n pop-op-de-kaak als in dat filmpje van je?
Da’s ook een optie. Dat maakt HIJS ook zo dope: hier krijg je de keuze tussen een knal op je neusbeentje of een taze op je taas.
Ach het is maar het eerste amendment dat ze daar schenden, grondwetten zijn ervoor om creatief toe te passen. Kudtstudentjes moeten zowiezo hun bek houden.</geenstijlmodus>
You’ve got to be kidding me. He DID NOT get tasered for asking John Kerry a question. Sure it’s what preceeded the whole incident, but come on. If someone “RESISTS ARREST”, you are fully in the right to be tasered. There are million of reasons as to why he was tasered, one being, he was told he would be tasered, if continued to resist and what did he do, RESISTed.
veel van zulk commentaar op filmpje…
shit ik haat zulke mensen..
Je kan lullen wat je wil, maar het klopt wel. Hij kreeg die schokken niet omdattie Kerry lastige vragen stelde, maar omdattie zich verzette bij de arrestatie. Eigen schuld dus.
Al werdtie dus wel gearresteerd omdattie lastige vragen stelde aan Kerry, wat echt belachelijk is.
Dat tazeren is ook belachelijk, met 2 man kan je zo’n knaapje wel overmeesteren. Zonder te tazen. Hier kwam het hele politiebureau op af en terwijl ze hem al onder bedwang hadden gingen ze hem tazen. Dat is gewoon puur sadistisch machtsmisbruik. Maarja, wel typerend voor de politie in Amerika. Eerst schieten, dan pas denken en vragen stellen.
Je kan lullen wat je wil, maar het klopt wel. Hij kreeg die schokken niet omdattie Kerry lastige vragen stelde, maar omdattie zich verzette bij de arrestatie. Eigen schuld dus.Al werdtie dus wel gearresteerd omdattie lastige vragen stelde aan Kerry, wat echt belachelijk is.
klopt dus niet echt he..hij verzet zich waarschijnlijk omdat ie niks fouts gedaan heeft en daarna wordt ie getazerd…
uiteindelijk kom ik toch op fok de polies!!
overmorgen naar rechtbank…
Ja, nou en? Blijft dus “je verzetten bij arrestatie”. Dus kan je flink op je lazer krijgen.
Al blijft de reden van arrestatie achterlijk, dat dan weer wel.
Je kan lullen wat je wil, maar het klopt wel. Hij kreeg die schokken niet omdattie Kerry lastige vragen stelde, maar omdattie zich verzette bij de arrestatie. Eigen schuld dus.Al werdtie dus wel gearresteerd omdattie lastige vragen stelde aan Kerry, wat echt belachelijk is.
mee eens
Je kan lullen wat je wil, maar het klopt wel. Hij kreeg die schokken niet omdattie Kerry lastige vragen stelde, maar omdattie zich verzette bij de arrestatie. Eigen schuld dus.Al werdtie dus wel gearresteerd omdattie lastige vragen stelde aan Kerry, wat echt belachelijk is.mee eens
Fok dat! Dus als je ten onrechte tot de dood veroordeeld bent, is het toch terecht dat je straf voltrokken wordt? Heftige vergelijking misschien, maar dat is wel waar het op neer kookt. Mooie boel wordt het als de politie zomaar mensen mag oppakken omdat ze lastige vragen stellen. En dan ook wegkomen met fysiek geweld op een onschuldige arrestant. Oorzaak en gevolg. En die is niet in het voordeel van justitie in dit geval.
Zeg ik dan dat hij terecht opgepakt is ofzo?
Mijn reactie was een reactie op:
You’ve got to be kidding me. He DID NOT get tasered for asking John Kerry a question. Sure it’s what preceeded the whole incident, but come on. If someone “RESISTS ARREST”, you are fully in the right to be tasered. There are million of reasons as to why he was tasered, one being, he was told he would be tasered, if continued to resist and what did he do, RESISTed.veel van zulk commentaar op filmpje…shit ik haat zulke mensen..
Kijk, ik word veel moeier van krantenkoppen die beweren dat dat mannetje getazerd werd omdattie lastige vragen stelde, terwijl dat dus niet zo is, dan van het feit dat iemand onschuldig opgepakt wordt. Vervelende telegraaf sensatie journalistiek is dit. En het leidt af van wat er werkelijk aan de hand is.
Absoluut, want wat er werkelijk aan de hand is, is de reinste dictatuur. Freedom en democracy enzo…
Fok dat! Dus als je ten onrechte tot de dood veroordeeld bent, is het toch terecht dat je straf voltrokken wordt? Heftige vergelijking misschien, maar dat is wel waar het op neer kookt. Mooie boel wordt het als de politie zomaar mensen mag oppakken omdat ze lastige vragen stellen. En dan ook wegkomen met fysiek geweld op een onschuldige arrestant. Oorzaak en gevolg. En die is niet in het voordeel van justitie in dit geval.Je kan lullen wat je wil, maar het klopt wel. Hij kreeg die schokken niet omdattie Kerry lastige vragen stelde, maar omdattie zich verzette bij de arrestatie. Eigen schuld dus.Al werdtie dus wel gearresteerd omdattie lastige vragen stelde aan Kerry, wat echt belachelijk is.mee eens
precies
Percies. Oorzaak en gevolg. De oorzaak: Kerry zegt iets in een boek. Dit heeft tot gevolg dat iemand daar kritische vragen over stelt, wat de oorzaak is voor de politie om hierop als gevolg die gast af te voeren. Dat vormt de oorzaak voor het gevolg dat die dude zich verzet, wat tot gevolg heeft dat die gast wat stroom door z’n donder krijgt. Conclusie: police brutality. Die gast gaat daar minstens $50.000,–aan overhouden… ![]()
Nja die gast zelf is wel een zoekel en hij scheeuwt als een wijf maar kom op je hebt toch geen tazer apparaat nodig voor zown gastje :S En kerrie joh wil er op antwoorden en dan doet die politie zo dom, enige conclusie dat hier uit komt is dat politie gewoon kenkrr dom is
en dat ik verder ook niks zinnigs te melden heb. En dat me kamer nog naar Paella ruikt omdat ik gister nice paella gemaakt had maar die inktvis stinkt
Nja, met als gevolg dat iedereen hier alleen maar praat over de police brutality en niet over de vraag zelf (en het mogelijk antwoord). Ik zeg: prima strategie van die student dan (sarcasme-modus): je wil iets aan de kaak stellen, je wordt daarvoor opgepakt en je dan zo verzetten dat iedereen het alleen nog maar over jouw arrestatie heeft en niet over dat wat je aan de kaak wilde stellen: applaus mensen… ![]()
muhh, ze mogen wel wat meer doen voor je vergoeding voor police brutality krijgt. Die gast verzet zich wel degelijk. Waarschijnlijk was het gebruik van tazers hier gewoon volgens het politiezombiehandboek.
En verder word @ loki dat dat tazen er niet toe doet. Het idee dat hij opgepakt wordt omdat hij een aantal idiote vragen stelt is hier het vreemde.
als je onterecht word gearresteerd moet je je wel verzetten tcoh je bent toch geeen zoekeel
Loki dus wel.zijn citaat namelijk:
“Hij kreeg die schokken niet omdattie Kerry lastige vragen stelde, maar omdattie zich verzette bij de arrestatie. Eigen schuld dus”
volgens mij zou hij nog zn konte drbij geven ook,zo van alstublieft meneer de agent…shit jeugd van tegenwoordig..waar zijn de hippies gebleven?
Hippies verzetten zich ook niet, goos. Passief ja, als in je als een blok op de grond gooien, maar niet wegrennen en al die shit.