alexmarvel, D-vide, Goudvis, StezoOnTheOne, livio, El Matador, nox, Rikers, Roodbloed, Stone A Pig, warhead, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Hiphop marathon op Kink FM
Trek je hardloopschoenen aan en maak je gereed voor een heuse hiphop marathon op Kink FM
Op 14 september aanstaande viert het radioprogramma Hiphop In Je Smoel, welke elke vrijdagnacht tussen 00:00-02:00 te beluisteren is op Kink FM, zijn eenjarige bestaan. Deze mijlpaal wordt groots gevierd in de vorm van een hiphop marathon die om klokslag middernacht begint en doorgaat tot maar liefst 7 uur in de ochtend! De luisteraar krijgt ruim 7 uur lang hiphopgerelateerd materiaal voorgeschoteld.
De vaste hosts van de show, Yid en Mista Sweet, hebben het afgelopen jaar uiteenlopende figuren uit hiphoppend Nederland in de studio verwelkomd. Tijdens de extra lange uitzending zal er worden terug geblikt naar bezoeken van onder andere Unorthadox, GMB, Ciph Barker, Skenkie, Surya, Keynote Speakerz en Alpha the First.
De DJ sets vliegen de luisteraar uiteraard ook om de oren en worden ditmaal verzorgd door DJ’s Krylon, Broky B en DBS. Daarnaast worden Yid en Mista Sweet bijgestaan door Mathis, Jerome XL en Maximus.
zorg dat je dit niet mist want dit wordt BANANUH!
Klinkt goed ouwe! De gehele marathon wordt zoals gewoonlijk met alle uitzendingen ook weer helemaal online geplaatst neme ik aan?
Klinkt goed ouwe! De gehele marathon wordt zoals gewoonlijk met alle uitzendingen ook weer helemaal online geplaatst neme ik aan?
jawol
Ik heb er ook wel zin in, maar ik zit met de familie bij Mickey Mouse in Parijs. ![]()
Desalwelteplus ga ik die shitz helemaal checken na het weekend. Maak er een mooie verjaardag van, homies!
![]()
Ik heb er ook wel zin in, maar ik zit met de familie bij Mickey Mouse in Parijs.Desalwelteplus ga ik die shitz helemaal checken na het weekend. Maak er een mooie verjaardag van, homies!
![]()
![]()
hey mickey mouse! Die zag ik vandaag nog op zuid… negerinnetje met 2 bolletjes haar als mickey mouse… prachtig! ![]()
Op 14 september bestaat HipHopInJeSmoel-radio 1 jaar en in dat ene jaar zijn er nogal wat gasten geweest die de Kink FM mic kapot hebben gespuugd. Wij zijn dus jarig en daarom trakteren wij jullie op een 1 uur durende overzichtscompilatie van de spitsessies die onder leiding van presentatoren Yid en Mista Sweet zijn gehouden. Haal je gastoeter maar van zolder en blaas mee met o.a. GMB, Rosco van Zo Moeilijk, Typhoon, Risskant, Ciph Barker, Overtref, Tim, M.O.D. The Black Marvel en Nul 7 Negen.
download hier de HIJS spit sessie van een uur!!! http://injesmoel.com/articles/2477
Als ik die playlist zie damn.. is misschien wack om dit te zeggen over een eigen show maar over 10 jaar zullen er nog veel mensen het over deze aflevering hebben dus zorg dat je het niet mist.. unieke shit.
is idd wack om over je eigen show te zeggen maar goed wordt wel fuckin dope vanavond! ik check zoieso heel die uitzending live!
Shit boys…
Ik ben fokking benieuwd! Ik ga vanavond voor het eerst met mijn girl samen HIJS radio checke…
Don’t dissapoint me…please, have mercy!
Doe jullie ding & keep this shit running for ages…
So we can rock really ‘Old School’
Zijn er nog tracks die we mogen aanvragen?
weinig hardcore peoples zo te zien hehe
ga zo maar eens slapen wat mij betreft is er gisteren hiphopgeschiedenis geschreven alleen maar dope gasten, dope tracks en andere dingen die het legendarisch maakten.
Audio, video en pics volgen!