http://www.dumpert.nl/mediabase/25169/d1ad3df6/…
Kwik, Kwek en Kwak krijgen op hun vet van De Meester :D
De meisjes van Halal proberen hans voor lul te zetten, maar worden hier ff goed op hun plek gezet door de meester zelve…
“gelovigen denken een monopolie op de waarheid te hebben” beste uitspraak sinds tijden hehehe
Wat een king die gast!
edit: vind het ook wel heel mooi dat ze d’r mond vol hebben van beledigen etc, maar zelf wel proberen hans continue te beledigen en als hans over homotolerantie begint er ineens overheen lullen… slechte, domme interviewers die oogsten wat ze zaaien…
haha klopt kreeg hem ook net. Kijk die Salah Edin ook zo afkeurend kijken haha.
Geeft die hans teeuwen een serieuze uitleg over waarom hij met ggeloven spot, zegt dat domme wijf: nu even serieus
hahaha vettte shit. Hans teeuwen is leipe shit ouwe
Shit, die thema avond had ik willen bekijken.. totaal vergeten. Maar ff opsnorren via uitzending gemist dan.
Dit zal ongetwijfeld het hoogtepunt geweest zijn! hahahaha, wat een klasse..
woehahahaah hij ownt die teefjes hard gek!
krijgen ze es een keer lekker de wind van veuren!
“gelovigen denken een monopolie op de waarheid te hebben” ![]()
Prachtige tv, en wat een uitspraken doet de man, beter komt er snel een volgende show. Geniaal gewoon dit, hoe die die meisjes verbaal de les leert.
Leuk interview, voor de rest bijzonder irritant programma met frustrerende discussies en gebrek aan wederzijds respect/inlevingsvermogen.
jij beledigt heel veel
hoezo ik beledig niet veel wie dan
ja ons bijvoorbeeld
jullie zijn met zn drieeen jullie kunnen steun bij elkaar zoeken
egt te dope
Samen met ‘het Bijbelverhaal’ van hem misschien wel het beste stuk dat ik van Hans Teeuwen gezien heb!
Leuk interview, voor de rest bijzonder irritant programma met frustrerende discussies en gebrek aan wederzijds respect/inlevingsvermogen.
dit dus
Hahah, ik ga een bepaalde vrucht er enorm van langs geven zegt ie dan. Dat is pas king.
Hahaha king! Hij snoert die vrouwtjes echt de mond, hehe. Die 3 vonden het vast kut dat het publiek blijkbaar toch echt voor Hans klapte ![]()
haha klopt kreeg hem ook net. Kijk die Salah Edin ook zo afkeurend kijken haha.Geeft die hans teeuwen een serieuze uitleg over waarom hij met ggeloven spot, zegt dat domme wijf: nu even serieus hahaha vettte shit. Hans teeuwen is leipe shit ouwe
waar zag je Salah dan?
Oh shit dacht dat Salah was, keek niet zo goed
iemand trouwens weet waar ik dat programma zien kan nog?
hehe wat een gast he ![]()
Die wijven zijn vrij vervelend, die opmerkingen enzo.. Maar hans kan ook eigenlijk ook niet echt serieus zijn, ook al issie serieus is het nog een clown … hij heeft wel gelijk ja, ze stellen ook geen enkele goede vraag ofso…
Ik wil die hele aflevering wel zien eigenlijk..
Maar goed om te horen dat er weer een nieuwe schow komt ( over vruchten ), ghehe
Bwhahaha! Lang niet zoiets goed mogen aanschouwen op vaderlandse televisie…
Meiden van Halal: verbaal zwak, niet luisterend, proberen dominerend te doen, humor- en respectloos. Niet zien wanneer Teeuwen serieus is. Echt allerslechtste ‘interview’ ooit. Mensen moeten zichzelf niet zo serieus nemen.
“’zo hij kent wel moeilijke woorden zeg…” … Monopolie? Oligopoliepositiebepaling? ![]()
Hansie Teeuwen:
A la riachi! A la riachi!
“Alles wat enige status heeft heeft nl ook een vorm van macht. Macht corrumpeert altijd en moet geridiculiseerd kunnen worden. Als dat niet meer dan krijg je enge toestanden kan een dictatuur ofzo”
“Een mening kan beledigend zijn… Voor sommige mensen is t een waarheid die ze liever niet willen horen…”
"Jullie doen net alsof gevoeligheid, gekwetstheid en je beledigt voelen een voorrecht is alleen voor gelovigen! Denk je dat ik de tv aanzet dat ik niet dingen zie die me ergeren, dat ik me niet beledigd kan voelen? Maar je ontwikkelt daar een schild voor, dat doe je in een vrije samenleving! Omdat je wordt geconfronteerd met dingen die je liever niet…
Het valt me op dat heel vaak gelovigen daar heel slecht in zijn omdat gelovigen de nijging hebben om een monopolie op de waarheid te hebben, om te zeggen ‘zo is het leven’ en ‘zo moet het’ " .
.. en dan dat een ‘oneliner’ noemen…
Volgens mijn ontkent ie ook niet te beledigen… ondanks dat ze dat drie keer beweren ofzo
Die vrucht opmerking, vette aflsuiting.
Koning Hans I
voor t eerst ook op hijs dat iedereen met elkar eens is zegt genoeg toch, leipe shiiit aaaauwe