93blackout, Borriegineel, D-vide, elastiekje, Jakanus, El Matador, Paars, Rauf, SpoorlooZ, Xwisit
whattup leute,
Ik weet dat de meesten niet stemmen en er ook totaal niet van houden, maar dit is wat anders, hiermee houdt je die HIPHOP shhh alive dus steun die Nijmegen shhhh, die Oost Nederland shhhh, in de Grote Prijs van NL en stem voor ZoMoeilijk als je favoriete act , op de site: www.gpnl.nl
thanX,
-ZoMoeilijk-
voor zo moelijk maken we een uitzondering… dopeeeeeeee shit
THANX VOOR JE VOTE…..GEEF T DOOR AAN JE NAASTE!!!
STEM op die mannnen, ik snap ’t allemaal niet maar STEM
Gooi bier naar de mannen Zo Moeilijk is ’t niet, NIJMEGEN
volgens mij kijk ik er op die site nogal naast ofzo, zie niet waar ik kan stemmen
tis allemaal de schuld van Jan Marijnissen met zijn tomatenkop, stemmen is Zo Moeilijk.
volgens mij kijk ik er op die site nogal naast ofzo, zie niet waar ik kan stemmen
t zal wel aan de brabo internet dinges liggen want ik zie t ook niet staan
en ChrostiV kennende zal hij wel weer op een of ander girl-power-gitaar bendje stemmen als tie een halve kans krijgt…
die doen toch niet mee bij hiphop?Ik herken je breede kennis van zaken, chrostiV
je moet wel breede kennis hebben als je Waterkwartier woont he
hahaha WaterQuater 4 Life
Ik lees zojuist een stuk in dé Zondagskant Nijmegen over ZoMoeilijk
“Zo Moeilijk breekt landelijk door”
zo zie je maar weer dat alle dikke shit rechtstreeks uit de eenige ekte hood van nijmegen komt
nah, MeijHoRst babeee! maar eehhh peeps whattup? sorry voor t misverstand omtrent je stem uitbrengen, maar je kunt op ons stemmen vanaf ik meen 20 Augustus….op de GPNL website…
sja ik heb t niet verzonnen…dus hou die shhh in de gaten, anders lopen de urban gastten ervandoor met de prijs dit jaar!!!
peace,
ThAnX
ohyeah, voor die ekte ZoMoeilijk gekte en Moeiligans! as. weekend is ZoMoeilijk te zien op TVNijmegen! Interview @ Roosje!!!
CHECKEN DUSSSS!!! om t uur vanaf 12 uur a.s. Zaterdag op TVNijmegen.
latex,
NiKeS