Brasco, DaveHunter, Derico, DTNR67, Eppo, Godsson, Heaps, JPK, Jurian, Carlos, killallhippies, Krimi, LastDisciple, Lepricon, listig, Loki, Murph, nox, 013HIPHOP, Opperjager, Overgewicht, ProZak, RaRa, RebelNo1, Rik, Shameless, Shelter, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
“Mix van harde humor, oprechte verontwaardiging, cynisme en een verademend relativeringsvermogen.”
http://www.uitzendinggemist.nl/
Ik vind hem soms een beetje teveel op Theo Maassen lijken met z’n vergelijkingen en opmerkingen, alleen dan slechter. Ook de manier waarop hij de woorden soms uitspreekt, op zo’n moederloze toon. Z’n betogen zijn wel dope.
Die vent moet geen shows maken. Veel te saai en alles op één en dezelfde toon. Heb die show “Staat!” van hem in de schouwburg gezien en toen was ie al moeilijk te verstaan door die hazenlip van ’m. Nu zag ik weer een stukje en dat was ook kut.
Gewoon bij Dit was het nieuws gaan zitten en verder niks doen.
en bovendien die homo opmerking van em voor omroep brabant. kutmenneke, maar Brabant liet van zich horen toen
en bovendien die homo opmerking van em voor omroep brabant. kutmenneke, maar Brabant liet van zich horen toen
gelijk had ie en het publiek trapte er goed in
Niks gin gelijk, Jan-Jaap van der Wal is lelijk dus hij moet nie stoer doen tegen Brabant.
zorvliet ik zal het proberen begrijpelijk voor je te maken. stel voor jullie tilburg speelt tegen ajax. dan mag omroep brabant ook niet live verslag doen zonder te betalen aan john de mol. is willem 2 dan een lelijke club?
nee, maar als Willm II dan elke niet Brabander uitmaakt voor gierige klootzak is dat toch ietsje anders he. Dat niet filmen is t probleem niet, maar dat ie vervolgens roept dat brabo’s geen gevoel voor humor hebben ging t verkeerd, waardoor ie uitgejauwt is.
face it, vrijwel alle toffe cabaretiers wonen of komen uit Brabant. Hans teeuwen, Theo maassen, pieter bouwman en nog wat anderen.
of niet Christov. youp van ’t hek komt er niet vandaan, Bert Visscher niet en Herman Finkers ook niet.
allemaal oudere generatie, dan kunen we Freek de Jonge, Toon hermans en Wim Sonneveld er ook bij halen. Feit is dat de opmerking dat brabant geen gevoel voor humor heeft als kut op dirk slaat
of niet Christov. youp van ’t hek komt er niet vandaan, Bert Visscher niet en Herman Finkers ook niet.
Hij zegt het toch.. de toffe cabaretiers.
zorvliet ik zal het proberen begrijpelijk voor je te maken. stel voor jullie tilburg speelt tegen ajax. dan mag omroep brabant ook niet live verslag doen zonder te betalen aan john de mol. is willem 2 dan een lelijke club?
Van mij wel, van John de Mol niet nee. Maar hij is in dit geval toch niet die John de Mol. Hij was toen gewoon een jankzak en brabanders hebben het meeste gevoel voor humor van Nederland. Deh weet ik wel duuzend procent zeker.
het is zijn show. als ze het willen uitzenden moeten ze gewoon betalen. net als de vara doet nu. en voor de provincie met het meeste gevoel voor humor hebben jullie wel verdomd weinig zelfspot.
het is zijn show. als ze het willen uitzenden moeten ze gewoon betalen. net als de vara doet nu. en voor de provincie met het meeste gevoel voor humor hebben jullie wel verdomd weinig zelfspot.
Wij hebben Ferry v/d Zaande en Fred van Boeschooten. Dan weet je als Tilburger al genoeg. Genialer kan nagenoeg niet.
nee, maar als Willm II dan elke niet Brabander uitmaakt voor gierige klootzak is dat toch ietsje anders he. Dat niet filmen is t probleem niet, maar dat ie vervolgens roept dat brabo’s geen gevoel voor humor hebben ging t verkeerd, waardoor ie uitgejauwt is.face it, vrijwel alle toffe cabaretiers wonen of komen uit Brabant. Hans teeuwen, Theo maassen, pieter bouwman en nog wat anderen.
Als iemand die niet anders doet dan claimen dat brabanders zo wiel zijn en en dat Brabant t beste is en weet ik niet wa niet meer is t nogal triest om boos te worden als iemand brabanders over een kam scheert.
zorvliet ik zal het proberen begrijpelijk voor je te maken. stel voor jullie tilburg speelt tegen ajax. dan mag omroep brabant ook niet live verslag doen zonder te betalen aan john de mol. is willem 2 dan een lelijke club?Van mij wel, van John de Mol niet nee. Maar hij is in dit geval toch niet die John de Mol. Hij was toen gewoon een jankzak en brabanders hebben het meeste gevoel voor humor van Nederland. Deh weet ik wel duuzend procent zeker.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA keiechnie!!
zag die shit van de week op tv, heb volgens mij geen een keer gelachen of iets dat daarop leek. Die gast is leuk voor gescripte shit, maar zo in z’n eentje werkt niet met z’n lelleke haze lip
ik zou de show graag willen zien, om zelf te kunnen oordelen. Ik kan het alleen niet vinden op uitzendinggemist.nl onder welke titel staat ie dr?
laters
Ik ben vorig seizoen naar deze show geweest in het theater. De enige reden dat ik in de pauze niet ben weggegaan, was dat ik dacht; Dit is zoooo slecht, het moet een grap zijn. Na de pauze gaat Jan Jaap los en begrijp ik het.
Helaas was daar niks van waar…
Ik zag ‘m staan bij de visboer in de Rijnstraat–A’dam, met een dikke vette wagen. Die gast is niet half hoe ’ie zich voordoet.
Geen doep tarck.
Ik heb BSUR vorig jaar november een keer gezien, vond het best een toffe show
heb me ook goed vermaakt bij deze show, zaten voor mij wel een aantal zaken in die hij goed wist te verwoorden..
Ik heb een stuk gezien was wel leuk, binnekort als ik tijd heb eens ff afkijken me broer heeft het opgenomen.