Echt dope foto reportage’s altijd van die skin deep. Ik ben zelf ook fan van tats.
Maar wat betekent die 13 op zijn achterhoofd? Weet iemand dat?
Ik vind het wel heel dope, maar had liever meer geweten over diverse tats die hij heeft laten zetten..
de achtergrond info die bij het artikel staat dat is wat hij erover kwijt wou.. niet echt het spraakzame type dus
helaas, misschien moet er maar een nummer over schrijven over zijn tats…
wie word de volgende in skin deep of is dat een suprise…
vind die tattoo’s van bangbang best wel lelijk allemaal eigenlijk. wel mooie foto’s!
voor de pc weg, hup de sportschool in dan, dja!
Gewoon buik inhouden, net als Jan Smit toen die in zijn onderbox over de catwalk liep!
Maar wel vette foto’s inderdaad, van Bang Bang. Tattoo’s vind ik niet allemaal even vet.
@ NovaChe:
Het verhaal van die tattoo om zijn oog valt te lezen in het interview dat HIJS/ik pas met hem heeft/heb gehouden:
http://forum.injesmoel.com/articles/2243
Ik wil wel eens weten waarom hij 13 op zijn achterhoofd heeft staan..
ik zal int. zo wel eens lezen…
Zal ik gelijk mijn tattoo boer ff spammen: Dingo Tattoo–Gouda (www.dingotattoo.com)
Hij stond vorige maand in de Tattoo Planet.
Ben benieuwd naar jullie tats Ja & Rusp
Bef staat in ieder geval nog op ons lijstje en zo zijn er nog wel wat mensen.
Als je zelf suggesties hebt zijn die altijd welkom natuurlijk geldt ook voor hiphopfans met hiphop gerelateerde tats.
Ja & Rusp hebben van die plakplaatje tats ![]()
hehehe, heeft mijn dochter ook van die vlaamse hiphop groep K3…
heb zelf ook wel tats maar niet spec. hiphop gerelateerde.
Ik zal eens kijken of ik wat peeps weet met hiphop gerelateerde tats
ik ben op de 13e geboren dus dat kan wel kloppen hehehehe
alledrie that is.
ik moet deze zomer es goed die bierpes wegsporten en dan misschien es wat laten zetten
ik vind tattoo’s wel vet eigenlijk maar is het niet zo dat als je rimpels krijgt of je wordt later heel dik (of dun).
dat de tattoo dan heel lelijk wordt?
iemand die daar ervaring mee heeft of t een keer heeft gezien.
je tattoo kan gaan vervormen.
ken een wijf die een tijger op haar pens heeft laten zetten.
zij is nu smerig dik.
om maar te zwijgen over die tijger.
enkels, onderarmen en je rug zijn goed bestand tegen de tand des tijds zegmaar.
al zal je na jaren wel verschil zien met toen je em voor het eerst zette.
risico is erg groot, maar ik denk dat als je een tattoo wilt zetten zowiezo goed moet nadenken, waar je hem wilt zetten en of het daar wel goed blijft..
Ik zet niet zo snel een tattoo op mijn buik, zit veelste veel alcohol en eten in, get it. Maar als ik op een gegeven moment geen plek meer heb ,tja wat moet je dan ![]()
Maar voordat het zover bij mij is, ben ik nog wat jaartjes bezig.
Hier mijn tattoos, tot nu zijn het allemaal letters/namen, ik doe er nog één naam bij en daarna ga ik over op plaatjes/tekeningen hoe je het ook wilt of mag noemen. In iedere geval komt de naam van mijn pas geboren zoon (07-04-’07) er nog bij, dit op 27 Juli.
Novalee
Ik wilde altijd al wel een tattoo hebben, maar wist eigenlijk nooit wat. Totdat mijn dochtertje Novalee werd geboren (22-01-’05), ik liet Dela (www.dennislami.com) een ontwerp tekenen voor de naam van mijn dochter. Dingo uit Gouda zou hem erop prikken, hij is een goede vriend van me dus ik had er alle vetrouwen in. Sindsdien ben ik nog nooit bij een andere tattoo-artiest geweest.
Rachel
Rachel is mijn lieve vrouw, die altijd achter me staat. Op de foto zie je Novalee. Veel mensen vragen of ik er geen spijt van krijg dat ik de naam van mijn vrouw op m’n rug heb laten prikken. Nee, joh waarom zou ik spijt krijgen, we zullen altijd een verbond hebben of we nu scheiden of niet. Niet dat ik dat van plan ben. Ze heeft me bij gestaan in een rot periode die ik heb gehad, andere vrouwen zouden gek zijn geworden en allang weg gegaan zijn.. Love ya, girl
Hiphopgemeenschap
Spreekt voorzich, ik sta achter Hiphopgemeenschap zoals ook veel mensen achter HIJS staan. Ik heb Hiphopgemeenschap opgericht en ik zal er mee kappen als ik dat wil. Zonder mij geen Hiphopgemeenschap website. Hiphopgemeenschap is een groot deel van mijn leven, ook al zal Hiphopgemeenschap ooit een keer stoppen, het blijft een groot hoofdstuk.
MRNC en One Love
MRNC staat voor Marcel Rachel Novalee Che. Op Hemelvaartsdag 2006 had ik MRN laten prikken, dit jaar op Hemelvaartsdag had ik de C laten prikken, het was even passen en meten, maar het staat erop. MRNC, we horen bij elkaar en we zullen altijd bij elkaar blijven.
One Love: One Love staat voor de liefde van mijn gezin, het is één liefde, ieder gezinslid krijgt dezelfde liefde.
One Love is ook voor mij de Hip Hop, nadat ik in het verleden nogal eens wat aanvaardingen heb gehad met wat peeps, wil ik nu toch weer relax voor de dag komen. Ik heb een nare periode achter de rug en heb een aantal mensen uit mijn leven verbannen die mij niet goed deden.
Eerder had ik ook wat problemen met wat peeps van HIJS na wat incidenten, maar we staan allemaal voor de dezelfde passie Hip Hop, One Love..
Een liefde!!!
Dus One Love to HIJS!!!
Hotep.
Zodra mijn andere tattoo;s erop staan, zal ik ze zeker wel weer laten zien.
alles is geprikt door www.dingotattoo.com Dingo Tattoo Blauwstraat 2 Gouda.
nice tats. Ga deze zomer ook weer wat lichaamsdelen updaten….maar ff ik dacht serious Ome Love te lezen eerst voordat ik zag dat het One Love was….lol
hahaha… Dat had een vriend van mij ook al… Ome Love?? zegt hij.. Ik zeg yup ben de Oom van de Liefde ![]()
Eerder had ik ook wat problemen met wat peeps van HIJS na wat incidenten, maar we staan allemaal voor de dezelfde passie Hip Hop, One Love..
ouwe koeiuh ![]()
vergeet niet dat je fotoland hebt opgezet 1 dag NA HIJS he ![]()
Mooie pics man en leuk om het verhaal erachter te lezen!