reviews interviews galleries videos forum members login signup
209 bezoekers en 5 leden online.
Dja, Ejis, EProductionz, lostsun, Stone A Pig
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
purno
Dario

Wilders: Schiet met scherp bij ernstige rellen
Uitgegeven: 29 mei 2007 16:41

DEN HAAG–De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag.
ANP

Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo’n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.

De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.
© ANP

29 May ’07 – 18:20
purno
Dario

GENIAAL

HAHAHAHAHHAHAHA

29 May ’07 – 18:21
Yid
Yid

daar ben je lekker mee in NL agenten zijn helemaal niet gewend om te schieten en was er ook niet een onderzoek waaruit bleek dat Nederlandse agenten waardeloos scoorde bij schietoefeningen

wel weer zielig dat Wilders nu wakker wordt wanneer het om Marokkanen gaat heeft hij jarenlang geslapen ofzo?

29 May ’07 – 18:25
purno
Dario

Ik ben het hier wel mee eens, maar zoals yid al zegt moeten ze neit de vekreerde raken. Soweiso dat de NL politie veelste soft op treedt bij dit soort gevallen

HAHAHAHHAHAHAHA

29 May ’07 – 18:30
JEBESTEVRIEND
DEVIEZEMAN

wat zit jij autistisch te doen dario?

29 May ’07 – 18:38
purno
Dario

wat zit jij autistisch te doen dario?

ik lach om je domme opmerking, vooral in de hoop dat je ’m niet meende

29 May ’07 – 18:38
JEBESTEVRIEND
DEVIEZEMAN

ik hebém voor je verwijderd hoor

29 May ’07 – 18:41
capi
de koe is di...

sja jezus dat is echt zo n mafkees.
als ze die relschoppers niet aankunnen laat ze dan als laatsste optie van die verdovende troep op ze schieten.
maar watser met traangas gebeurt?

29 May ’07 – 19:03
Christov
Christov

volgens mij als iemand een keer met scherp op Wilders schiet zou dat een hoop interne spanningen weghalen. een blank rechts persoon bij voorkeur, niet dat al die blanke rechtsen weer links of kleurlingen de schuld geven. waar zijn skins als je ze nodig hebt??

wat een kutidee hahaha, volgens mij is Wilders nu definitief uit de kast als het prototype aandachtshoer en oproerkraaier. de Knesset zou beter voor hem zijn dan de Tweede Kamer. Overigens vind ik dat Wilders eerst es pepperspray in zn smoel moet krijgen voordat ie over deze shit begint…die shit is al zo kut

29 May ’07 – 19:23
Brigadier
Brigadier

hij is achterlijk, hij krijgt het te hoog in zijn bol net als die mensen in de gouden kooi.

29 May ’07 – 20:22
rara
RaRa

vond die grieken wel slim met die verf patronen. en geert tja die wil zelfs zn eigen kinderen naar hongarije sturen als ze een fiets jatten. dus

29 May ’07 – 20:33
alablaah
alablaah

Ik vind dat de politie pas mag gaan schieten als bij henzelf de kogels om de oren fluiten. Zolang de relschoppers alleen met spullen gooien is een waterspuit, wat traangas en een blik ME’ers meer dan genoeg.

Dan kan Wilders wel zeggen ‘na een duidelijke waarschuwing’ maar a) de helft hoort het niet, b) de rest heeft schijt en c) al rellende kan het je weinig schelen als de politie wat naar je roept, anders was je in de eerste instantie nooit gaan rellen.

29 May ’07 – 21:26
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Ik vind dat ze mogen schieten op relschoppers, maar dan mag je ook terugschieten op die kutwouten. dat is wel zo eerlijk.

29 May ’07 – 21:32
Christov
Christov

Ik vind dat ze mogen schieten op relschoppers, maar dan mag je ook terugschieten op die kutwouten. dat is wel zo eerlijk.

zorgvlied is hard op de weg de Brabo malcolm X te worden.

29 May ’07 – 21:48
Xwisit
Xwisit

Gewoon Bier zuipah, kutwouten doen niks voor ons, ik voel me echt niet veiliger dankzij hun, ut zijn gewoon un stelletje Zevernellen.

Wees unne vent en wor ginne agent

29 May ’07 – 23:11
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

vrouwelijke agenten zijn allemaal poot

29 May ’07 – 23:14
capi
de koe is di...

kunnen ze het niet gewoon uitpraten.
al dat vechten bah

29 May ’07 – 23:23
Restless
Restless

Natuurlijk niet realiseerbaar, maar als ballenjongens/meisjes en stewarts moeten rennen voor hun hachje mag je van mij wel een rubber kogeltje in de aars van een relschoppertje plaatsen.
Ik ben eigenlijk wel blij met Geert. Hij irriteert 90% van HIJS, dus hoef ik dat niet meer te doen

30 May ’07 – 09:09
Yid
Yid

Natuurlijk niet realiseerbaar, maar als ballenjongens/meisjes en stewarts moeten rennen voor hun hachje mag je van mij wel een rubber kogeltje in de aars van een relschoppertje plaatsen. Ik ben eigenlijk wel blij met Geert. Hij irriteert 90% van HIJS, dus hoef ik dat niet meer te doen

maak daar maar 90% van de Nederlandse bevolking van die mensen die op hem gestemd hebben daar gelaten..

30 May ’07 – 09:45
Restless
Restless

yea right, dat zou je willen, yid

Tijd voor jou om uit je hol te kruipen en je ogen te openen. Ze boeken alleen maar winst, dus hij gaat gewoon op zijn manier door en over 4 jaar jaar tussen de 15-20 zetels. Let maar op.

30 May ’07 – 11:09
JEBESTEVRIEND
DEVIEZEMAN

ik hoor steeds meer mensen zo’n beetje gelijk naar de vorige verkiezingen al zeiden, “volgende keer stem ik wel op die wilders”

Gewoon omdat mensen zat zijn van dat softe beleid van die linkse kutpartijen

30 May ’07 – 11:17
deluqz
deluqz

het feit dat we hier uberhaupt over moeten nadenken geeft al aan hoe ver we als land gezakt zijn.
tis fuckin hopeloos, t probleem ligt niet eens zozeer bij de politiek, maar bij dat kankervolkje hier.

30 May ’07 – 15:32
rara
RaRa

tuurlijk deluqz. we zijn gezakt hier niet te geloven. echt tien jaar geleden waren er bijna geen rellen. en twintig jaar geleden al helemaal niet. kan je na gaan hoe hard het gaat.
nu een groepje marokkanen een paar reclame borden slopen worden er kamer vragen gesteld, terwijl twintig jaar geleden hele stadions werden gesloopt waar niet eens aandacht aan werd besteed door de landelijke politiek. beetje meten met twee maten. maar ja dat zijn we toch wel gewend van geert.

30 May ’07 – 16:04
Swenus
Sven.

haha tjek ze serieus reageren

30 May ’07 – 16:31
Restless
Restless

het feit dat we hier uberhaupt over moeten nadenken geeft al aan hoe ver we als land gezakt zijn. tis fuckin hopeloos, t probleem ligt niet eens zozeer bij de politiek, maar bij dat kankervolkje hier.

helemaal mee eens, dat kankervolkje wat meteen “discriminatie en racisme” krijst als we iets bij de naam noemen. ’t Is toch wat…

30 May ’07 – 16:48
KaRelax
Carlos

wat een zoekoels weer hier

30 May ’07 – 17:13
YoRiz
Yo-Riz

helemaal mee eens, dat kankervolkje wat meteen “discriminatie en racisme” krijst als we iets bij de naam noemen. ’t Is toch wat…

Tis toch vreemd dat dit grote probleem met rellen niet bij de naam werd genoemd toen ADO supporters voor de zoveelste x over de grens gingen…

30 May ’07 – 17:19
purno
Dario

het feit dat we hier uberhaupt over moeten nadenken geeft al aan hoe ver we als land gezakt zijn. tis fuckin hopeloos, t probleem ligt niet eens zozeer bij de politiek, maar bij dat kankervolkje hier.

het probleem ligt wel bij de politiek. je hebt altijd van die kankerdomme paupers gehad zoals shameless/restless/weet ik veel hoe die debielen hiero heten. alleen toen was er niet zo’n kankerdomme pauper door het net geglipt bij de screening voor de kamerverkiezingen waardoor die kankerdomme paupers dachten dat hun kankerdomme mening er opeens toedeed en we nou worden overspoeld met de kankerdomme wetsvoorstellen van de kankerdomme uberpauper die z’n diploma heeft gehaald uit een pak cornflakes en een of andere avondschool waarvoor je alleen een kruisje bij je naam hoefte te zetten voor een deelcertificaat. gelukkig voelen die kankerdomme paupers zich nu niet beledigd want 4 lettergrepen zijn 3 lettergrepen te veel om te verwerken voor dat doorgeroeste kankergezwel wat doorgaat voor hersenen.

30 May ’07 – 17:26
deluqz
deluqz

waar hoor je mij dat zeggen? nergens… bek dicht dus.
maar grappig hoe je meteen andere meningen in mijn 2 zinnen inleest… goes to prove my fuckin point, I guess.
Heb je dat argument zelf bedacht.

iets bij de naam noemen is iets heel anders dan politie op relschoppers laten schieten, maar goed… like I give fuck dat je dom bent.

30 May ’07 – 18:12
Restless
Restless

@Yo-Riz
WTF? Waar haal jij je info vandaan? Dude, ADO speelt het halve seizoen zo’n beetje zonder supporters en zijn hun sponsor kwijt, etc etc.

@deluqz
Ga eens deaud. Je weet wel heus wel welk “kankervolkje” je bedoelde, maar in mijn optiek zit jij daar heel diep tussen. Dus geen zorgen, ik begrijp je frustraties.

@dario
Hoe gaat het met je groentetuintje? Zijn de tomaten al rijp?

30 May ’07 – 20:45