reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Shelter
Shelter

Ik weet niet of mensen hier er al mee bekend zijn, maar ik vind het wel een leuke site waar je albums kan checken op genre en zelf raten (en natuurlijk ratings van anderen zien). Gebruik het zelf vaak om weer nieuwe dingen binnen een genre te checken, ze hebben aardig wat albums staan van verschillende genres.
Reviews van anderen zijn over het algemeen wel aardig (los of je er mee eens bent of niet), in die zin dat ik nog weinig kinderachtige pubers heb gezien die maar wat neerkalken. Anyway hier is de link: http://www.musicmeter.nl/

12 May ’07 – 15:50
paulpeters
Paul Peters

deze week Linkin’Park!

P2 haalt zijn kop uit ’t toilet en klikt de site weg

12 May ’07 – 15:59
Waldie
Waldie

lastfm anyone

12 May ’07 – 18:13
Tystar
Tystar

lastfm anyone

ik!

http://www.last.fm/user/Tystar

best dope poep daarzo.

12 May ’07 – 19:29
Shelter
Shelter

mmm last fm ken ik niet, maar zo op het eerste gezicht lijkt het wat rommelig.. maar misschien is het wennen.
Kan er ook geen optie vinden om op genre te kijken..
Wat zijn positieve punten aan die site?

12 May ’07 – 22:12
Jurian
Jurian

Moviemeter is hetzelfde idee, dat check ik regelmatig. Is idd best dope!

13 May ’07 – 16:05
Rik
Rik

Hele handige site als je snel info wilt hebben over een artiest/album.

12 Sep ’08 – 10:17
Borriegineel
Borriegineel

mmm last fm ken ik niet, maar zo op het eerste gezicht lijkt het wat rommelig.. maar misschien is het wennen.Kan er ook geen optie vinden om op genre te kijken..Wat zijn positieve punten aan die site?

Last.fm is een site waarop je luistergedrag wordt bijgehouden. Je kunt dus een plug-in downloaden voor iTunes, Winamp, et cetera. Daarnaast bevat de site een hoop (door users geschreven) biografieën en is er enorm veel andere informatie over artiesten en hun muzikale carrière te vinden. Prettige site, maar het sluit Musicmeter wat mij betreft niet uit. Dat is een forum waar het niveau van de discussies vrij hoog ligt. Het is zelfs in de reglementen opgenomen dat men opmerkingen als ‘vet cool’ of ‘dit is de shit’ zal verwijderen. Ik gebruik de sites in ieder geval naast elkaar en ondervind daar veel plezier van.

12 Sep ’08 – 10:59
DrFellatio
dr. fellatio

bıpuɐɥ 1ǝʍ ʞoo sı 1u.ɹǝʇǝɯʞǝoq

12 Sep ’08 – 11:00
Borriegineel
Borriegineel

bıpuɐɥ 1ǝʍ ʞoo sı 1u.ɹǝʇǝɯʞǝoq

Word.

12 Sep ’08 – 11:02