cool al die video intervieuws deze site, de moeite om zo’n hele lap tekst te lezen neem ik ook niet zo snel
Vind het altijd wel een typisch geval van jammer dat mensen zich dan voor de camera “dommer” voordoen dan ze denk ik zijn… Ik weet dat het de trend is en dat het credo is dat je zo rough mogelijk moet doen, maar die hele "kijk-mij-is-deup-zijn"-comedy vind ik persoonlijk nogal mickey mouse…
ja woord, die neger die doet dat niet vind ik maar die andere knakker met dat petje op
echt zo’n attitude van: Kijk mij eens mad hiphop en stoer zijn!
wel leuk interview enzo, maar hoe die gasten er ook al bij staan (beetje heen aan het weer bouncen terwijl ze praten/opscheppen) nee digg dit niet, de personen zelfs evenals de muziek die ze maken.
Vind het altijd wel een typisch geval van jammer dat mensen zich dan voor de camera “dommer” voordoen dan ze denk ik zijn… Ik weet dat het de trend is en dat het credo is dat je zo rough mogelijk moet doen, maar die hele "kijk-mij-is-deup-zijn"-comedy vind ik persoonlijk nogal mickey mouse…
zegt iemand met een gun als avatar ![]()
je hebt wel gelijk dat veel mensen zich stoerder voordoen voor de camera. Ik moet zeggen dat het chille gasten zijn in de omgang en ik voeld hun muziek zeker wel. Hele Rackador label komt echt met dope shit!
zegt iemand met een gun als avatar
je hebt wel gelijk dat veel mensen zich stoerder voordoen voor de camera. Ik moet zeggen dat het chille gasten zijn in de omgang en ik voeld hun muziek zeker wel. Hele Rackador label komt echt met dope shit!
Tsja, dat zal ook best wel en idd zoals jebestevriend al zei, die gast met dat petje is erger dan die andere, maar zo komt de boodschap bij mij iigv niet over…
Anyways, die gun is een Desert Eagle die gewoon legaal geregistreerd is hier in NL en waar gewoon mee op een schietbaan geschoten wordt, niets stoers aan, maar wel een mooi wapen…
Leuk alleen vind ik die alcapella’s die jullie in interviews gooien altijd zo vervelend. Maarja dat is iets persoonlijks denk
Gasten waren eerder ook bij DefP te gast in z’n show. gaven toen een gruwelijke freestyle weg. Vind ze wel dope komen.
zegt iemand met een gun als avatar
Tsja, dat zal ook best wel en idd zoals jebestevriend al zei, die gast met dat petje is erger dan die andere, maar zo komt de boodschap bij mij iigv niet over…
Anyways, die gun is een Desert Eagle die gewoon legaal geregistreerd is hier in NL en waar gewoon mee op een schietbaan geschoten wordt, niets stoers aan, maar wel een mooi wapen…

Leuk alleen vind ik die alcapella’s die jullie in interviews gooien altijd zo vervelend. Maarja dat is iets persoonlijks denk
Serieus? ik vond die bij perverz echt tof. Hij spitte er wat onbekende lines die hij nog niet heeft uitgebracht en hahahaha die beloven wat ![]()
dodeneters zijn dope , vind je ze nie dope spitten kan je niet ontkennen dat ze gruwelijke producties afleveren , jammer alleen dat camo er niet bij was in dit interview
zowieso gaat Rackador nog veel dope dingen droppen ![]()