D-vide, livio, Nielsonwheels, SpoorlooZ, Stone A Pig, warhead, Yid, Zorgvlied-Zuid
Goeie morgen (weer)
Ik hoop dat vandaag mijn schoenen eindelijk binnen komen verdomme! Anders gaan er dooiah valluh kankah gek!
ja, ik word een beetje gek van wat ik nog allemaal moet doen..
weet iemand of ze bij de Hema een 1uur-service hebben voor digitale fotos op een usb stik?
Ik moet iegenlijk ook verder, maargoed dat jij de zelfdicipline hebt zoadat ik nu ook aan het werk ga.
Peace out, one love naar jou en de tosti crew!
ja, ik word een beetje gek van wat ik nog allemaal moet doen..
weet iemand of ze bij de Hema een 1uur-service hebben voor digitale fotos op een usb stik?
ja dat hebben ze
zover ik weet
edit hmmm ik weet toch niet zeker
aight, moet ik ff ergens n dvd speler jatten, verkopen en dan kan k mn fototjes weer af laten drukken, yeah!
zou k ff doen maar wel een goeie
je kan ook direct geld jatte togh beter doe je dat anders moet je die dvd spieler weer gaan verkopen is zon moeite
k ga nu net een boterham met pindakaas eten, in de broodrooster dan de pindakaas dr op en dan weer 5 sec in de broodrooster dan ist heerlijk!!!
hijs gekkkheeeeeeeeeeeeee, heb net twee bladerdeeg constructies uit de oven getoverd, shit is weer godverdomme geniaal! Kunne ze in de Libreille nog wat van lere..
serieus waar het is een samenzwering. ze willen me kapot hebben en pedro helpt even hard mee als de rest van dit forum.
ik zweer ik neem die hele poekoe over! fuck iedereen!
Kom ik die pedro net tegen in de shop, zegtie dat jij vannacht bent neergestoken door leden van rivaliserende bendes, ik vet in paniek enzo. Huilen, mensen neersteken de tering zooi erbij.
Kom ik hier en zie ik dat je er gelukkig nog steeds bent!