AKK, Brigadier, Inf, Larixk, Lepricon, listig, El Matador, lostsun, Mypoz, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Rikers, Stone A Pig, UrbanSound, Yid, Zorgvlied-Zuid
riel, ik vind dat er standaard zo eentje in de trein moet zitten anders word het kanker saai hehe
Met politie okeeee dan, kan ik lekker eten lekker slapen dankzij deze kankerhoereeee
wanneer brengt ie zn cd uit ![]()
Met politie okeeee dan, kan ik lekker eten lekker slapen dankzij deze kankerhoereeee
Ja ook echt he, wat een fijn land hebben we toch
hahaha Fernandes
Lijkt me eerder absinth…
straks denkt hij nog dat zn oren niet hier maar hier zitten.
</insiders joke>
maffe gast.
Wat een kankerneger is het. Gast spoort niet en zou in een inrichting moeten zitten. Psycho kankersurinamer!
Heb redelijke teringhekel aan schizofrene teringlijers in het openbaar vervoer, eruit hengsten dat soort gasten.
Denk niet dat iemand t erg lachen vind als zo’n gast naast je zit te schreeuwen terwijl je zit te chillen op weg naar huis na een lange werkdag…
Percies, Bleek. Die kankerlijer moeten ze oppakken en heel ver wegstoppen, zodat ’ie niet meer dat soort non-sense flikt.
wat ik vooral lelijk vind is dat mensen het hartstikke normaal vinden dat er boven dat filmpje staat: ‘treinneger pikt het niet langer’. Vind je het gek dat ie pissed is, kijk ook echt naar jullie reacties hier….
he kuthijs…nu kan ik, naast geen filmpjes meer checken, ook mn posts al niet meer editen.
Maar ik wil niet generaliseren, JPK is gewoon een vieze racist (of op z’n minst iemand met een vrij waardeloos gevoel voor humor).
Oppassen wat je zegt ProZak! Je moet zelf eerst de titel eens checken, voorat je die hier verkeerd quote. Je hebt zelfs dat filmpje niet gezien post je hierboven.
M’n opmerking is totaal niet racistisch. Ik zie in dat filmpje een neger die schijnbaar zonder enige aanleiding twee vrouwen in de trein uitmaakt voor kankerhoeren. Als ik dezelfde toon aansla als die teringlijer dan is het in mijn ogen een kankerneger, ja. Ik zeg ook nergens dat alle Surinamers kankerlijers zijn. Dat is namelijk niet zo. Maar deze man is echt een kankerneger en zou opgepakt moeten worden en een behoorlijke stapel klappen op z’n rotbek moeten krijgen.
Vast weer zoiets dat die iets vraagt en dan dat die bakra’s verkeerde opmerkingen maken. Nucca Whuut!!